, ">
پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

اخبار دانشگاهی کشور : بازاریابی


12 تیر 1395 بازاریابی

برای بازاریابی تلفنی موفق چه کنیم

در اين ارتباط، علاوه بر اينکه بنگاه اقتصادي در شناساندن خويش به مشتري تلاش مي کند تا بتواند تقاضاي او را به سمت بنگاه سوق دهد


21 مهر 1394 بازاریابی

راهنمای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند

هر چند که روندهای تبلیغات در جهان حاکی از این است که امروزه، رسانه های دیجیتالی تبدیل به یکی از مهمترین رسانه تبلیغاتی شرکت ها شده است و شرکتها برنامه های تبلیغات دیجیتالی گسترده خود را در…


10 اردیبهشت 1393 بازاریابی

بدست آوردن رضایت مشتری در هنگام آشفتگی

با توجه به آنچه در رکود اخیر اتفاق افتاد، مقدار قابل توجهی که به درک بهتر از شدت ناامیدی مشتری وجود دارد و چه اقداماتی برای بهبود وضعیت گرفته شده است. برای ارزیابی این اقدامات، مؤلفان یک تجزیه…


10 اردیبهشت 1393 بازاریابی

نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

کمی در مورد چگونگی ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی شناخته شده است. مؤلفان چهار بعد کلیدی از جهت گیری های استراتژیک شرکت را به عنوان سابقه بحرانی در دستیابی به بازارگرایی…


28 امرداد 1392 بازاریابی

بازاریابی در محیطی راکد و بی رونق

اگر همیشه کالا و خدمات شما متناسب با نیاز مشتریان و درجهت مرتفع نمودن آن باشد، مطمئنا" درشرایط رکود اقتصادی درمقایسه با دیگران ازگردش بالنسبه بهتری برخوردار خواهد بود،زیرا فروش آنچه که به…


28 امرداد 1392 بازاریابی

تاکتیک های کم هزینه بازاریابی

بیان ویژگی های شرکت و محصولات به طرق مختلف امکان پذیر است. اگر پول زیادی برای تبلیغات و بازاریابی ندارید نگران نباشید، تاکتیک های کم هزینه فراوانی وجود دارد که می توانید در کسب و کار خود به…


17 امرداد 1392 بازاریابی

پيشنهاد فروش و بازاريابی موفق

يشنهاد فروش منحصر به فرد (usp: unique selling proposition) يك مفهوم بازاريابي است كه شركت در تبليغات يا پروموشن‌هاي خود از آن استفاده كرده و مزيت‌هاي رقابتي خود را از رقبا جدا مي‌كند.


16 امرداد 1392 بازاریابی

پنج اصل روابط عمومی در بازاریابی

در این نوشتار به پنج مقوله از یک «برنامه یکپارچه بازاریابی» اشاره می شود که روابط عمومی می تواند به موفقیت کامل برنامه کمک کند:


29 اردیبهشت 1392 بازاریابی

صفات مشتری و قوانین فروشندگی

صفات مشتری و قوانین فروشندگی مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند؟ کجایی اند؟ چند ساله اند؟ میانگین در آمدشان چقدر است؟ میانگین تحصیلاتشان چطور؟ هرچه اطلاعات شما درباره مشتری


29 اردیبهشت 1392 بازاریابی

هر آنچه یک فروشنده خوب باید بداند

هر آنچه یک فروشنده خوب باید بداند فروش به زبان ساده مبادلهء اطلاعات بین خریدار و فروشنده است و تنها در صورتی با موفقیت همراه خواهد شد که خریدار


29 اردیبهشت 1392 بازاریابی

دنیای بی رحم فروش

دنیای بی رحم فروش فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و


29 اردیبهشت 1392 بازاریابی

آشنایی با اصطلاحات بازار ارز

آشنایی با اصطلاحات بازار ارز براساس یک برآورد انجام شده، فعال‎ترین نرخ‎های تبادلی ارز دنیا مثل دلار/ین و یورو/دلار می‌توانند در طی روز تا ۱۸۰۰۰ بار تغییر کنند بیما-براساس


29 اردیبهشت 1392 بازاریابی

7 پيشنهاد ساده جهت دريافت بازخورد سريع از مشتري واقعي

7 پيشنهاد ساده جهت دريافت بازخورد سريع از مشتري واقعي آيا مشتريان شما حقيقتا از محصولات يا خدمات شما راضي و خشنود هستند؟ دانستن پاسخ اين سوال بسيار مهم است. پاسخ‌ها


29 اردیبهشت 1392 بازاریابی

چند نکته برای یك فروش تلفنی موفق

چند نکته برای یك فروش تلفنی موفق افراد زیادی كه صاحب كسب و كار هستند تلفن را برای حرفه خود ضروری می دانند چون از این طریق می توانند


28 اردیبهشت 1392 بازاریابی

چگونه هزينه شركت را كنترل كنيم

چگونه هزينه شركت را كنترل كنيم چکيده:هر شركتي مي‌تواند بنا به موقعيت و شرايط خود، روشي براي كاهش هزينه خود انتخاب كند و با اجرايي كردن آنها، هزينه‌هاي خود را


خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت

    تندیس جشنواره

    pagerank