پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / منابع علمی و اطلاعاتی          30 دی 1389 - 20 January 2011

سایتهای معتبر در رشته مهندسی پزشکی

http://www.bmes.org/

این سایت به نام BMES به معرفی رشته مهندسی پزشکی و موارد جانبی این رشته می پردازد . در سایت می توان به مواردی مثل : ژورنال های مهندسی پزشکی ، مراکز خدمات رسانی ، موسسات بین المللی مهندسی پزشکی ، بولتن منتشر شده موسسه BMES و اخبار و رویدادهای مهندسی پزشکی برخورد نمود . همچنین اطلاعاتی درباره کاربرد الکترونیک در مهندسی پزشکی ، فصل هایی از کتب منتشر شده و LINK به سایت های مرتبط به مهندسی پزشکی را می توان در سایت مشاهده کرد .

http://www.bmenet.org/BMEnet/

سایت BME NET سایتی است که به ارائه مطالبی درباره مهندسی پزشکی می پرازد . این مطالب شامل عناوین منابع اطلاعاتی وآ موزشی ، کنفرانس های برگزار شده ، جوامع فعال در مهندسی پزشکی ، امکانات SEARCH در سایت ، انتشارات موسسه ، اطلاعات دانشگاهی و علمی و اخبار و رویدادهای مهندسی پزشکی می باشد .

http://www.cvistec.com/

این سایت به معرفی خود و تولیدات خود و فناوری های انجام شده می پردازد.همچنین به معرفی سرویس ها و پشتیبانی های خود می پردازد. چند نرم افزار آنالیزی هم در این سایت به چشم می خورد.

http://www.fbresearch.org/

این سایت به تاریخچه علم پزشکی و توسعه سلامتی می پردازد . همچنین مطالبی را در رابطه با حیوانات می توان در این سایت یافت. در این سایت منابع ژورنالی و منابع علمی مختلفی نیز مشهود است. اخبار و یافته های جدید پزشکی و مهندسی پزشکی را نیز می توان در این سایت یافت.

http://www.medweb.emory.edu/MedWeb/

این سایت یعنی MED WEB مربوط به دانشگاه EMORY می باشد. در این سایت می توان مطالبی را در رابطه بامعرفی MED WEB و همچنین سایت های جدید و مربوط ، یافت. در این سایت مطالبی در رابطه با علم بیو لوژیک ، بیماری ها ، داروها ، مراقبت های پزشکی ، بیمارستان ها ، سلامت ذهنی و اجتماعی ، درمان های فیزیکی و بسیاری موارد مربوط وجود دارد.

http://www.brisbio.ac.uk/index.html

این سایت BIOMED IMAGE ARCHIVE نام دارد که شامل آرشیوی از تصاویر مختلفی در زمینه رشته های بیو مدیکال می باشد و می تواند برای یادگیری مطالب و حتی تدریس مفید واقع شود.

http://www.nabr.org/

این سایت NABR نام دارد که می توان در آن عضو شد و خدماتی را دریافت کرد. می توان مطالبی در زمینه تحقیقات بیو مدیکالی را در این سایت یافت.

http://www.wi.mit.edu/

این سایت WHITEHEAD INSTITUTE FOR BIOMEDICAL RESEARCH نام دارد که ارائه کننده اخبار تحقیقات انجام شده، برنامه های عمومی، مقالات علمی، مطالب فیزیو لوژیکی و بیو شیمیایی می باشد. همچنین در این سایت امکان SEARCH نیز وجود دارد.

http://www.ibms.org/

این سایت که IBMS LATEST نام دارد ، اخبار مفیدی را در اختیار قرار می دهد . همچنین در رابطه با علوم مختلف مربوط به مهندسی پزشکی نظیر علوم آزمایشگاهی ، علوم بیو مدیکال ، سلولی ، هماتولوژی و تصاویر مختلف نیز می توان اطلاعاتی را یافت. این سایت به معرفی ژورنالها  و همچنین مجلات نظیر BIOMEDICAL SCIENTIDT هم می پردازد. پدیده های جدید را نیز می توان در این سایت یافت. چشم اندازی از برنامه های آینده هم در این سایت به چشم می خورد. در این سایت می توان عضو شد و اطلاعاتی را دریافت کرد. قابل ذکر است که در این سایت امکان SEARCH نیز وجود دارد.

http://www.izew.uni-tuebingen.de/bme/

سایت BIOMEDICAL ETHICS به معرفی  جدید ترین کتابها و مجلات می پردازد و همچنین دارای ARCHIVE نیز می با شد.

http://www.calypte.com/

این سایت CALYPTE BIOMEDICAL CORPORATION نام دارد که مطالب PDF مفیدی را می توان در آن یافت و به معرفی برخی شرکت ها  و تولیدات می پردازد. همچنین امکان SEARCH نیز در این سایت وجود دارد.

http://www.lifecore.com/

این سایت LIFECORE BIOMEDICAL نام دارد که امکان SEARCH در آن وجود دارد. که اخبار جدید را در اختیار می گذارد و به معرفی محصولات خود که در زمینه ایمپلنت های دندانپزشکی و محصولات ترمیمی  می باشد می پردازد. که میتوان به صورت ON LINE سفارش نیز داد.

http://www.idbiomed.com/

این سایت یعنی ID BIOMEDICAL مربوط به یک کمپانی است که  در زمینه تولید، توسعه ، تحقیقات، ساخت و فروش واکسن فعالیت دارد.

http://www.elsevier.com/wps/find/journaldescription.cws_home/622857/description

این سایت که ELSEVIER نام دارد که به معرفی انفورماتیک بیو مدیکال می پردازد و در آن می توان ژورنال ها و محصولات مربوط را یافت. همچنین در این سایت می توان به لینک های دیگری نیز دسترسی پیدا کرد.

http://www.btiinc.com/

این سایت BTI نام دارد که بیشتر در زمینه وسایل آزمایشگاهی نظیر کیت های آزمایشگاهی و آنتی بادی ها فعالیت دارد.

http://southmed.usouthal.edu/library/

این سایت مربوط به دانشگاه ALABAMA می باشد که به معرفی دانشگاه ، سرویس های آن ، همچنین رشته های پرستاری و پزشکی و بیمارستان های مربوط به این دانشگاه می پردازد. که در این سایت می توان به کتابخانه و ژورنال ها به صورت ON LINE دسترسی داشت، و حتی با کتابدار به صحبت پرداخت.


خبرنامه - شبکه های اجتماعی