پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / بازاریابی          29 دی 1385 - 19 January 2007

آيا كسب و كار اينترنتي براي كسب و كارهاي كوچك شما مناسب است؟ برای آنكه در وسط كار ناامید نشوید و كار را نیمه تمام رها نكنید باید نكاتی را در خصوص كسب و كار اینترنتی بدانید : كسب و كار اینترنتی چیست و افراد مخاطب چه كسانی هستند. تنها بعد از درنظرگرفتن این اصول می‌توانید استراتژی كسب و كار اینترنتی و كارایی آن را برای خود تشخیص دهید. در اینجا سعی كردم تا موضوعات بالا را به 5 دسته طبقه بندی كنم تا خط مشی برای شما باشند. 1 – در كسب و كار شما ، كسب و كار اینترنتی محتوایی است كه در راستای حضور شما در اینترنت می‌باشد. زمانی كه اینترنت تازه پا بود ، هر كس برای حس رقابت مجبور بود آنرا تهیه كند و در حقیقت دروازه های آنرا بگشاید، درست زمانی كه به جامعه عمومی راه پیدا كرد ،‌ اما جهان علم و آكادمیك همچنان با آن مخالف بودند. موارد مشابهی مانند اینترنت بسیار وجود داشته است ،‌ اما هیچكدام كارایی آنرا نداشته اند. در این عصر جدید با تاجران نگران و آشفته بسیاری مشاوره كردم كه بسیار در كارشان مضطرب بودند. در آنزمان اینترنت تنها یك وسیله بازاریابی بود نه كمتر و نه بیشتر. بنابراین تنها به آنها گفتم كه : " اینترنت تنها روشی دیگر برای سهیم شدن در اطلاعات است ،‌ آن وسیله ای دیگر است. " پیام من امروز و آینده این است كه اینترنت شما را قادر می سازد تا محصولات را به مصرف‌كننده خود بفروشید و یا منتقل سازید. اگر یك وسیله مناسب باشد ، پس از آن استفاده كنید ، در غیر اینصورت آن را رها سازید. 2 – كسب و كار اینترنتی این امكان را برای شما فراهم می‌سازد تا اطلاعات را از مشتریان جمع‌آوری كنید و از طریق وب سایت ، بازاریابی و فروش را انجام دهید. اگرچه این اطلاعات در مورد سفارشات است ، اما شما همچنین می‌توانید از مشتریان خود درخصوص اینكه چه كسانی هستند ،‌ محصولات را به كجا منتقل می‌كنند ، روش نقل و انتقال آنها چیست و سؤالهای دیگر كه مایل هستید بدانید اطلاعات بدست آورید. بعلاوه كسب و كار اینترنتی شما را قادر می‌سازد تا به اطلاعات كارت اعتباری در اینترنت دست یابید. زمانی كه اطلاعات جمع‌آوری شد كسب و كار اینترنتی موجب می‌شود تا در هر ثانیه كسب و كاری را انجام دهید. شما در آن نه تنها به تبلیغ ، بازاریابی و فروش می‌پردازید بلكه می‌توانید حسابهای دریافتی و پرداختی خود را نیز كنترل كنید و از نظر فنی شما را حمایت می‌كند تا به ایده هایی دست یابید و همه آنها از منبع منفردی است كه همان وب سایت می‌باشد. 3 – كسب و كار اینترنتی می‌تواند یك راه حل كامل تلفیقی در خصوص كسب و كار باشد. زمانی كه به یك راه حل كسب و كار اینترنتی نظر بیفكنید ، باید جریان اطلاعات را از وب سایت خود به عملكردهای اداره وو دفتر در نظر بگیرید. آیا شما مایلید تا مصرف‌كننده با فشار یك دكمه اطلاعات را وارد پایگاه داده كند ، دستور‌العملهای حمل و نقل را به انبار بفرستد ، كارت اعتباری را فعال سازد ، داده ها را وارد سیستم حساب شما بكند ، و زمانیكه در حال خواندن روزنامه صبح هستید فنجانی از قهوه جلوی شما قرار گیرد؟ این امر به شما بستگی دارد كه تا چه اندازه بخواهید روند كار شما الكترونیكی باشد. بدون توجه به تلفیق كلی ، باید فرآیند را از شروع تا پایان قبل از آنكه عملی را صورت دهید درك كنید. اگر این فرآیند را درك نكنید ،‌باید دوباره طرح‌ریزی و كار را از ابتدا شروع كنید كه این عمل بسیار گران است. این هزینه برای مدت یكماه از 200 تا هزاران دلار است كه همه اینها با تفاوت میان استفاده از Quicken و به مخاطره انداختن سرمایه در كاسبی قابل مقایسه است. 4 – دنیای آن لاین راه حلهای كسب و كار اینترنتی بسیاری دارد كه با یك نیاز خاص سازگار است مانند یك مغازه آرایش كه دارای محصولاتی برای بدن است. اگر احساس می‌كنید كه به اندازه كافی اطلاعات در خصوص بهترین راه حل ندارید ، در نتیجه واقعا: تنها هستید. می‌توانید به راحتی این مشكل را حل كنید. با یك فرد باتجربه كار كنید ، او به شما كمك می‌كند كه نه تنها موضوعات فنی راه حل كسب و كار اینترنتی را دریابید ، بلكه به موضوعات تجاری نیز دست یابید. آن افراد خبره می‌توانند مشاوران اینترنتی ، تنظیم‌كنندگان سیستم و افراد دانا در امور بازاریابی فنی باشند. 5 – كسب و كار اینترنتی بخشی از چگونگی عملكرد تجاری شماست.البته اجرای آن گران است ، اما بعنوان یك سرمایه‌گذاری باید به آن نظر افكند. در عوض شما دارای 401 تهیه كننده ، فضای مناسب كار ، پرسنل اصلی ، یا حساب تجاری گسترده هستید. در حقیقت كسب و كار اینترنتی بهترین انتخاب در كسب و كار است. آیا شما قصد دارید كه كسب و كار روزانه آن لاین داشته باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ، باید با بخشهای فروش ، بازاریابی ، امورمالی ، خدمات مشتری ، سیستم های اطلاعاتی ،‌ عملكرد شبكه ارتباطی ، كاركنان پشتیبانی و متصدیان پذیرش سروكار داشته باشید تا مطمئن شوید كه به همه بخشهای یك راه حل تسلط دارید و در خصوص آن به افراد آگاهی می‌دهید. مرجع: كسب و كار اینترنتی [کارآفرینی]

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت

    تندیس جشنواره

    pagerank