با سلام و تحيات الهي
احتراماٌ به استحضار مي رساند؛ واحد توانمندسازي اساتيد اين مديريت در نظر دارد با همكاري دانشكده پرستاري و مامايي آل بويه كارگاه آموزشي" ياددهي-يادگيري: يادگيري فاصله اي" را روز دوشنبه 27 فروردين ماه 1403 ساعت 12:30 برگزار نمايد. مقتضي است ترتيبي اتخاذ فرماييد، مراتب به نحوي مطلوب به اطلاع اعضاء محترم هيات علمي و مدرسين آن حوزه رسانيده شود.
عنوان كارگاه آموزشي: ياددهي- يادگيري: يادگيري فاصله اي
زمان برگزاري:دوشنبه 27 فروردين 1403 ساعت 12:30
مدرس: دكتر ليلا جويباري
گروه هدف: كليه اعضاي هيات علمي و مدرسين دانشگاه- لينك ورود: http://10.75.10.109/live
دوشنبه 27 فروردین 1403
وبینار آموزشی یادگیری فاصله ای spaced learning
برگزار می شود
ساعت 12:30 تا 13:30
مدرس: دکتر لیلا (مهستی) جویباری
مجریان: EDO و EDC دانشگاه علوم پزشکی گلستان
روش یادگیری فاصله دار چیست؟
نمونه ای از یادگیری فاصله دار چیست؟
چرا یادگیری فاصله دار مهم است؟
تکنیک آموزش فاصله گذاری چیست؟
یادگیری فاصله ای - همچنین به عنوان تمرین توزیع شده شناخته می شود - رویکردی است که برای بهبود حفظ اطلاعات با وادار کردن مغز به بازگشت، بررسی و تجمیع اطلاعات در دوره های طولانی طراحی شده است.
چگونه در کلاس کار می کند؟
مگان اسمیت، کارشناس روانشناسی شناختی، با Tes صحبت کرد تا رویکردهای کلیدی را برای معرفی یادگیری فاصله دار در کلاس ارائه دهد، از جمله:
کمک به فراگیران برای درک نحوه عملکرد یادگیری فاصله دار و برنامه ریزی برنامه مطالعه خود در طول سال برای حداکثر سود.
مرور مجدد موضوعات قدیمی در کنار موضوعات جدید در کلاس برای تشویق به تعامل، که در آن فراگیران شباهت ها و تفاوت های بین ایده ها را بررسی می کنند.
انجام مکرر آزمونهای کممخاطره با سوالاتی که از مطالب قدیمی و جدید گرفته شدهاند، تا فراگیران را قادر میسازد تا در تمرین بازیابی شرکت کنند و آنها را تشویق به ادامه مطالعه موضوعاتی که قبلاً کاوش شدهاند، داشته باشند.
تنظیم تکالیف درسی که موضوعات قدیمی را مجدداً بازبینی میکند تا یادگیری را از بین ببرد و به فراگیران اجازه میدهد تا مستقلاً آنچه را که میداند تمرین کند.