پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / بازاریابی          29 دی 1385 - 19 January 2007

«بازاريابي جنگ محصولات نيست، بلکه جنگ تصورات است.» قانون رهبری: اول بودن بهتر از بهتر بودن است. قانون طبقه: اگر در یک طبقه نمی‌توانید اول باشید، طبقه دیگری درست کنید تا در آن اول باشید. قانون ذهن: وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است. قانون تصورات: بازاریابی جنگ محصولات نیست، بلکه جنگ تصورات است. قانون توجه: اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی، داشتن کلمه‌ای در ذهن مشتریان است. قانون انحصار: دو شرکت نمی‌توانند یک کلمه‌ی مشترک در ذهن مشتریان داشته باشند. قانون نردبان: استراتژی مورد استفاده‌ی شما به پله‌ای از نردبان بستگی دارد که روی آن ایستاده‌اید. قانون مسابقه‌ی دونفره: در بلندمدت، هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می‌شود. قانون عکس: اگر هدفتان جایگاه دوم است، استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می‌کند. قانون چشم انداز: آثار بازاریابی در گذر زمان نمایان می‌شود. منبع خبر : MLM به نقل از ایسنا

خبرنامه - شبکه های اجتماعی