پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




دوره آموزش کاربردی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر اساس ITIL v3



10 درصد تخفیف ویژه ثبت نام ازطریق پرتال دانشگاهی




این برنامه آموزشی یک پیشنهاد ویژه برای  فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های نرم افزار، سخت افزار، شبکه، IT، ICT و همچنین علاقه مندان به ارتقا شغلی در حوزه فناوری اطلاعات می باشد و در پایان به پذیرفته شدگان در آزمون نهایی، گواهینامه بین المللی مورد تایید مؤسسه مدیریت پروژه آمریکا (PMI) اعطا می گردد. با شرکت در این برنامه آموزشی علاوه بر آشنایی با مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، چهارچوب ITIL را فرا خواهید گرفت.




این برنامه آموزشی در شش جلسه، تمامی آنچه که برای تسلط بر چهارچوب ITIL باید بدانید را در قالب آموزش های عملی در بر می گیرد! در طول دوره، علاوه بر آموزش کلاسیک، سطح دانش و مهارت شما در تجزیه و تحلیل مطالعات موردی به چالش گرفته می شود و در بین جلسات، تکالیف درسی ویژه ای (Assignments) به شما محوّل می گردد تا با اطمینان از تسلط بر این استاندارد، برنامه را به پایان برسانید.


مدیریت پروژه





در این برنامه آموزشی از طریق شرکت در مباحث، کار عملی و تمرکز بر تجارب برتر حوزه مدیریت خدمات، آماده ایجاد تحول در نظام های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات خواهید شد و با مهارت های زیر آشنا می شوید:



·         آماده سازی بسترهای لازم جهت پیاده سازی نظام های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمان

·         ارتقاء کیفیت ارائه خدمات IT محور به مشتریان درون و برون سازمانی

·         افزایش سرعت عمل در پاسخگوئی به نیازها و مشکلات کاربران

·         ایجاد شفافیت در نحوه ارائه خدمات  IT

·         افزایش رضایت کاربران خدمات  IT

·         ارتقاء جایگاه سازمان در مقایسه با سازمانهای رقیب



توجه نمایید:

-       ثبت­ نام از طریق پرتال دانشگاهی، مشمول 10% تخفیف ویژه می گردد.

-       ثبت­ نام دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی، مشمول 10% تخفیف می باشد.

-       تنها برنامه آموزش مدیریت و خدمات فناوری اطلاعات به صورت ترمیک جهت افزایش اثربخشی

-    تنها برنامه آموزش مدیریت و خدمات فناوری اطلاعات بر اساس ITIL v3 به زبان فارسی مورد تایید PMI و ثبت شده در سایت آن با کد SEASONTD-AA24-ITIL3

-    آموزش توسط مدرس با بیش از 10سال فعالیت حرفه ای در صنعت فناوری اطلاعات و دارای مدارک متعددی از جمله مدیریت سبد پروژه IBM، PMP، مهندسی نرم افزار IBM و مدرک بین المللیv3  ITIL

-       ارائه گواهینامه معتبر بین المللی به پذیرفته شدگان آزمون نهایی از طرف R.E.P رسمی PMI در ایران



زمان برگزاری و شهریه:

این رویداد آموزشی در طول 3 هفته (ساعات 17 الی 19، روزهای 4، 6، 11، 13، 18و20 تیرماه 91 13) برگزار می گردد. شهریه مشارکت در این برنامه 3،100،000 ريال (+ گزینه های تخفیفی!) است که پرداخت آن در دو قسط  امکان پذیر می باشد.





آشنایی با ITIL

در حال حاضر ITIL کاملترین چهارچوب مطرح در حوزه خدمات فناوری اطلاعات در سطح جهان می باشد و بسیاری از شرکت ها علاوه بر پیاده سازی و استقرار آن در سازمان خود، بکارگیری متدولوژی ها، ابزارها و محصولات مرتبط با آن را نیز دنبال کرده اند. مطالب بیشتر را می توانید در سایت مرکز توسعه و آموزش فصل دنبال نمایید.


"تمایز این برنامه آموزشی با گزینه های مشابه، ساختار و زمانبندی ارائه (به صورت ترمیک؛ جهت افزایش اثربخشی) و امکان شرکت در آزمون بین المللی (در صورت تمایل متقاضی) بدون نیاز به سفر به خارج کشور و در ایران می باشد."

این رویداد آموزشی در طول 3 هفته (شش جلسه در روز های یکشنبه و سه شنبه، ساعات 17 الی 19) برگزار می گردد.

شهریه مشارکت در برنامه 3،100،000 ريال می باشد که پرداخت آن در دو قسط 1،550،000ريالی امکان پذیر می باشد. ثبت نام تا 16 خرداد ماه مشمول 5% تخفیف می گردد!

10 درصد تخفیف ویژه اعضاء پرتال دانشگاهی

 

 

تگ ها فناوری اطلاعات بر اساس چارچوب ITIL

خبرنامه - شبکه های اجتماعی