دوره جامع آموزش تجارت الکترونیکی
آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس با همکاری پرتال دانشگاهی دوره های آموزشی فناوری اطلاعات از پایه تا پیشرفته و برای اولین باردر کشور دوره آموزشی تجارت الکترونیکی را با اعطای مدارک معتبر بین المللی برگزارمینماید.
معرفی آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس:
آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس وابسته به شرکت شهر الکترونیک پارس اولین مرکز تخصصی ارائه خدمات تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی در ایران و عضو کنفدراسیون بین المللی دولت الکترونیکی می باشد. این مرکز دوره های فناوری اطلاعات از پایه تا پیشرفته و تجارت الکترونیکی برگزار می نماید. رویکرد و هدف در طراحی و اجرای این دوره ها پرورش نیروی انسانی ماهر و متخصص، تامین نیازهای بازار کار و خلق فرصت های شغلی بهتر برای فراگیران است.
معرفی دوره:
دوره جامع آموزشی تجارت الکترونیکی به دو بخش پایه و پیشرفته تقسیم می گردد. در دوره پایه فراگیر با مفاهیم تجارت و کسب و کار الکترونیک و ملزومات آن، کاربرد های مختلف تجارت الکترونیک در صنایع مختلف و نیز در بخش های مختلف کسب و کار نظیر طراحی محصول و خدمات، بازاریابی، تامین، تولید، فروش خدمات پس از فروش و ... آشنا می گردد. در این دوره دیدگاه کلی و وسیع به صورت کاربردی از تجارت الکترونیک در مخاطبین ایجاد می گردد که منجر به رشد زمینه های خلاقیت در راستای توسعه کسب و کار و موفقیت شغلی در ایشان خواهد شد.
پس از دوره پایه،فراگیر با کمک مشاورین و متخصصین مرکز و با توجه به علایق و زمینه های شغلی و تخصصی خویش به انتخاب گرایش در دوره پیشرفته خواهد پرداخت. دوره پیشرفته گرایش های مختلفی دارد که "مهندس طراح تجارت الکترونیکی"، "تاجر الکترونیکی"، "مدیر کسب و کار های الکترونیکی و فروشگاه های اینترنتی"، "سرپرستي تيمهاي مجازي و راه دور"، "امنیت کسب و کار الکترونیکی"، "مهندس سازنده Web Site هاي"E-Commerce از جمله گرایش های دوره آموزشی تجارت الکترونیکی است. فراگیر همچنین می تواند بیش از یک گرایش تخصصی تجارت الکترونیکی را جهت تکمیل دانش و مهارت های خود انتخاب نماید.
زمان برگزاری دوره:
دوره ترمیک:شنبه، دوشنبه و چهار شنبه هر هفته ساعت 16 الی 19 از 31/01/92
دوره فشرده: پنج شنبه هر هفته ساعت 9 الی 19از 12/02/92
مدت دوره : 90 ساعت (30 ساعت پایه 60 ساعت پیشرفته)
نکته: زمان برگزاری دوره (روز و ساعت) با هماهنگی اساتید و فراگیران قابل تغییر است.
محل برگزاری :
آموزشگاه فناوری اطلاعات خبرگان پارس
تهران خیابان کارگر شمالی بالاتر از فاطمی روبروی پمپ بنزین پلاک 1324 واحد 102 تلفن 66432458
دریافت اطلاعات بیشتر: ارسال کد unpو یا کد 1 به شماره پیامک 02166432458
هزینه دوره :
227 هزار تومان پایه
515 هزار تومان پیشرفته
667 هزار تومان پایه و پیشرفته با 10% تخفیف
سرفصل دوره
• تعاریف و مفاهیم تجارت الکترونیکی، کسب و کار الکترونیک و مقایسه این دو
• طیف های تجارت الکترونیکی وفرصتهای کسب وکارالکترونیکی
• پیش شرطها، مزایا (برای شرکت ها، جامعه و مشتریان )دامها و تهدیدات تجارت الکترونیکی
• چگونگی جهش کشور های در حال توسعه در تجارت الکترونیکی. بررسی موردی کشور های کره جنوبی، سنگاپور، بحرین، قزاقستان و ...
• فرآیند های کسب و کار و تجارت الکترونیک
• کاربردهای تجارت الکترونیک در بازاریابی، طراحی محصولات و خدمات، تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش
• تجارت الکترونیک در صنایع مختلف و بررسی موردی تجارت الکترونیکی در شرکت های جنرال موتورز، جنرال الکتریک، سیسکو، صنایع فولاد و ...
• شناسایی مدل های کسب و کار مناسب برای بنگاه
• بازاریابی الکترونیک و تبلیغات در محیط وب
• اصول بازاریابی و بازاریابی الکترونیک
• ابزارهای بازاریابی الکترونیک
• انواع بازار های تجارت الکترونیکی
• Third-party e-marketplaces
• Seller side e-marketplaces
• Buyer side e-marketplaces
• Vertical e-marketplaces
• Horizontal e-marketplaces
• فضای باز، رقابتی و کنترلی در انواع بازار های تجارت الکترونیک
• منابع تجاری در اینترنت
• محیط های تجارت بین بنگاهی در اینترنت
• امنیت دیجیتال و امضای الکترونیک
• چگونگی استقرار امنیت در معاملات تجارت الکترونیک
• حملات و خطرات تهدید کننده در محیط تجارت الکترونیک
• سیستمهای پرداخت
• تعاریف و مفاهیم پرداخت الکترونیک
• روشهای پرداخت الکترونیک
• شیوه های پرداخت در مدل های مختلف تجارت الکترونیک
• قوانین حقوقی در تجارت الکترونیک
• مباحث حقوقی تجارت اکترونیک
• قوانین حقوقی تجارت الکترونیک در ایران
• قرار دادهای الکترونیک
• حمایت های قانونی در محیط تجارت الکترونیک
• آشنايي با مباني و كليات تجارت سيار
• مدلهاي كسب و كار سيار
• كاربردهاي تجارت سيار
• كليّات استانداردهاي تجارت الكترونيكي
• تجارتالکترونیکیوتولیدکننده
• کار عملی در بازار های مبتنی بر B2C
• کار عملی در بازارهای مبتنی بر B2B