«بازاريابي جنگ محصولات نيست، بلکه جنگ تصورات است.» قانون رهبری: اول بودن بهتر از بهتر بودن است. قانون طبقه: اگر در یک طبقه نمیتوانید اول باشید، طبقه دیگری درست کنید تا در آن اول باشید. قانون ذهن: وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است. قانون تصورات: بازاریابی جنگ محصولات نیست، بلکه جنگ تصورات است. قانون توجه: اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی، داشتن کلمهای در ذهن مشتریان است. قانون انحصار: دو شرکت نمیتوانند یک کلمهی مشترک در ذهن مشتریان داشته باشند. قانون نردبان: استراتژی مورد استفادهی شما به پلهای از نردبان بستگی دارد که روی آن ایستادهاید. قانون مسابقهی دونفره: در بلندمدت، هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل میشود. قانون عکس: اگر هدفتان جایگاه دوم است، استراتژی شما را رهبر بازار تعیین میکند. قانون چشم انداز: آثار بازاریابی در گذر زمان نمایان میشود. منبع خبر : MLM به نقل از ایسنا