پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / موفقیت          14 اسفند 1390 - 04 March 2012


رازهای زنان ثروتمند

متاسفیم كه این را می‌گوییم اما صحبت كردن در مورد جهان ناعادلانه‌ای كه حقوق زنان و مردان در آن به یك اندازه نیست، تبدیل به یك موضوع تكراری شده است و زنان با یادآوری این موضوع دیگر نمی‌توانند دلیل قابل‌قبولی برای عقب ماندن‌شان پیدا كنند.
متاسفیم كه این را می‌گوییم اما صحبت كردن در مورد جهان ناعادلانه‌ای كه حقوق زنان و مردان در آن به یك اندازه نیست، تبدیل به یك موضوع تكراری شده است و زنان با یادآوری این موضوع دیگر نمی‌توانند دلیل قابل‌قبولی برای عقب ماندن‌شان پیدا كنند.




متاسفیم كه این را می‌گوییم اما صحبت كردن در مورد جهان ناعادلانه‌ای كه حقوق زنان و مردان در آن به یك اندازه نیست، تبدیل به یك موضوع تكراری شده است و زنان با یادآوری این موضوع دیگر نمی‌توانند دلیل قابل‌قبولی برای عقب ماندن‌شان پیدا كنند. این‌كه باید منتظر بمانید تا نوبت‌تان شود و معلم مدرسه صدای‌تان كند، قوانین دوران مدرسه است. برای این‌كه جا نمانید باید دست به كار شوید. آنچه در حال حاضر دارید آن چیزی نیست كه استحقاق آن را در زندگی داشته‌اید؛ برای به دست آوردن آنچه شایسته شماست باید درخواست كنید و بخواهید. زنان میلیونر به‌صورت تصادفی به موفقیت نرسیده‌اند، آنچه باعث موفقیت آن‌ها شده، قوانین بسیار ساده‌ای است.




زنانی مثل مردان

زنانی كه توانسته‌اند ثروت زیادی به دست بیاورند صرفا برای به دست آوردن پول تلاش نكرده‌اند و به‌دنبال ثروت نبوده‌اند بلكه كلید میلیونر شدن آن‌ها پیگیری اهداف‌شان در زندگی بوده كه با تمام نیرو روی آن‌ها تمركز كردند. به‌دنبال توانایی باشید كه در خود سراغ دارید و با عشق و انگیزه آن را دنبال كنید و مطمئن باشید كه ثروت هم به‌دنبالش خواهد آمد. حاشیه‌ها و موانع زندگی را كنار بگذارید و فقط روی هدف‌تان در زندگی تمركز كنید. به محدودیت‌هایی كه به‌عنوان یك زن در محیط شما وجود دارد اهمیت ندهید، تنها محدودیت افكار شما هستند كه باید رهای‌شان كنید. هر روز بعد از بیدار شدن 5 دقیقه را به‌خودتان و اهداف‌تان اختصاص دهید و در آن 5 دقیقه از خود بپرسید برای چه زندگی می‌كنید و هدف‌تان چیست. اگر این‌وقت را ندارید باید بگوییم كه شما شایسته موفق شدن و ثروتمند شدن نیستید. زنان موفق هر روز خواسته‌های‌شان را دنبال می‌كنند و به آن اهمیت می‌دهند اما زنان دیگر خود را در نقش‌های خود غرق می‌كنند و موفقیت و ثروت را تنها مختص به مردان می‌دانند و شاید علت موفق نشدن این دسته از زنان به همین دلیل است كه هرگز وقتی برای خود و رویاهای‌شان نگذاشته‌اند. در مقابل زنان ثروتمند به زن بودن و موانع موجود توجهی نمی‌كنند و مانند مردان موفقیت و ثروت را حق طبیعی خود می‌دانند.


