آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش مدیریت 14 فروردین 1393 - 03 April 2014
مدیر کارآمد _ استراتژی بازاریابی برای رشد سریع تر
اولین دلیل موفقیت یا شکست هر کسب وکاری عملیات بازاریابی آن است. در همه کسب و کارهای موفق عملیات بازاریابی اصلی ترین فعالیت آن کسب و کار است. قصد دارم تا به ارائه 21 مورد از مهم ترین ایده های بازاریابی استراتژیکی که تا کنون کشف شده است، بپردازم. بازاریابی استراتژیک یعنی یافتن راهی برای ساختاردهی کالا و خدمات تان به طوری که بتوانید تعداد بیشتری از آن را فروخته، آن را با قیمت بیشتری فروخته، آن ها را در نواحی جغرافیایی بیشتری فروخته و هر چقدر که بشود برای محصول تان رهبری بازار، تقویت بازار، و پایداری بازار بدست آورید.
The primary reason for the success or failure of any business enterprise is the marketing function. In all successful businesses the marketing function is the central core activity of the business. I'm going to give you 21 of the most important ideas ever discovered in strategic marketing. Strategic marketing means finding a way to structure your product and service so that you can sell more of it, that you can sell it at higher prices, that you can sell it over an extended geographical area and that you can achieve whatever possible market leadership, market strength, market stability in your product.
قیمت 4500 تومان