پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

شرکت تویوتا موتور درنظر دارد از وسیله نقلیه ای شبیه به یک آفتاب پرست رونمایی کند که براساس خلق و خوی راننده تغییر رنگ می دهد.

اتومبیل جدید تویوتا با قابلیت تغییر رنگ در میان مدل های مفهومی است که تویوتا قصد دارد در ماه جاری در نمایشگاه اتومبیل توکیو که هر دو سال یکبار برگزار می شود، رونمایی کند.

از این خودرو که هنوز درحال ساخت است با نام «تویوتا FV2» نام می شود و کاربردهایی دارد که مهندسان تصویر می کنند روزی از حالت آزمایشی خارج می شود و برای ربات های انسان نما قابلیت تشخیص صدا و صورت آنها استفاده می شود.

«تاکئو مرایی» مدیر بخش طراحی محصول تویوتا اظهار کرد: این اتومبیل مورد توجه مشتریان آینده از نسل دیجیتال قرار می گیرد که به استفاده از تلفن های هوشمند و آی پدها در سنین کودکی عادت داشته اند. با توجه به این که این فناوری هنوز در سال های نخست توسعه و پیشرفت است، هنوز میزان و وسعت خواندن احساسات توسط آن برای ما ناشناخته است.

تویوتا با پیوستن به سایر سازندگان اتومبیل چون جنرال موتورز برای معرفی فناوری هایی که به کمک رایانه اجرایی می شود تلاش کرده است که از تصادفات و اشتباه انسانی در جاده بکاهد و در نهایت به اتومبیل ها این امکان را بدهند که خودشان رانندگی را برعهده بگیرند.

شرکت گوگل نیز چندی است که اقدام به آزمایش اتومبیل های بدون راننده در آمریکا کرده است.

قرار است در این نمایشگاه تویوتا یک نسخه مفهومی از اتومبیلی را رونمایی کند که با سوخت هیدروژنی کار می کند، این امر بخشی از طرح های تویوتا برای ارائه یک خودرو با پیل سوختی در سال 2015 است.

درحالی که این شرکت تلاش می کند جایگاه خود را در فناوری پیل سوختی محکم کند، ماه گذشته اقدام به ارائه یک آزمایش رانندگی از یک سدان با پیل سوختی کرد.

هوندا، هیوندای، جی ام و دایملر درمیان سایر خودروسازانی هستند که در فناوری پیل سوختی سرمایه گذاری کرده اند.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی