پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومی          28 بهمن 1394 - 17 February 2016


 کارگاه آنلاین آموزش مقاله نویسی ISI و روش های های apply در دانشگاه های خارج از کشور


این کارگاه آموزشی در تاریخ پنجشنه و جمعه 6 و 7 اسفند ماه از ساعت 16 الی 23 به مدت زمان جمعا 12 ساعت  و به صورت صرفا آنلاین برگزار میگردد. به دلیل سکونت مدرس دوره در کشور کانادا این دوره صرفا به صورت آنلاین برگزار میگردد.



در کلاس های آموزشی مقاله نویسی مجلات ISI، تلاش بر آموزش و تمرین عملی جمله نویسی برای مجلات علمی به زبان انگلیسی است. تفاوت اصلی این دوره با دوره های آموزشی مشابه، در تکیه بیشتر بر مهارت های جمله نویسی و تکنیک های نوشتاری است به طوری که در پایان دوره های قبلی، دانشجویان قادر به تهیه متون انگلیسی قابل قبول از پژوهش های خود بوده اند. به هر روی، همانطور که در سرفصل های دوره آمده است، این دوره تمامی مسائل دیگر مربوط به انتشارات علمی، از مفاهیم اولیه گرفته تا مهارت در نرم افزارهای مدیریت مراجع را هم در برنامه کاری خود گنجانده است. با در نظر گرفتن اهداف بین المللی محققینی که در مقوله انتشارات علمی فعالیت دارند، در پایان دوره، مباحثی جامع و کاربردی پیرامون بحث نامه نگاری و اپلای ارائه خواهد شد.

مدرس دوره: (با کلیک میتوانید رزومه مدرس دوره را ملاحظه بفرمایید)

امین جهانپور  دانشجوی دکتری آب ، دانشگاه واترلو کانادا

سرفصل های کارگاه:

1) مفاهیم

    انواع انتشارات علمی، خصوصیات آنها، فرآیند پذیرش و جستجو به دنبال مجلات و کنفرانس ها

2) جمله نویسی

    موارد کلی در ساختار جملات و پاراگرف ها در متون علمی به زبان انگلیسی
    ساختارهای قابل قبول در نوشتن متون علمی به زبان انگلیسی (تشریح اصطلاحات، ارائه مثال در متن مقاله، طبقه بندی موارد، بیان دلیل و علت ادعاها یا مشاهدات در مقاله، مقایسه موارد، نقد کردن، اشاره به پژوهش های گذشته و ...)
    تکنیک پارافریزینگ

3) قسمت های مقاله

    نکات مربوط به نگارش کلیه قسمت های مختلف مقالات علمی (عنوان، ترتیب اسامی، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، روش تحقیق، نتایج، بحث، نتیجه گیری، و جمع بندی)

4) نرم افزارها

    ساختار مراجع و آشنایی با نرم افزار EndNote و Refworks
    نرم افزارهای مفید جهت تهیه نمودارهای قابل قبول برای چاپ در مجلات

5) ارتباطات بین الملل

    نگارش ایمیل های آکادمیک با شخصیت های بین المللی
    نحوه صحیح پاسخ دادن به اصلاحات خواسته شده از طرف داور و/یا ویراستار
    فرآیند اپلای کردن

توضیحاتی پیرامون خصوصیات کلاس های آموزشی مقاله نویسی مجلات ISI:

توجه این دوره سال گذشته در همین تاریخ نیز برگزار کردید اما محتوای این دوره آپدیت شده با اطلاعات به روز تر از همین زمینه در دنیا میباشد اما اگر مایلید DVD دوره سال گذشته را به صورت پستی خریداری بفرمایید میتوانید از این صفحه اقدام بفرمایید. بخش هایی از فیلم تدریس این دوره که سال گذشته برگزار شد را به پیوست میتوانید مشاهده بفرمایید.

توجه: کلیه افراد ثبت نام کننده در این کارگاه آموزشی چه به صورت حضوری چه آنلاین میتوانند لینک دانلود فیلم این کارگاه آموزشی را بلافاصله پس از اتمام کارگاه به صورت ایمیلی دریافت نمایند.

توضیحات مهم برای استفاده از این کلاس آنلاین:

    دوره های آموزش آنلاین 808 به این نحو است که ثبت نام شدگان دوره لینک ورود به کلاس را پس از کسر موجودی و ثبت نام بلافاصله از همین صفحه مربوط به اطلاعات دوره مشاهده خواهند کرد که با کلیک روی آن به صفحه رجیستری منتقل میگردند.کافیست اطلاعات اسم و فامیل و ایمیل خودشان را در آن صفحه وارد نمایند. سپس ایمیلی برایشان ارسال میگردد که در آن ایمیل توضیحات نحوه ورود به کلاس  و لینک اصلی ورود به کلاس ارسال میگردد. در آن ایمیل که با سابجکت Gotowebinar میباشد لینکی وجود دارد که در زمان شروع دوره یعنی روز های 6 و 7 اسفند ساعت 16 میتوانید از طریق آن لینک وارد صفحه مربوطه شده و از کلاس آنلاین استفاده بفرمایید.
    کلاس آنلاین به نحویست که استاد تمام دسکتاپ خود را با شما به اشتراک میگذارد به طوریکه هر فایل پاورپوینت یا نرم افزاری که روی دسکتاپ خود باز میکند بدون وقفه زمانی برای شما به نمایش در می آید و هرکجا هم فایلی نیاز باشد برای شرکت کنندگان در دوره ارسال گردد از طریق همان سیستم نرم افزاری خود با شما به اشتراک میگذارد و شما در حین تدریس دوره نه تنها صدای استاد را بدون وقفه خواهید داشت بلکه در صورت تمایل  و داشتن سرعت بالای اینترنت میتوانید وبکم مدرس را هم داشته باشید.
    شرکت کنندگان در دوره هر زمان که سوالی داشتند میتوانند سوالات خود را بدون محدودیت به صورت پیامی ارسال نمایند و هر کجا نیاز بود سوال را شفاف تر بپرسند در صورت وصل بودن میکروفون سیستم خودشان میتوانند از مدرس تقاضای شرکت صوتی در کلاس را داشته باشند که با باز نمودن میکروفون کلاس توسط مدرس میتوانند سوال خود را به صورت صوتی با مدرس و سایر شرکت کنندگان کلاس در میان بگذارند.

    برای استفاده بدون وقفه از صدای استاد در دوره لازم است حداقل سرعت اینترنت شما 256k باشد.

    کلیه کلاس های آنلاین 808 همراه با ارائه فیلم   و جزوات دوره پس از برگزاری میباشد به نحویکه کلیه فایل های ارائه شده در کلاس از قبیل فیلم و جزوات در فولدر دراپ باکس آپلود شده و لینک دانلود آن برای شرکت کنندگان کلاس بلافاصله پس از اتمام دوره به صورت ایمیل ارسال میگردد.
    به شرکت کنندگان دوره گواهینامه شرکت در دوره از سوی موسسه آموزشی مهندسی 808 ارائه میگردد.

ثبت نام دوره




تگ ها کارگاه آنلاین آموزش مقاله نویسی ISI روش های های apply دانشگاه های خارج از کشور

پر بازدیدترین آموزش عمومی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی