پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

شاید اپل در کنفرانس اخیر توسعه دهندگان قسمت اعظم شایعاتی که درباره محصولات جدیدش مطرح است را تأیید کرده باشد اما به نظر می رسد با مطرح شدن یک گزینه جدید برای محصولات آی فن و عرضه یک فبلت توسط این شرکت، شایعات پایانی ندارد.

آخرین ادعاها درباره این شرکت کالیفرنیایی عرضه یک نسخه ارزان قیمت از آی فن 5 در ماه سپتامبر است که به آن ای فن مینی گفته می شود و قاب آن برای کاهش قیمت از پلاستیک ساخته شده و رنگهای آن از جمله سفید، سیاه، صورتی و آبی است.

برایان وایت تحلیلگر این صنعت اشاره کرده است که آی فن مینی با در 5 رنگ از جنس پلاستیک با قیمت 99 دلار عرضه می شود.

جنس آی فن 5 کنونی از شیشه و آلومینیوم انوديزه است، همان موادی که برای ساخت لپ تاپ های اپل استفاده می شود. این مواد و طراحی دستگاه را مقاوم و محکم کرده اما قیمت ساخت را بالا می برد.

آی فن مینی می تواند دنباله رو سامسونگ باشد، شرکتی که تلفنهای خود را با شیشه و پلاستیک عرضه می کند.

به صورت سنتی اپل دستگاه های جدید خود را طی یک مراسم سالانه در ماه سپتامبر عرضه می کند و وایت اعتقاد دارد که مراسم امسال را آی فن 5S تحت تسلط خواهد داشت.

وایت مدعی است که این احتمال وجود دارد که آی فن مینی پیش از این مراسم معرفی شود تا توجه از عرضه و معرفی 5S به سمت آی فن ارزان قیمت منحرف نشود.

گفته می شود که این مدل آی فن پلاستیکی دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی و دوربین 5 مگاپیکسلی خواهد بود. برخی دیگر از شایعات از معرفی آی فن 6 در سال 2014 خبر می دهد که دارای صفحه نمایش بزرگتر از 4 اینچ خواهد بود.

براساس این اظهارات این احتمال وجود دارد که اپل یک مدل با صفحه نمایش 4.7 اینچ عرضه کند تا رقابت این شرکت با دستگاه های 4.8 اینچی سامسونگ نزدیک تر شود، همچنین گفته می شود که این شرکت درنظر دارد دستگاهی در سبک فبلت با صفحه نمایش 5.7 اینچی نیز به بازار معرفی کند.

فبلت ترکیب دو کلمه فون(phone) و تبلت (tablet) است و به ابزارهایی با صفحه لمسی گفته می‌شود که بعضی خصوصیات تلفن همراه و تبلت را دارد از تلفن همراه بزرگتر و از تبلت کوچکتر است و دارای اندازه‌ای ما بین 4.6 اینچ و 5.5 اینچ است.

گفته شده است که این شایعات از منابعی به دست آمده که در زنجیره تأمین سازنده این تلفن در آسیا فعال هستند. یکی از این منابعی که اطلاعات مستقیمی در این رابطه در دست دارد اظهار داشت که شرکت اپل به طور مستمر ویژگیهای محصول را تقریبا تا لحظه آخر تغییر می دهد، بنابراین نمی توان اطمینان داشت که این ویژگیها نمونه اولیه برای تولید نهایی هستند یا خیر.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی