پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / منابع علمی و اطلاعاتی          28 دی 1389 - 18 January 2011

سایتهای مرتبط با صنعت انتقال نفت

http://www.griswoldcontrols.com/oilval.htm

در این سایت راه حلی برای یکی از مشکلات قدیمی صنعت نفت که مشکل دریچه ای ROTARY SELECTOR باشد ارائه شده است . نوعی VALVE جدید در این سایت معرفی می شود که بدون داشتن مشکلات انواع قدیمی با راندمان بیشتری کار می کنند و در این سایت می توان خصوصیات این VALVE جدید را به صورت شماتیک مشاهده کرد .

http://www.valve-world.net/index.asp

این سایت ژاپنی معرفی کننده انواع زیادی از VALVE های صنعتی است . بازدیدکنندگان از این سایت می توانند انواع VALVE را که مورد نظرشان است را انتخاب کرده و اطلاعاتی در مورد آنها و خصوصیات فنی آنها کسب کنند . همچنین ماه نامه تخصصی در مورد VALVE ها در این سایت منتشر می شود که به صورت الکترونیکی می باشد و افراد علاقمند می توانند آن را دریافت کنند . امکان جستجو نیز در این سلیت برای انواع و مدل های گوناگون VALVE موجود می باشد که به توانائی سایت افزوده است .

http://www.kimble-kontes.com/html/pg-652230.html

این سایت یک منبع اطلاعاتی قوی برای متخصصان و مهندسان صنایع نفت و گاز برای دریافت خصوصیات فنی دریچه ها و VALVE ها می باشد . در این سایت می توان گستره بزرگی از انواع VALVE ها را مشاهده کرد و در مورد مشخصات فنی آنها مثل فشار ، قطر و جنس آنها به اطلاعات مفیدی دست یافت .

http://www.thomasregisterdirectory.com/forgings/petrochemical_valve_forgings_0051399_1.html

در این سایت با نوع جنس VALVE ها ، روش ساخت مواد پوشش دهنده ، جنس قطعات آنها آشنا می شویم . در اکثر VALVE ها پوسته را از طریق روش آهنگری می سازند تا هم در برابر فشار و هم دما مقاومت داشته باشد .این سایت اطلاعات مفیدی در زمینه موضوعاتی که به آنها اشاره شد در اختیار علاقمندان قرار می دهد ، امکان SEARCH در این سایت وجود دارد و می توان مدل VALVE مورد نظر را جستجو کرد .

http://www.belvalves.co.uk/

در این سایت شرکت BEL VALVES تولیدات خود را که VALVE های صنعتی می باشند را عرضه می کند . در سایت این شرکت می توان مواردی همچون تولیدات شرکت ، توانمندی های شرکت ، سرویس هایی که به مشتریان ارائه می شود و نحوه ارتباط با مسئولان سایت را مشاهده کرد .

http://www.md5crk.com/valves/petrochemical_valves.html

این سایت به عنوان یک درگاه ارتباطی برای سایت های مرتبط با VALVE های نفتی و صنعتی شناخته می شود . LINK های موجود در این سایت می توانند کاربر را به شرکت های تولید کننده این محصولات پیوند دهد .

http://www.engvalves.com/home.htm

این سایت با نام FLUID CONTROL SOLUATION ارائه کننده انواع و اقسام VALVE های صنعتی و گازی و نفتی می باشد . پمپ ها و سایر محصولاتی که در خطوط انتقال سیالات به کار می روند نیز در این شرکت تولید می شوند . علاقموندان می توانند با انتخاب موردی که در نظر دارند به اطلاعات مناسبی در مورد آن دست پیدا کنند . همچنین مجلات الکترونیکی منتشر شده توسط این شرکت در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و امکان استفاده و کسب اطلاعات فنی در مورد محصولات این شرکت فراهم می شود .

http://www.engnet.co.uk/p/p.aspx/Pet/val01

این سایت به عنوان مرجعی برای علاقمندان و متخصصان VALVE ها به شمار می آید . انواع و اقسام VALVE ها و انواع کارزبری آنها در این سایت توضیح داده می شود . با انتخاب هر کدام از انواع VALVE هایی که در سایت مشاهده می شود اطلاعات فنی گسترده ای در مورد آن از جانب سایت به کاربر داده می شود .

http://www.bighornvalve.com/v2/big_home.html

شرکت VOST پیشرو در تکنولوژی تولید VALVE در دنیا می باشد . در سایت این شرکت می توان تکنولوژی جدید و نوینی برای ساخت و طراحی VALVE های صنعتی را مشاهده کرد. همچنین می توان توضیحات جالبی در باره این تکنولوژی جدید که توسط این شرکت در نمایشگاه EXPO 2004 ارائه شده را از این سایت دریافت نمائید .

http://www.redvalve.com/

شرکت RED VALVE در این سایت اطلاعات مفیدی درباره VALVE ها در اختیار علاقمندان قرار می دهد . همچنین با استفاده از فرمت PDF می توان منابع آموزشی و اطلاعاتی زیادی در موارد مرتبط را از این سایت دریافت کرد .

http://www.fmctechnologies.com/

مجله FMC TECHNOLOGIES یکی از مجلات معتبر در زمینه مهندسی شیمی و ملزومات این رشته می باشد که به معرفی تکنولوژی های جدید در این راستا می پردازد که می توان به مواردی چون سازه های زیر دریائی ، سیستم های جوشکاری برای لوله های انتقال و توزیع ، سیستم های کنترل سیالات و سازه های شناور دریائی اشاره کرد .

خبرنامه - شبکه های اجتماعی