پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / منابع علمی و اطلاعاتی          28 دی 1389 - 18 January 2011

سايتهاي مفيد علمي در زمينه مهندسي دريايي

www.iraname.ir/

در این سایت به پایگاه اطلاع رسانی صنایع دریائی ایران تعلق دارد که زیر نظر انجمن مهندسی دریائی ایران اداره می شود . در سایت می توان به عناوینی چون نشریه مهندسی دریا ، اخبار و رویدادها و فصلنامه علمی پژوهشی مهندسی دریا اشاره کرد . این سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می شود .

www.sname.org

این سایت به انجمن طراحان و مهندسان کشتی تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو وجود دارد .از سایر عناوین موجود در این سایت می توان به ژورنال ، خبرنامه ، گزارش رویدادها ، اخبار، کمیته های فنی ، فعالیت های دانشجویان موسسه ، آموزش ، LINK به سایت های مرتبط و امکانات عضویت اشاره کرد .

www.merical.ac.in

انستیتوی تحقیقاتی دریا و مهندسی کشتی MERI در این سایت به ارائه مطالبی درباره این رشته می پردازد . مطالبی درباره انستیتو ، اخبار و گزارش رویدادها ، مقاطع تحصیلی ، گالری تصاویر و LINK را می توان از بین عماوین موجود در سایت نام برد .

www.engin.umich.edu/dept/name/name.html

این سایت به معرفی مرکز طراحی و مهندسی کشتی می پردازد . عناوینی چون تحقیقات ، امکانات موسسه ، اعضا ، اخبار، LINK ، فارغ التحصیلان را می توان در سایت مشاهده کرد و با انتخاب هر کدام به مطالب مورد نظر دسترسی پیدا کرد .

www.lme.naval.ntua.gr

این سایت به لابراتوار مهندسی کشتی تعلق دارد . در سایت عناوینی از قبیل امکانات لابراتوار، تحقیقات ، انتشارات موسسه ، کتابخانه لابراتوار، اطلاعات آکادمیک ، LINK و اخبار را می توان مشاهده کرد .

www.argonautics.com

موسسه آموزشی مهندسی کشتی در این سایت به ارائه مطالب آموزشی و خبری درباره این رشته می پردازد . امکانات ، پروژه ها ، منابع اطلاعاتی و فنی ، انتشارات ، امکانات جستجو و امکان ارتباط با موسسه از عناوین موجود در سایت می باشند .

www.quantumhydraulic.com/

در این سایت موسسه آموزشی مهندسی کشتی QUANTUM به معرفی خدمات خود می پردازد . دستگاه های ثابت نگهدارنده کشتی ، اخبار، مطالب فنی و LINK به سایر سایت های مرتبط با موضوع این سایت از عناوین ارائه شده در این پایگاه اینترنتی می باشند .

www.dieselduck.ca

موسسه مهندسی کشتی MARTIN در این سایت به ارائه مطالب و اطلاعاتی درباره آن موسسه می پردازد . این سایت ارائه کننده اخبار و گزارش رویدادهای مرتبط با مهندسی کشتی می باشد .


خبرنامه - شبکه های اجتماعی