پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / منابع علمی و اطلاعاتی          30 دی 1389 - 20 January 2011

مجموعه سایت های معرفی شده در زمینه فن آوری اطلاعات

www.itac.ca/

سایت ITAC به انسیتوی فناوری اطلاعات کانادا تعلق دارد . در سایت می توان مواردی چون آشنائی با ITC ، اخبار ، رویدادها ، امکانات جستجو ، عضویت و کتابخانه را مشاهده کرد .

www.cm.deakin.edu.au/

این سایت به موسسه DEAKIN که در زمینه تکنولوژی اطلاعات فعالیت می کند تعلق دارد . در سایت می توان مطالبی از قبیل تحقیقات مرکز ، اخبار ، گزارش رویدادها ، LINK ، سمینارها و مطالب آموزشی درباره فناوری اطلاعات را مشاهده کرد .

www.lucent.com/minds/infotheory/

این سایت به لابراتوای به نام LUCENT که درزمینه فناوری اطلاعات فعالیت دارد می پردازد . امکان جستجوی مطالب در یایت میسر می باشد . همچنین می توان مطالبی درباره موسس این موسسه را در سایت مطالعه نمود .

www.informationtheory.net/

سایت INFORMATION THEORY . NET بنا به نام خود به عرضه اطلاعات و آموزش درباره فناوری اطلاعات می پردازد . در سایت می توان به مطالبی درباره تئوری اطلاعات ، کنفرانس های برگزار شده ، تحقیقات به عمل آمده ، کمیته های فنی و نکات فنی درباره فناوری اطلاعات اشاره کرد .

http://absolute-space.net/

در این سایت به اطلاعات ، تکنولوژی اطلاعات و تئوری وجودی آن پرداخته می شود . اطلاعات چیست ، چگونه می توان اطلاعت را در اختیار گرفت و مطالب بسیار دیگر از مواردی می باشند که در سایت مشاهده می شوند .

www.cioinsight.com

سایت INSIGHT به ارائه اطلاعات و مفاهیمی درباره فناوری اطلاعات می پردازد . در سایت می توان امکانات جستجو را در اختیار داشت . همچنین مطالب ارائه شده درباره فناوری اطلاعات که در سایت قرار داده شده اند مثل کتاب ها ، گزارش رویداده و اخبار را می توان مشاهده کرد . امکان ثبت نام رایگان نیز در سایت میسر می باشد .

www.pass.co.uk/

موسسه آموزشی PASS در این سایت به آموزش مطالبی درباره IT می پردازد . آموزش با کامپیوتر ، نرم افزارهای آموزشی ، استفاده از فناوری اطلاعات در تجارت جهانی ، مدیریت بر روی اطلاعات و اخبار راجع به IT را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://capellauniversity.edu

این سایت به دانشکده تکنولوژی دانشگاه CAPELLA تعلق دارد . در سایت دانشکده می توان به موارد آموزشی درباره فناوری اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های جدید برای استفاده در مدیریت اطلاعات دست یافت . امکانات جستجوی مطالب داخل سایت فراهم می باشد . همچنین می توان با دانشکده آشنا شد ، درباره برنامه های آن در خصوص IT اطلاعاتی کسب کرد و به عضویت سایت در آمد . مطالب دیگری درباره تکنولوژی اطلاعات را می توان در صفحه اصلی سایت مشاهده کرد .

www.technologyevaluation.com

در این سایت به نام GURU امکان دریافت جواب برخی از سوالات در ارتباط با IT فراهم آمده است . در سایت برای برقراری ارتباط باید ابتدا یکی از زیر مجموعه های فعالیت را انتخاب کرده و سپس آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کرد . در این صورت می توان از 2 ساعت مشاوره رایگان و خبرنامه روزانه ای درباره IT بهره مند شد .

http://raha503.persianblog.com/

در این بلاگ به معرفی رشته مهندسی فناوری اطلاعات در ایران و پیشرفت های آن پرداخته می شود . مطالب زیادی را می توان از نویسنده در بلاگ مشاهده کرد .

منبع : دانشگاه آزاد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی