پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / تحصیل در کره جنوبی          01 امرداد 1391 - 22 July 2012


الف:  زبان انگلیسی

علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند دوره های زبان انگلیسی را در کشور های دیگر نظیر هندوستان، مالزی، آفریقای جنوبی و... بگذرانند چرا که در حال حاضر مرکز معتبری در کره جنوبی که دوره های زبان انگلیسی را ارائه دهد و بر اساس پذیرش آن مرکز دانشجو بتواند ویزا بگیرد، وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که دانشجویانی که با اخذ پذیرش از دانشگاه های کره جنوبی وارد این کشور می شوند می توانند همزمان با تحصیل در رشته اصلی خود در دانشگاه در کلاس های تقویتی زبان انگلیسی هم شرکت کنند .

ب: زبان کره ای

دانشجویان و علاقمندان به یادگیری زبان کره ای می توانند در دوره های زبان کره ای که در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این کشور برگزار می شود شرکت کنند. این دوره ها بسیار متنوع بوده و در همه شهر های مهم کره جنوبی نیز برگزار می گردند. برای دریافت ویزا، لازم است که پذیرش ها از دانشگاه های معتبر کره جنوبی گرفته شود تا شانس دریافت ویزا به حداکثر برسد. شهریه دوره های زبان کره ای در دانشگاه های کره جنوبی بسته به دانشگاه و طول دوره متفاوت می باشد. شهریه دوره 4 ماهه زبان کره ای در دانشگاه های ملی این کشور حدود 1500 دلار می باشد که لازم است  پس از تایید اولیه مدارک دانشجو و تایید شایستگی دانشجو برای دریافت پذیرش، به حساب دانشگاه واریز شده تا پس از آن اصل پذیرش صادر گردد.

پس از دریافت اصل پذیرش لازم است که دانشجو برای دریافت ویزا به سفارت کره جنوبی در تهران مراجعه نماید. در هر سال در اکثر دانشگاه های ملی کره جنوبی، سه ترم آموزش رسمی زبان کره ای برگزار می گردد و لازم است دانشجویان تا 3 ماه قبل از شروع ترم تحصیلی برای دوره های مذکور اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش در دوره های زبان کره ای در دانشگاه های کره جنوبی به صورت زیر است :

1) ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
2) ترجمه ریز نمرات
3) پاسپورت
4) دو عدد توصیه نامه از اساتید (در صورت وجود)
5) دوازده قطعه عکس پرسنلی
6) رزومه
7) بیانیه هدف (SOP: Statement of Purpose)
8) برنامه تحصیلی ( Study Plan)
9) طرح تحقیق (Proposal)
10) گواهی تامین مالی (Bank Statement) که نشاندهنده مبلغ حدود 8000 دلار موجودی حساب باشد.


منبع:

تگ ها دوره های زبان در کره جنوبی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی