پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 97 نتایج ارشد 97 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 97 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / موفقیت          29 بهمن 1390 - 18 February 2012


کشف راز موفقيت غول فن‌آوری جهان

راز موفقيت غول فن‌آوري جهان كشف شد به گفته بنيانگذار اپل، موفقيت اپل از زماني در روندي صعودي قرار گرفت كه برنامه‌ريزي‌هاي استراتژيك خود را تغيير داد. به گفته استيو جابز - بنيانگذار اپل - استراتژي‌هاي اپل و "سس محرمانه‌يي" كه كمپاني بر اساس آن اداره مي‌شود، از عوامل اصلي اين موفقيت فزاينده‌اند. "سس محرمانه" همان منشاء طراحي‌هاي بي‌نظير و هوش‌رباي محصولات اپل است كه استيو جابز از آن با عنوان "هنر و تكنولوژي ليبرال" ياد مي‌كند. آي‌فون، گوشي هوشمند اين كمپاني و آي‌پد، تبلت جادويي استيو جابز كه پيش‌بيني مي‌شود فروش آن تا پايان سال 2011 به 44 ميليون دستگاه برسد، نشان داد كه چگونه اين كمپاني مي‌تواند محصولاتي انقلابي به جهان عرضه كند و در چشم‌ برهم‌زدني همه دنيا را وسوسه كند كه يكي از آن‌ها را تهيه كنند. گذشته از اين، آن‌طور كه برايان مارشال، تحليلگر اقتصاد تكنولوژي، به خبرگزاري آسوشيتد پرس گفته است: "اپل سودي به سرمايه‌گذاران خود مي‌دهد كه پيش از اين هرگز ديده نشده بود." اما چرا رقابت با اپل تقريبا غيرممكن است؟ بن باجارين، تحليلگر دنياي فن‌آوري در مجله تايم مي‌نويسد:«اپل در واقع متشكل از چهار كمپاني مستقل است: بخش نرم‌افزار، بخش سخت‌افزار، بخش خدماتي و بخش خرده‌فروشي از طريق اپل استور. اكثر كمپاني‌هاي تكنولوژيك حداكثر مي‌توانند در يك يا دو بخش از آن‌ها موفق عمل كنند، در حالي كه در اپل هر چهار بخش به‌طور هارمونيك مشغول كارند.» رشد اپل با رشد كمپاني‌هاي نفتي قابل مقايسه نيست؛ اپل مانند اگزون موبيل وابسته به بهاي نفت و اكتشاف ميادين جديد نفتي نيست. آن‌چه اين كمپاني را به اين‌جا رسانده، فقط و فقط نوآوري‌هاي تكنولوژيك است و ساخت ابزارهايي كه مردم براي داشتنش به هر دري مي‌زنند؛ فارغ از اين‌كه جهان گرفتار ركود اقتصادي باشد يا نه، اپل مشتري‌هاي خاص خود را در سراسر جهان خواهد داشت. مشتري‌هايي چنان پر و پا قرص كه اپل را به جايگاه «ثروتمندترين كمپاني موجود در جهان» رسانده‌اند.

منبع: تابناك


تگ ها موفقيت فن‌آوری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت

    تندیس جشنواره

    pagerank