پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / مهارت های شغلی          19 اسفند 1391 - 09 March 2013







رازهایی که میز کارتان راجع به شما افشا می کند!


افرادی که میزهای مرتبی دارند وظیفه شناس تر و در عین حال قابل اطمینان تر هستند. افراد وظیفه محوری هستند که به خوبی برنامه ریزی کرده و به موقع کارهایشان را انجام می دهند.

به میز خود نگاه کنید. آیا با روزنامه های خوانده نشده شلوغ شده است؟ آیا آن را پر از عکس های خانوادگی کرده اید؟ آیا وسایلی دارید که به شما کمک می کند بهتر فکر کنید؟ روشی سازمان دهی میز و دکور میز تحریرتان اطلاعات قابل توجهی از شما را آشکار می کند:

1. یک میز مرتب و سازمان دهی شده می گوید.... شما قابل اطمینان و سروقت هستید.

افرادی که میزهای مرتبی دارند وظیفه شناس تر و در عین حال قابل اطمینان تر هستند. افراد وظیفه محوری هستند که به خوبی برنامه ریزی کرده و به موقع کارهایشان را انجام می دهند.

به گفته سم گازلینگ، روانشناس و پروفسور دانشگاه تگزاس :"وقتی من به محیط کاری خود می روم، اول از همه به دنبال تقویم هستم". این افراد معمولا از تقویم رومیزی استفاده می کنند و این یکی دیگر از نشانه های فرد وظیفه شناس است.

داشتن میز به هم ریخته و شلوغ بد نیست (میز افراد مبتکر این گونه است) ولی ممکن است مردم قضاوت نادرستی درباره شما داشته باشند. گازلینگ می گوید:"وقتی مردم یک دفتر کار شلوغ و درهم را می بینند استنباط می کنند که صاحب آن فرد ناسازگاری است ولی در حقیقت الزاما این طور نیست."

2. اشیای نامتعارف می گویند ... شما مبتکر بوده و در را به روی تجارب جدید می گشایید.

افرادی با هنر منحصر به فرد، محیط غیرمعمول یا با ردیف مختلفی از اشیاء مختلف ، تمایل بیشتری به استقبال افکار جدید دارند.به این معنی که آنها با آغوش باز افکار و تجارب جدید را پذیرا شده و اغلب بسیار خلاق و مبتکر هستند.

شرکت هایی که به دنبال ابتکار افراد هستند ،به گزارش نیک صالحی نظیر آژانس های تبلیغاتی یا آنهایی که به دنبال راه اندازی تکنولوژی هستند بیشتر تمایل دارند افراد خلاق را جذب کرده و کارمندانشان را جهت نمایش شخصیت هایشان تشویق می کنند.

3. پوسترهای الهام بخش و پیام های مختلف می گویندکه .... شما عصبی هستید.

افرادی که به میزشان جملات الهام بخش می افزایند عموما کمی بیشتر عصبی هستند. به گفته گازلینگ : "عبارات الهامی در حقیقت یک شکل روانشناختی است که سعی دارد افراد را به صورت روحی کنار هم نگه دارد" "آنها استرس و نگرانی را آرام می کنند."

اگر خود را جزو این دسته می یابید نگران نباشید که آن پوسترها پیام نادرستی را به شما برسانند. افراد عصبی اغلب در محیط کاری و گفتار موفق تر هستند ،آنها می خواهند ارزش های خود را با بقیه در میان بگذارند.

4. محیطی که دارای فضای دعوت از دیگران دارد می گوید که .... شما فرد ارتباطی هستید.

افرادی که در محیط کاری خود جای مخصوصی برای دعوت از بقیه دارند ، به گزارش نیک صالحی مثلا در باز، صندلی های راحتی ، یک جعبه شکلات و ..، آنها اجتماعی تر هستند. آنها با ایجاد یک فضای خوشامد گویی به دیگران نشان می دهند که بقیه می توانند به آنها نزدیک شوند و معمولا ملاقات کننده و مهمانان بیشتری نسبت به بقیه دارند.

خوش مشربی راه را برای ارتقا و فرصت های جدید باز می کند، بنابراین افراد غیر اجتماعی می توانند از این ایده در جهت بهبود وضع کاری خود استفاده کنند.






تگ ها موفقیت در شغل نکاتی راجع به شغلتان

خبرنامه - شبکه های اجتماعی