پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی سلامت          23 آبان 1392 - 14 November 2013

با خودتان صادق باشید و در صورتی که نزد پزشک رفتید به او بیماری خود را بگویید . قبل از شروع غذا خوردن،یک لیوان آب بخورید.


غذا خوردن را همزمان با فعالیتهای تفریحی دیگر مثل تماشای تلویزیون یا کتاب خواندن انجام ندهید.مقدار محدودی پول برای خرید مواد غذایی با خود ببرید تا جلوی خریدهای اضافه را بگیرید.


بسیاری از خوردن ها ناشی از گرسنگی نیست و خورد های احساسی هستند برای اینکه روشن تر شود این گونه توضیح می دهیم که :


بین “گرسنگی احساسی” و “گرسنگس واقعی” فرق قائل شوید.بسیاری از افراد در مواقع استرس،تنهایی،احساس گناه ، ناراحتی یا خوشحالی و … به خوردن پناه میبرند. باید بیاموزید که بر این حالات به روشهای دیگر غلبه کنید مثل صحبت با دیگران،نوشیدن یک لیوان آب سرد،تماس تلفنی با یک دوست و.. هرچه می خورید را بنویسید و حسابش را داشته باشید .


غذا را در بشقاب گود یا بشقاب بزرگ نکشید.ترجیحا در یک پیشدستی کوچک غذا بخورید هر موقع گرسنه شدید، ۱۰دقیقه دیگر صبر کنید و به خود بگویید غذا می‌خوری ولی تا ۱۰ دقیقه دیگر باید صبر کنی.

چند راه ساده برای کاهش وزن و لاغری

چای سبز بنوشید


یکی دیگر از خاصیت های چای سبز خاصیت آرامش بخشی آن است که به پیشگیری از پرخوری های عصبی که منجر به اضافه وزن و در نهایت چاقی می شود، کمک می کند. افراد زیادی وجود دارند که به محض دریافت فشار عصبی، استرس یا تنش های ناشی از کار روزانه مشغول به خوردن می شوند و به ریزه خواری روی می آورند که این مسئله به مرور به عادت آنها تبدیل می شود.


فرادی که عادت به نوشیدن چای سبز دارند با کمک این نوشیدنی گیاهی به افزایش سوخت و ساز بدنشان کمک می کنند. در حقیقت چای سبز به دلیل داشتن ماده ای به نام «پلی فنول» می تواند به افزایش حرارت درونی بدن کمک کرده و به این ترتیب میزان سوخت انرژی موجود در سلول های چربی را افزایش دهد و تاثیر قابل ملاحظه ای بر روند چاقی افراد داشته باشد. به شرطی که افراد چاق یا دارای اضافه وزن در روند رژیم غذایی خود و مقدار کالری روزانه ای که دریافت می کنند نیز تجدید نظر کنند.


اگر برای افزایش سوخت و ساز بدن قصد دارید چای سبز را به برنامه روزانه خود اضافه کنید، باید توجه داشته باشید نوشیدن 3 تا 4 لیوان چای سبز در طول روز می تواند به این موضوع کمک کند. این تصور که نوشیدن چای سبز در دفعات زیاد می تواند میزان کالری سوزی در بدن را افزایش دهد، ایده اشتباهی است، زیرا با نوشیدن بیش از حد چای سبز در طول روز، بدن علاوه بر آنکه با مشکل تحریک پذیری پایانه های عصبی روبه رو می شود، با اختلال دفع آب و الکترولیت های بدن مواجه می شود.


برای لاغر شدن برنامه ای تدوین کنید که سبب ناامیدی در شما نشود و بتوانید اجرایش کنید .اگر قبلا به رستوران می رفتید دیگر این کار را نکنید و سعی کنید به فست فود نروید .

موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
مقاله نویسی ISI

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت