نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402
دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah
پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران
azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
دراین دوره سعی خواهد شد آگاهی ودرک صحیح و عمیقی از مدیریت بازاریابی الکترونیک به عنوان بخشی مدرن و نوین از علم بازاریابی ایجادشود. می بایستی دقت شود این دوره با رویکرد مدیریتی ارائه خواهد شد و به مخاطبان دوره کمک خواهد کردکه ارکان بازاریابی الکترونیک را بصورت مستقل و یا مکمل بابرنامه های بازاریابی غیر الکترونیکی به کار گیرند.
آشنایی مدیران بازاریابی، مدیران فروش و مدیران بازرگانی داخلی و خارجی و مدیران برند شرکتها و موسسات با روشهای برند سازی بر روی شبکه اینترنت و نحوه توسعه آن بر روی شبکه جهانی