پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / تحقیق و پژوهش          07 دی 1391 - 27 December 2012




تاثير پيام های ويروسی بر سرعت انتقال پيام در فرايند ارتباطات رسانه ای



ارتباطات ويروسي، با محوريت وجود پيام ويروسي، به تازگي کاربردهاي بسياري يافته است. وجود ويروس در پيام ها باعث مي شود پيام، خاصيت خود تکراري پيدا کند و سرعت توزيع آن در بين مخاطبان افزايش يابد. هدف پژوهش حاضر نيز مطالعه تاثير ويروس هاي قابل استفاده در پيام ها، بر سرعت انتقال پيام بوده است. به اين منظور مدل جامع ارتباطات ويروسي با بررسي ادبيات موضوع و ديدگاه هاي انديشمندان اين حوزه طراحي شد. براي سنجش اين مدل تعداد 57 کارشناس که با روش نمونه گيري خوشه اي از بين جامعه آماري کارشناسان واحدهاي روابط عمومي شهرستان بجنورد انتخاب شده بودند به پرسشنامه اي محقق ساخته مشتمل بر 7 عامل و 42 گويه پاسخ دادند. نتايج بررسي معادلات ساختاري مدل نشان داد، تعجب، سرور و ترس بر سرعت انتقال پيام تاثير مثبت دارند. ويروس غم بر سرعت انتقال پيام تاثير منفي مي گذارد و خشم و تنفر تاثيري بر سرعت انتقال پيام ندارند.


پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش)



تگ ها پژوهش پژوهش های ارتباطی تحقیق سنجش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی