پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومی          19 بهمن 1388 - 08 February 2010

دوره آموزشي مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به همراه تور آموزشی Customer Relationship Management آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان دوره آموزشی آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان را بهمراه تور آموزشی در سازمان منتخب برگزار می نماید. برگزار کننده : مدیریت سرآمد ایرانیان – MSI ACADEMY تاریخ برگزاری: 29/11/88 مدت دوره : 8ساعت – 30/16- 30/8 مدرس: مهندس نوید اسمعیل زاده و محمد باقر فرهند مبلغ دوره: مبلغ دوره : 000/450 ریال اعضا باشگاه: 000/350 ریال تخفيفات: 20% اعضا باشگاه مديريت سرآمد ايرانيان آشنایی کلی با موضوع دوره آموزشی: در حقیقت CRM راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی مناسب تر با آنها منجر شودزیرا در نهایت، رابطه مناسب تر با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کار است. در صورتی که يك سیستم CRM بدرستی پیاده سازی شود، مزایای زیر را برای سازمان به همراه دارد: • خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد • بازدهی و اثربخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری را افزایش دهد • ارائه محصولات جنبی موثرتر خواهد بود • کارمندان فروش را در عقد سریعتر قراردادهای فروش یاری دهد • فرايندهاي فروش و بازاریابی را تسهیل کند • مشتریان جدیدی برای خود پیدا کند • گردش مالی مشتریان خود را افزایش دهد محتوی دوره آموزشی : · تشریح و تعریف ماهیت مدیریت ارتباط با مشتری · تشریح اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری · مراحل گسترش مدیریت ارتباط با مشتری · توضیح حلقه های عملیاتی و تحلیلی در CRM · اهمیت پرداخت به فرآیندهای داده کاوی در موفقیت سازمانی · مزایای اجراء و تحقق مدل های مدیریت ارتباط با مشتری · چالش های پیش روی در CRM · معرفی ساختار ، فرآیند و کاربست های استقرار مدل CRM در سازمان منتخب · برگزاری تور آموزشی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان تور آموزشی : به منظور آشنایی شرکت کنندگان با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، تور آموزشی به مدت 2 ساعت در روز دوره در محل سازمان منتخب با اهداف زیر برگزار می گردد: - مشاهده چگونگی مراحل استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری - بررسي مستندات و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری - گفتگو با مدیران سازمان در خصوص سیستم مدیریت ارتباط با مشتری توضيحات : - شهریه فوق شامل :جزوه آموزشی ،پذیرایی و صدور گواهینامه آموزشی معتبر می باشد. نحوه ثبت نام : - براي اطلاع از جزئيات بيشتر و ثبت ‌نام با واحد آموزش تماس حاصل نمایید: 66568065- 30و66569429-88363116- 88575318 -021 محل برگزاری: تهران WWW.MSI.CO.IR

پر بازدیدترین آموزش عمومی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی