پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومی          25 اسفند 1389 - 16 March 2011

كارگاه آموزشي سنجش رضایت مشتریان بر اساس استاندارد ACSI آمریکا در 8 اردیبهشت اندازه گیری رضایت مشتریان باعث افزایش سطح بهره وری سازمان می شود. به منظور دستیابی به مشتری گرایی، برخی از سازمان ها رضایت مشتریان را به عنوان یک شاخص برای خود انتخاب کرده اند و لذا ضروری است رضایت مشتریان به یک عدد کمی تبدیل گردد در این کارگاه سنجش رضایتمندی مشتریان بر اساس استاندارد ACSI تشریح می گردد كارگاه آموزشي سنجش رضایت مشتریان بر اساس استاندارد ACSI آمریکا Customer Satisfaction Measurement Base on ACSI برگزار کننده : مدیریت سرآمد ایرانیان – MSI ACADEMY تاریخ برگزاری: تاریخ برگزاری: 8 اردیبهشت روز برگزاری: پنج شنبه مدت دوره : 8 ساعت – از ساعت 8/30الي 16/30 مدرس: مهندس خليلي مبلغ دوره: هزینه دوره:000/690 ریال هزينه دوره براي اعضا باشگاه : 000/550 ریال محتوی دوره آموزشی : - آشنایی با انواع مشتریان و مفهوم رضایت مشتری - تشریح مدل های سنجش رضایت مشتری شامل: - مدل کانو - مدل اسکمپر - مدل سروکوال - آشنایی با شاخص ملی رضایت مشتری آمریکا (ACSI) - تشریح موارد مورد نیاز در پرسشنامه بر اساس موراد زیر: - طیف لیکرت - طیف افتراقی - اعتبار سنجی آلفا کرونباخ آشنايي كلي با موضو ع دوره: علوم مدیریت نوین، رضایت مشتری را استاندارد عملکرد و تعالی برای هر مجمومه تجاری می داند، همچنین اندازه گیری رضایت مشتری، در تمامی پرسنل سازمان، انگیزه و حسی را ایجاد می کند تا در جلب رضایتمندی مشریان سهیم باشند. از این رو اندازه گیری رضایت مشتریان باعث افزایش سطح بهره وری سازمان می شود. به منظور دستیابی به مشتری گرایی، برخی از سازمان ها رضایت مشتریان را به عنوان یک شاخص برای خود انتخاب کرده اند و لذا ضروری است رضایت مشتریان به یک عدد کمی تبدیل گردد. و این عدد باید قابل تحلیل بوده، بتواند راهکارهایی را در بهبود رضایت مشتریان نشان دهد -در اين كارگاه بصورت كاربردي با سنجش رضايت مندي مشتريان و تحليل نتايج بر اساس استاندارد ASCI آشنا مي شويد. توضيحات : - شهریه فوق شامل :جزوه آموزشی و صدور گواهینامه آموزشی معتبر می باشد. نحوه ثبت نام : - براي اطلاع از جزئيات بيشتر و ثبت ‌نام با واحد آموزش تماس حاصل نمایید: 66568065- 30و66569429-88363116- 88575318 -021 محل برگزاری: تهران دفتر آموزش (MSI Academy) : تلفن : 88575318 021- 88363116 021 نمابر : 66568065 021 www.msi-co.ir

پر بازدیدترین آموزش عمومی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی