پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومی          14 آذر 1388 - 05 December 2009

كارگاه آموزشي بازاريابي خلاق برگزار کننده : مدیریت سرآمد ایرانیان – MSI ACADEMY تاریخ برگزاری: 11-18/10/88 مدت كارگاه:16 ساعت ساعت: 16 ساعت- 8 تا 16 مبلغ كارگاه : 900/000 ريال تخفيفات: 20% اعضا باشگاه مديريت سرآمد ايرانيان 15% دانشجويي آشنایی کلی با كارگاه: امروزه بازاريابي جزئ درآمد زا ترين مشاغل است. بازاريابي را ميتوان دريچه ورود موفق افراد به دنياي تجارت دانست.در هزاره سوم،داشتن مهارتهاي بازاريابي براي آنان كه در امور توليدي و تجاري مشغولند و يا ميخواهند كه مشغول شوند و حتي افرادي كه براي خودشان و به تنهايي كار مي كنند مثل وكلا ، پزشكان،مغازه داران و فروشندگان و.... يك ضرورت است. مهارتهاي پايه بازاريابي براي افراد عادي نيز مهم تلقي ميشود چرا كه همه افراد حداقل با خريد و فروشهاي روزانه سر و كار دارند و مهارتهاي بازاريابي باعث ميشود كه انان ملزومات مورد نياز(خانه،خودرو،مبلمان و.....) را به قيمت كمتري بخرند وهنگام فروش به قيمت بالاتري بفروشند. در دنياي پر رقابت امروز،بقائ شركتها و سازمانها در فروش محصولات و يا خدماتشان مي باشد كه اين مهم جز با تشويق افراد به خريد محقق نمي شود. هر سازماني ،كوچك يا بزرگ،انتفاعي يا غير انتفاعي،خانگي يا جهاني بدون داشتن يك بازاريابي سالم هيچ موفقيتي نخواهد داشت.امروزه نه تنها شركتها،بلكه سازمانهاي غير انتفاعي نظير دانشگاهها،موزه ها،بيمارستانها و .....نيز به بازاريابي روي آورده اند.بطوريكه در كشورهاي تازه استقلال يافته و اروپاي شرقي كه از گذشته هاي دور بازاريابي شهرت چندان خوبي نداشته،تغيير نظامهاي سياسي و اجتماعي، فرصتهاي نويني را براي بازاريابي پيش آورده است. محتوی كارگاه: -فلسفه هاي ازاريابي - روشها و استراتژي هاي قيمت گذاري -مديريت كانالهاي پخش - فروش شخصي و مديريت فروش - تبليغات و روابط خرده فروشي و عمده فروشي -برنامه ريزي استراتژيك و فرايند بازاريابي - استراتژي هاي رقابتي - تقسيم بندي بازار و تعيين بازار هدف -محيط جهاني بازاريابي -فرايند تصميم گيري و رفتار خريدار -تحقيقات بازاريابي و سيستمهاي اطلاعاتي توضیحات: شهریه فوق شامل :جزوه آموزشی ،پذیرایی و صدور گواهینامه آموزشی معتبر می باشد. جزوه آموزشی ،پذیرایی و صدور گواهینامه آموزشی معتبر می باشد. نحوه ثبت نام : - براي اطلاع از جزئيات بيشتر و ثبت ‌نام با واحد آموزش تماس حاصل نمایید: 66568065- 30و66569429-88363116- 88575318 -021 www.msi.co.ir محل برگزاری: تهران

پر بازدیدترین آموزش عمومی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی