پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی سلامت          22 دی 1392 - 12 January 2014


هفت خوراكي كاهش دهنده هوش و حواس



رژيم‌هاي غذايي كم كربوهيدارت،‌ شكر، نمك، سيب زميني سرخ‌ كرده و پنير از عوامل اصلي كاهش دهنده‌ي هوش و حواس به شمار مي‌آيند.
به گزارش دکتر من اگر مي‌خواهيد همواره ذهني فعال داشته باشيد،‌ بايد مصرف سوسيس، كالباس، "غذاهاي چرب" و پركالري را كنار بگذاريد، "فعاليت جسمي" و هوازي داشته باشيد و به انجام شطرنج،‌ "حل جدول و سودوكو" بپردازيد.

تحقيقات پژوهشگران نشان مي‌دهد تنها مواد غذايي در كاهش هوش و حواس نقش ندارند بلكه عوامل متعددي باعث ايجاد "كند ذهني" و "كاهش هوش" مي‌شوند.

نتايج مطالعات نشان مي‌دهند،‌ برخلاف باور مردم،‌ پنير فوايد زيادي براي بدن دارد و مصرف مقدار مناسب آن در روز تغييري در هوش و حواس ايجاد نمي‌كند اما مصرف زياد آن به عنوان وعده‌هاي غذايي مي‌تواند باعث خستگي، كسالت و "كاهش انرژي بدن" شود. از اين رو مصرف آن بايد در حد مجاز و مناسب باشد.



موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
مقاله نویسی ISI

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت