پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش کارآفرینی          31 فروردین 1392 - 20 April 2013



تست رایگان کارآفرینی به همراه کارگاه Business Plan مبانی MBA‎

كارآفرين كسي است كه يك فعاليت تجاري پرمخاطره را با ريسك مشخصي و براي كسب سود بالقوه ايجاد مي‌كند، توسعه مي‌دهد و اداره مي‌كند. ضريب استعداد كارآفريني (EQ) یا Entrepreneur Quotient روشي است كه فرد با آن مي‌تواند ويژگي هاي شخصي خود را با ويژگي هاي كارآفرينان موفق مقايسه كند.

تست کارآفرینی از 70 پرسش اساسی تشکیل شده است که مهمترین معیارهای روانشناختی و اخلاقی فرد از دیدگاه کارآفرینی را مورد پرسش قرار می دهد. این تست که بر اساس شاخص EQ طراحی شده است، مشخص می نماید که خصوصیات روانشناختی و اخلاقی شما به چه میزان با روحیه کارآفرینان موفق سازگار است. به افرادی که در این تست موفق به کسب امتیاز بیش از 35 شوند توصیه می شود که در راستای فراگیری اصول مدیریت و کارآفرینی به همراه مهارت های نگارش و تدوین طرح کسب و کار سرمایه گذاری نمایند!

برای دریافت این تست روی این لینک کلیک نمایید!




معرفی کارگاه Business Plan و مبانی MBA

کارگاه Business Plan و مبانی MBA فرصتی ویژه برای افرادی است که می خواهند در یک دوره ترمیک 18 ساعته و با سرمایه گذاری مناسب، علاوه بر گذراندن یک دوره Mini MBA و آشنایی با اصول و مبانی مدیریت و سازمان، نحوه نگارش و تدوین طرح کسب و کار را با استفاده از نرم افزار حرفه ای Business Plan Pro بیاموزند. این برنامه آموزشی از 7 اردیبهشت 1392 به مدت 6 جلسه (روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته) برگزار می گردد. شهریه مشارکت در آن 220 هزار تومان (به كليه شركت كنندگان گواهينامه شركت در کارگاه به همراه بسته آموزشي شامل جزوه و سي دي كمك آموزشي شامل چندين كتاب الكترونيكی و نسخه Premier نرم افزار Business Plan Pro ارائه می شود) می باشد. ثبت نام کنندگان از طریق این آگهی از 5% تخفیف برخوردار خواهند شد.

اطلاعات بیشتر در خصوص کارگاه

کارگاه تدوین Business Plan (طرح تجاری یا طرح کسب و کار) فرصت مناسبی است برای افرادی که می خواهند علاوه بر آشنایی با دانش مدیریت و کارآفرینی، اصلی ترین مهارت یک مشاور کسب و کار را بیاموزند و بتوانند برای خودشان یا دیگران طرح کسب و کار تدوین نمایند. طرح کسب و کار یا Business Plan سند مكتوبی است كه جزیيات كسب و كار پيشنهادي یک کارآفرین را مشخص مي نماید.

آنچه كه در اين کارگاه آموزشی خواهيم آموخت، آخرين روش ها و شيوه‌هاي برگزيده روز دنيا در زمينه نگارش و تدوين يك طرح كسب و كار استاندارد و قابل قبول است به گونه‌اي كه هم توسعه و پرورش يك ايده خام را فرا خواهیم گرفت و هم با چكيده نابي از حوزه‌هاي مختلف علوم و فنون مديريت مانند مدیریت استراتژيك، مديريت بازاريابي، حسابداری، مديريت مالي و مديريت منابع انساني (بر اساس سرفصل های دوره های MBA) آشنا مي‌شويم.

در كنار مطالب تئوريك فوق در قسمت كارگاهي به بررسي دقيق و موشكافانه طرح های كسب و كار نمونه خواهيم پرداخت و آنچه را كه فرا گرفته‌ايم در عمل تمرين خواهيم كرد.

بخش ديگري از اين کارگاه آموزشي كه آن را از نمونه‌هاي مشابه داخلي و خارجي متمايز مي‌نماید و نقطه قوت آن به شمار مي‌ رود، آموزش نرم افزار Business Plan Pro  می باشد كه به عنوان معروفترين و برترين ابزار نگارش و تدوين طرح كسب و كار در دنيا شناخته شده است. برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص روی ثبت نام کلیک نمایید.








تگ ها تست رایگان کارآفرینی کارگاه Business Plan مبانی MBA‎

خبرنامه - شبکه های اجتماعی