وقتی مشكلات زیاد می شود

« این كار مناسب شما نیست» این جمله آشنایی است كه هر زنی حداقل برای یك‌بار هم شده آن را در زندگی‌اش شنیده اما زنان میلیونر و موفق به جای تمركز روی جملاتی اینچنینی تا آنجا كه در توان‌شان بوده روی خواسته‌های خود پافشاری كردند. اگر یاد بگیرید كه بعد از هر دم و باز دم، دوباره نفس بكشید و به نفس كشیدن‌تان ادامه دهید توانایی غلبه بر همه موانع را خواهید داشت. اگر هدفی را انتخاب كردید و در آن شكست خوردید نباید عقب‌نشینی كنید بلكه این‌بار مصرانه آن را دنبال كنید. دوباره نفس بكشید چون نفس بعدی به‌دنبالش خواهد آمد. به‌خاطر داشته باشید بدون كشمكش و مانع هیچ قدرتی وجود ندارد. قدرت زنانه شما زمانی شكوفا می‌شود كه در یك موقعیت سخت و چالش‌برانگیز قرار بگیرد. موانع و مشكلات، جملات منفی و ناامید‌كننده اطرافیان، همیشه هم بد نیستند. این امواج منفی نیروهای قدرتمندی را در شما بیدار می‌كنند و شما را به مقابله با آن‌ها بر می‌انگیزانند. با موانع بجنگید و به كار خود ایمان داشته باشید.




نگذارید دیگران برای‌تان  تصمیم بگیرند

زندگی كردن در جامعه‌ای كه مردان همیشه در هر كاری پیشرو بوده‌اند، باعث شده كه موفقیت و ثروتمند‌شدن زنان اموری غیرعادی و گاه جالب برای رسانه‌ها به‌نظر برسد و شاید به همین دلیل اغلب زنان تصور می‌كنند كه میلیونر‌شدن یك زن، اتفاقی عجیب است كه به ندرت اتفاق می‌افتد. اما اصلا اینطور فكر نكنید. شما می‌توانید راهی را انتخاب كنید كه پدر و مادرتان به شما پیشنهاد داده‌اند یا به‌دنبال حرفه‌ای باشید كه همكار و دوست‌تان جلوی پای‌تان گذاشته و در یك كلام قید علائق خود را بزنید اما باید این نكته را به خاطر بسپارید كه با این كار شور و انگیزه‌های‌تان را خواهید كشت و هرگز نمی‌توانید زن متفاوتی باشید. كار درست این است كه به‌دنبال همان چیزی بروید كه برایش شور و اشتیاق دارید و با این كار مطمئن باشید كه ادامه مسیر به‌تدریج برای‌تان روشن خواهد شد و فرصت‌ها روی شما باز می‌شوند.


تنها سؤالی كه باید جواب بدهید

جسور بودن برای انجام كاری كه دوست دارید كلید میلیونر شدن شماست. ممكن است در شروع كاری، افراد بدبین از مشكلات و سختی‌های كار برای‌تان صحبت كنند و بازاری پر رقیب را مانع موفقیت شما بدانند اما تمامی این حرف‌ها را به دور بیندازید. فقط به این سوال جواب بدهید: آیا برای شروع این كار علاقه و انگیزه كافی دارید؟ آیا وقتی به این كار فكر می‌كنید هیجان و شور و اشتیاق به سراغ‌تان می‌آید؟ اگر جواب‌تان به این سوال مثبت است دست به كار شوید و از هیچ‌چیزی نترسید و همان‌طور كه گفتیم ثروت به‌دنبال این شور و اشتیاق شما خواهد آمد. نگذارید كسی شما را از راهی كه انتخاب كرده‌اید بترساند. آنچه شما از آن می‌ترسید هیچ قدرتی ندارد بلكه تنها ترس‌ها و تردیدهای شما هستند كه با قدرتی باور نكردنی تمام نیرو و توان‌تان را از شما می‌گیرند. گاهی لازم است، نسبت به شنیدن برخی صداها كر باشید.



رد یا قبول یك موقعیت خاص

هرگز اجازه ندهید كه توانایی‌های‌تان را به‌عنوان یك زن نادیده بگیرند یا در محیط كار تضعیف‌تان كنند. در دنبال كردن اهداف‌تان جسور باشید و از هیچ‌چیزی نترسید. به تصادف اعتقادی نداشته باشید بلكه از هر موقعیتی بهترین استفاده را بكنید و از آن برای رسیدن به آنچه می‌خواهید كمك بگیرید. به خاطر داشته باشید، موفقیت تنها شكار لحظات نیست گاهی تمام زندگی و آینده كاری شما در گرو رد كردن یك موقعیت است چون موقعیت بهتری به‌دنبال آن رد كردن به سراغ‌تان خواهد آمد. موقعیت‌ها را شناسایی كنید و هرگز از دست‌شان ندهید. برای این‌كه بفهمید كدام موقعیت به نفع شماست به ندای درون‌تان گوش دهید چون آنچه از اعماق وجود شما بلند می‌شود همیشه بهترین راه را در اختیارتان می‌گذارد.




تگ ها راز زنان ثروتمند ثروت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی