پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش کارآفرینی          26 فروردین 1392 - 15 April 2013



با فراگیری مدیریت پروژه، فرصت های شغلی و درآمد خود را افزایش دهید!

به عنوان یک دانشجو یا فارغ التحصیل هر کدام از رشته های مهندسی، فنی و مدیریتی؛ فراگیری دانش و مهارت های مدیریت پروژه پیشنهادی طلایی برای افزایش درآمد و فرصت های شغلی پیش روی شما می باشد. امروزه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، تسلط نسبی بر حوزه مدیریت پروژه به یکی از شرایط الزامی استخدام در سطوح کارشناسی و مدیریتی بسیاری از صنایع و سازمان ها تبدیل شده است. علت این امر هم واضح است: پروژه ها در تمامی صنایع و سازمان ها تعریف، اجرا و مدیریت می شوند.

امّا نقطه آغاز برای شروع مسیر (کارراهه) شغلی در حرفه مدیریت پروژه کجاست؟ چگونه می توان یک مدیر پروژه توانمند شد؟ شانس اشتغال به عنوان مدیر پروژه های بین المللی چقدر است؟ آیا برای ورود به حرفه مدیریت پروژه باید از دوران کارآموزی به فکر برنامه ریزی شغلی افتاد؟ آیا انتخاب یک پایان نامه در حوزه مدیریت پروژه می تواند در بیشتر دیده شدن رزومه موثر باشد؟ آیا دارندگان مدرک دیپلم و کاردانی نیز می توانند مسیر شغلی مدیریت پروژه را دنبال کنند؟

پیشنهاد ویژه ای که مرکز توسعه و آموزش فصل برای جامعه دانشگاهی و فارغ التحصیلان کشور دارد، مشارکت در برنامه آموزشی مبانی مدیریت پروژه می باشد. این برنامه آموزشی که در 16 ساعت و با هزینه اقتصادی 180 هزار تومان در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت 1392 برگزار می شود، از عالی ترین مرجع بین المللی مدیریت پروژه (موسسه PMI آمریکا) دارای تاییدیه بوده و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر بین المللی (مورد تایید PMI) ارائه می گردد.








فراگیری دانش مدیریت پروژه و همراه داشتن گواهینامه مرکز توسعه و آموزش فصل تاثیر بسزایی در دیده شدن شما توسط کارفرمایان خواهد داشت و شانس شما را برای ارتقا شغلی و فعالیت در سازمان های پروژه محور افزایش خواهد داد. تفاوت این گواهینامه با سایر گزینه های آموزشی موجود، کد فعالیت (Activity Code) مرتبط با این برنامه آموزشی است که در سایت رسمی PMI  ثبت شده است و اعتبار این گواهینامه به استناد صدور آن توسط نماینده رسمی آموزشی PMI بسیار بیشتر از سایر مدارک دوره های مدیریت پروژه مشابه می باشد.






برای پاسخ به این پرسش ها، کسب اطلاعات بیشتر، برداشتن یک گام موثر در توسعه مهارت های خود و آماده شدن برای فرصتهای شغلی و استخدامی جدید با مرکز توسعه و آموزش فصل تماس بگیرید و یا جزییات این رویداد را در سایت رسمی مرکز توسعه و آموزش فصل مطالعه نمایید. افرادی که از طریق این آگهی ثبت نام نمایند از 5% تخفیف ویژه برخوردار می شوند.


اطلاعات بیشتر


تگ ها فراگیری مدیریت پروژه، فرصت های شغلی درآمد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی