پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / منابع علمی و اطلاعاتی          16 فروردین 1392 - 05 April 2013


سایتهای اینترنتی در زمینه صنایع نظامی

http://www.dtic.mil/doctrine/dod_dictionary/

این سایت مربوط به یک واژه نامه نظامی است که توسط گروه DOD ارتش امریکا ارائه شده است . در سایت انتخاب کلمات بر طبق INDEX امکان پذیر می باشد .

http://aerade.cranfield.ac.uk/

سایت AERADE که توسط دانشگاه CRANFIELD اداره می شود ارائه کننده اطلاعات نظامی مخصوصا علوم هوایی می باشد . در سایت امکان SEARCH وجود دارد و می توان مطلب مورد نظر را جستجو کرد . منابع اطلاعاتی زیادی درباره علوم نظامی در این سایت قرار داده شده است . علاوه براین در سایت می توان به مطالبی چون ابداعات نظامی ، آرشیواخبار و گزارشات دسترسی پیدا کرد .

http://www.army-technology.com/projects/index.html

این سایت که ARMY-TECHNOLOGY نام دارد همان گونه که از نام آن بر می آید درباره مسائل نظامی و تازه های تکنولوژی به کارگرفته شده در تسلیهات نظامی به ارائه اطلاعات و اخبار می پردازد . پروژه های صنعتی ، تولیدات ، INDEX شرکت ، اخبار علوم نظامی و همچنین آرشیو کاملی از تسهیلات نظامی کشورهای مختلف همراه با توضیحات فنی هرکدام از آنها را می توان در این سایت مشاهده کرد . اطلاعاتی درباره موشک های شد رادار ، سیستم های توپخانه ، تانک های جنگی ، هواپیماهای بدون سرنشین ، موشک های دفاعی ، تسلیهات زرهی ، هلیکوپترهای تهاجمی و هلیکوپترهای کمکی و پشتیبانی را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.homelandsecurity.org/journal/

این سایت عرضه کننده اطلاعات مفیدی درباره سیستم های ضد تروریستی و جاسوسی می باشد . این سایت اخبار ، کتاب و تکنولوژی هایی که جدیدا در زمینه مقابله با تروریسم ارائه شده اند را در اختیار بازدید کنندگان از سایت قرار می دهد .

http://www.milparade.com/

این سایت مربوط به نیروهای مسلح روسیه می باشد. در سایت امکان دسترسی به اطلاعاتی از قبیل تولیدات در دسترس ، بانک تصاویر ، اخبار ، کاتالوگ های ONLINE و امکان جستجو قرار داده شده است .

http://www.tecsoc.org/natsec/natsec.htm

موسسه امنیت بین المللی در این سایت به ارائه مسائل مطرح شده در زمینه امنیت و راهکارهای ارائه شده برای حل آنها می پردازد . در این سایت LINK های بسیار زیادی درهمین زمینه قرار داده شده است . همچنین اخبار و رویدادهایی که مرتبط با امنیت می شوند در این سایت به همراه آرشیوی قدرتمند ارائه می شود .

http://www.geocities.com/HotSprings/Falls/1984/

این سایت درباره سلاح های هسته ای اطلاعاتی در اختیار مراجعین قرار می دهد . تصاویر متعدد از انفجارهای اتمی ، اطلاعات فنی از میزان تخریب ، میزان تشعشعات زیان آور ، انواع اشعه های نابودکننده ، فیلم هایی از انفجارات هسته ای ، اطلاعاتی درباره پناهگاه های امن در زمان انفجارات اتمی ، امکان دریافت فایل شبیه سازی عملکرد بمب هسته ای و همچنین LINK به سایت های مرتبط از جمله این اطلاعات محسوب می شوند .

http://www.aeragon.com/

این سایت مربوط به موسسه AERAGON می باشد که متخصص در حمل و نقل تسلیهات نظامی می باشد . در سایت می توان گزارشی از نحوه عملکرد و همچنین مواردی چون تولیدات موسسه ، روش های عملکرد ، سوابق مناطق جنگی و همچنین منافع اقتصادی از این کار را مطالعه کرده و درباره این موسسه به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرد .

http://www.pbs.org/wgbh/amex/bomb/sfeature/mapablast.html

این سایت درباره انفجار اتمی و صدمات و آثار مخرب آن به ارائه اطلاعات می پردازد . در سایت می توان چارت هایی را مشاهده کرد که میزان صدمات در آنها از مرکز انفجار نشان داده شده است . همچنین اطلاعاتی از قبیل جان پناه و سنگرهای ضد رادیواکتیو ، ترس و وحشتی که پس از انفجار به وجود می آید را در این سایت مشاهده می کنیم .

http://www.voodoo.cz/tomcat/

هواپیمای جنگده F14 معروف به GRUMMAN را می توان در این سایت مشاهده کرد و درباره آن به کسب اطلاعات پرداخت . تصاویر هواپیما ، خصوصیات نظامی و فنی ، فیلم هایی از پرواز هواپیما ، واژه نامه هواپیما ، تسلیهات قابل حمل برای هویما و LINK به سایت های مربوط به F14 در این سایت برای اطلاع رسانی به عموم قرار گرفته است .

http://www.voodoo.cz/falcon/

این سایت به معرفی هواپیمای جنگنده F16 معروف به FALCON ( شاهین ) می پردازد . این هواپیمای جنگنده دارای سرعت و مانور بسیار سریعی در بین هواپیماهای موجود می باشد . در سایت گالری تصاویر ، فایل های چندرسانه ای ، اطلاعات فنی درباره F16 ، تسلیهات و مخازن اسلحه هواپیما ، اصول آیرودینامیکی رعایت شده در این هواپیما ، واژه نامه برای خلبانان ، واژه نامه فنی F16 ، اخبار و رویدادها ، شبیه ساز بر روی PC و برنامه های آینده در جهت بالاتر بردن توانائی های F16 جهت اطلاع هر چه بیشتر بازدید کنندگان از سایت قرار داده شده است .

http://g2mil.com/

این سایت متعلق به یک سه ماهنامه در رابطه با مسائل و اخبار نظامی می باشد که G2MIL نام دارد . در سایت می توان اخبار و اطلاعات در رابطه با جنگ افزارهای جدید ، اسلحه ها ، جنگ ها و سیاست های جنگی را مشاهده کرده و در ارتباط با آنها به کسب اطلاعات پرداخت . در این سایت می توان مجله و کتابخانه سایت را مشاهده کرد . از آنها بهره برد .

http://www.barracuda.se/

این سایت به معرفی شرکت SAAB BARRACUDA می پردازد که در فنون نظامی استتار در عملیات های نظامی و در محل های مختلف فعالیت می کند . لباس های استتار برای نفرات ، آشیانه های نا محسوس هواپیما ، چادر و توری های استتار کننده برای تانک و هلیکوپتر از جمله فعالیت های این موسسه می باشد . در سایت می توان  اطلاعاتی درباره محصولات شرکت ، حیطه عمل شرکت و سوابق شرکت را کسب کرد

سوال و جواب در زمینه اطلاعات نظامی
http://military.answers.com/

منبع : دانشگاه آزاد


تگ ها سایت های اینترنتی در زمینه صنایع نظامی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی