پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba



۳۶۵ روز تا پایانی همیشگی بر ویندوز ایکس پی، اینترنت اکسپلورر۶، آفیس ۲۰۰۳؟

فقط ۳۶۵ روز به تعطیلی پشتیبانی از محبوبترین ویندوز – ویندوز ایکس پی باقی مانده و این در حالی است که هنوز ۳۸ درصد از کاربران اینترنت از این ویندوز برای کارهایشان استفاده می کنند.

از نهم آوریل ۲۰۱۴ از وصله های امنیتی و آپدیت های حیاتی برای اینترنت اکسپلورر نسخه ۶، ویندوز ایکس پی و آفیس ۲۰۰۳ و اکسچینج سرور ۲۰۰۳، اکسچینج سرور ۲۰۱۰ با سرویس پک دو؛ خبری نخواهد بود و مایکروسافت تعهدی برای پشتیبانی از این سیستم عامل ها و برنامه ها نخواهد داشت.

این در حالی است که بیش از ۳۸ درصد از کاربران اینترنت هنوز ویندوز ایکس پی استفاده می کنند و این در حالی است که خطر گسترش بدافزارها و ویروسها روی ویندوز های قدیمی مانند ایکس پی بیشتر از قبل شده است.

بحثی که در اینجا وجود دارد این است که آیا کاربران تا یک سال آینده کامپیوترهای خود را به روز رسانی می کنند؟ اگر این کار را نکنند چه اتفاقی می افتد؟ آیا مایکروسافت مدت پشتیبانی را افزایش خواهد دارد؟

وجود نرم افزارهای قدیمی که صدها دلار پول بابت ان داده اند، مشکلات اقتصادی که مانع از به روز رسانی ویندوز قدیمی به جدید می شود و یا احساس رضایتمندی از سیستم عامل بدلیل انس گرفتن چند ساله با آن؛ دلایلی است که باعث شده تا هنوز ۳۸ درصد از کاربران روی ایکس پی بمانند.

مایکروسافت هنوز از مشتریان خود می خواهد تا هر چه سریعتر از ویندوز ایکس پی به ۷ یا ۸ سوئیچ کنند. هر نوع موفقیت در این مرحله هم به سود مایکروسافت است و هم به سود مشتریان؛ چرا که در مواجه با اینترنت می توان جلوی نصب بدافزارها و بات نت های ارسال کننده اسپم و هرزنامه را روی ایکس پی بدون پشتیبانی را گرفت و یا می توان مانع از توزیع حملات DDOS و به خدمت گرفته شدن کامپیوتر دارای ایکس پی؛ شد.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)    

تگ ها ویندوز آفیس نرم افزارهای کامپیوتر

خبرنامه - شبکه های اجتماعی