موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می کند:
کارگاه الزامات قانون کار،روابط کار و الزامات آئین دادرسی مراجع حل اختلاف قانون کار
گزیده ای از سرفصل های دوره:
1- مروری بر قانون کار : مشمولین / تعاریف / رابطه کار / قراردادها ( و نمونه قرارداد ) / منابع ایجاد حق / تکالیف ، تعهدات ، حقوق و مزایا ، مرخصی ها ، پاداش / بیمه بیکاری
2- دامنه شمول قانون کار : تعهدات نمایندگان کارفرما / الزامات کارفرما / ترک کار / قرارداد ازمایشی / اصلاحات سال 87 قانون کار ( ماده 10 و ماده 24 )
3- آئین دادرسی کار( اصول و مقرراتی که اصحاب دعوا در مقام مراجعه به مراجع حل اختلاف کار و مراجع مزبور در مقام رسیدگی، مکلف به رعایت و تبعیت از آن میباشند): مراجع حل اختلاف / صلاحیت ها / نحوه دفاع / ابلاغ آراء / نحوه رسیدگی / ادله اثبات دعوی / تحقیقات و بازرسی کار
4- کارگاه محاسبات : نحوه محاسبات ساعات کار، مرخصیها، مزد و مزایا ، اضافه کار
5 - بخشنامههای روابط کار : تعهدات کارفرما در قبال کارگران ( به موجب قرارداد با پیمان دهنده ) / نحوه اصلاح آراء اشتباه / نحوه تنظیم قرارداد ها / تحقق ترک کار / انواع کار و شیفتها / بخشنامه مربوط به اسناد سفید امضاء
مدت زمان دوره 7 ساعت
هزینه دوره 118.000 تومان (تا 30% تخفیفات ویژه)
مدرس دوره مهندس آرمین خوشوقتی
تاریخ برگزاری دوره پنجشنبه 27 فروردین (13-20)
-------------------------------------------------------------------------------
دوره آموزش قوانین مالیاتی و آشنایی بامالیات برارزش افزوده
با توجه به اهمیت روزافزون بحث های مالیاتی و اهمیت آن در زمان حاضر، شناخت دقیق درآمدهای مشمول مالیات، معافیتهای مالیاتی، نحوه پرداخت مالیات و پیگیری مشکلات و مسائل مالیاتی، ازجمله مواردی است که به کارشناسان و مدیران مالی شرکتها کمک میکند تا ضمن رعایت قوانین و مقررات مالیاتی از پرداختهای نادرست مالیات جلوگیری نموده و نسبت به پرداخت درست مالیات اقدامات به موقع و سریع انجام پذیرد.
در دوره پیش رو بحث مالیات های مستقیم به صورت جامع انجام و در کنار آن درخصوص بحث مالیات برارزش افزوده و اثرات اقتصادی آن به عنوان یک کنترل کننده بازار و اقتصاد مطرح خواهد گشت.
مدت زمان دوره 8 ساعت
هزینه دوره 158.000 تومان (تا 30% تخفیفات ویژه)
مدرس دوره دکتر علیرضا فلاح میرزایی
تاریخ برگزاری دوره جمعه 8 خرداد (9-17(
-------------------------------------------------------------------------------
اصول و فنون مذاکره و بازارسازی درنمایشگاه ها
این دوره جهت آشنایی مخاطبین با دلایل حضور در نمایشگاه ها و افزایش اثربخشی حضور در نمایشگاه ها به منظور کاهش هزینه های مازاد شرکت ها و افزایش کارایی این ابزار روابط عمومی طراحی شده است.
ازجمله اهداف این دوره:
• شیوه های مذاکرات حرفه ای و برخورد با مشتریان درنمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
• راهکارهای بازاریابی اثربخش در نمایشگاه ها
• بازاریابی و بازارسازی در نمایشگاه ها
مدت زمان دوره 8 ساعت
هزینه دوره 148.000 تومان (تا 30% تخفیفات ویژه)
مدرس دوره مهندس علی خویه
تاریخ برگزاری دوره جمعه 18 اردیبهشت (8-16(
________________________________________
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره های فوق از طریق زیر اقدام نمایند
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 86741-021 (موسسه پژوهش) تماس حاصل نمایید یا به سایت Tihe.ac.ir مراجعه نمائید.