پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 97 نتایج ارشد 97 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 97 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی سلامت          02 بهمن 1389 - 22 January 2011

فواید 15 دقیقه خندیدن خندیدن 15 دقیقه‌ای برابر با 30 دقیقه تمرین هوازی است و چنین کنشی می‌تواند در کاهش درد و نگرانی، بهبود کارکرد قلب و عروق و افزایش سطح هورمونهای مفید مغز نقش داشته باشد. ایسنا: یک متخصص کاردیولوژی عقیده دارد که با در پیش گرفتن پنج راهکار ساده می‌توان از بروز بسیاری از بیماریهای قلبی عروقی پیشگیری به عمل آورد. دکتر هالی اندرسون از انستیتوی قلب رولندو پرلمن در نیویورک با اشاره به این که در حدود 58 میلیون آمریکایی از بیماریهای قلبی رنج می‌برند، تاکید کرد که خنده، خواب و توجه به اندازه کمر در پیشگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی نقش اساسی دارد. وی در این خصوص اظهار داشت: خندیدن 15 دقیقه‌ای برابر با 30 دقیقه تمرین هوازی است و چنین کنشی می‌تواند در کاهش درد و نگرانی، بهبود کارکرد قلب و عروق و افزایش سطح هورمونهای مفید مغز نقش داشته باشد. این متخصص همچنین تاکید دارد که کمبود خواب منجر به افزایش فشار خون و استرس شده، اشتها را افزایش و سرعت متابولیسم را کاهش می‌دهد و در نهایت تواناییهای شناختی را نیز تنزل می‌بخشد. دکتر اندرسون معتقد است که توجه به اندازه کمر مهمتر از توجه به افزایش وزن به طور کلی در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی است، زیرا ارتباط بیشتری با افزایش فشار خون و کلسترول از یک سو و امکان بروز بیماری دیابت از سوی دیگر دارد. وی در پایان آگاهی از اندازه نرمال فشار خون، کلسترول و تری گلیسرید و پیاده روی 20 تا 30 دقیقه‌ای در طول روز را از دیگر شیوه‌های مهم پیشگیری از بیماریهای قلبی عنوان می‌کند.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت

    تندیس جشنواره

    pagerank