پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




افزايش سريع فروش براي شركت ها و مشاغل كوچك







حتی اگر در شرایط مالی سختی بسر می برید و بودجه محدودی برای بازاریابی و تبلیغات دارید ، بازهم می توانید فروش خود را افزایش دهید.روزانه هزاران شرکت درآمد قابل توجهی را از دست می دهند ، زیرا از امکاناتی که در اختیارشان است ، بخوبی استفاده نمی کنند.

 

 


در این دوره آموزشی ایده های فراوانی خواهید یافت که می تواند فروش شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

این دوره آموزشی نتیجه سالها تحقیق و همچنین تجربیات شخصی ما در زمینه فروش است. ما در مورد راههایی صحبت خواهیم کرد که باعث می شوند ، درآمد شما بلافاصله افزایش یابد.

 

محتویات دوره


استفاده از فهرست مشتریان
مشتریان شما چه کسانی هستند؟
چگونه اطلاعات مشتریان را به درآمد تبدیل کنیم؟
در تماسهای خود چه بگوییم؟
به مشتریان در هنگام خرید، بیشتر بفروشید
محصولات مکمل و جانبی
نمونه هایی از جملات برای فروش بیشتر
راه اندازی سیستم اشتراک
خرید مجدد را برای مشتری آسان سازید
مشتریان غیرفعال را فعال سازید
همکاری با دیگران برای افزایش درآمد
مشارکت انتفاعی
انواع مشارکتهای سودآور
ایجاد فروش مورد تایید شریک
محصولات دیگران را به مشتریان خود بفروشید
محصولی مکمل، برای محصول پرفروش دیگران بسازید
استفاده از تبلیغات پرفروش
هفت اشتباه مرگبار در تبلیغات
کمک به کارمندان برای افزایش سریع فروش
چگونه یک فروشنده خوب بیابیم؟
کادر فروش خود را به ابزار مناسب تجهیز کنید
پی گیری تماسها
محصولات و خدمات را بصورت گروهی بفروشید.
استفاده از  اینترنت برای افزایش سریع درآمد
وب سایت شما چه کارهایی را باید انجام دهد؟
و چند نکته دیگر


در این دوره به سیستمی خواهیم پرداخت که متشکل از روشهای بازاریابی ، برنامه های تبلیغاتی و ترفندهای فروش و استفاده از همکاری دیگران و بکارگیری  اینترنت است.

شما با گذراندن این دوره و ایجاد تغییرات در نحوه صحبت با مشتریان ، برقراری تماسهای تلفنی ، نوشتن نامه ها و مطالب تبلیغاتی و استفاده از اینترنت ، باعث خواهید شد تا مشتریان با رضایت کامل پولهایشان را به شما بدهند و محصولات و خدمات شما را خریداری نمایند.

حتی اگر در شرایط مالی سختی بسر می برید و بودجه محدودی برای بازاریابی و تبلیغات دارید ، بازهم می توانید درآمد خود را افزایش دهید. ایجاد تغییراتی کوچک در برنامه روزانه ، می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در حقیقت روزانه هزاران شرکت درآمد قابل توجهی را از دست می دهند ، زیرا از امکاناتی که در اختیارشان است ، بخوبی استفاده نمی کنند. شما احتمالا با صرف وقت، انرژی و هزینه فراوان به اینجا رسیده اید.

شما در شرکت خود منابع بسیار باارزشی جمع آوری کرده اید که شاید گزارشات حسابداری آنها را نشان ندهند. فهرست مشتریان کنونی ، روابط دوستانه با تامین کنندگان کالا ، اطلاعات و تخصص کارمندان و ... ما در این دوره تمامی این امکانات را به درآمد تبدیل خواهیم نمود.

با خرید این بسته آموزشی، دقیقا چه چیزی را دریافت خواهم کرد؟
این دوره یک سی دی آموزشی است که بر روی آن ، نسخه صوتی این دوره آموزشی و همچنین کتاب الکترونیکی بصورت فابل pdf قرار دارد. طول این دوره 2 ساعت است و فایلهای صوتی بصورت MP3 ذخیره شده اند. کل دوره به چهار فایل 30 دقیقه ای تقسیم شده است. شما می توانید با انتقال هرکدام از فایلها بر روی تلفن همراه یا پخش کننده ام پی تری ، در طول رانندگی، رفت و آمد و انجام کارهای دیگر ،به این دوره گوش کنید. همچنین در صورت دسترسی به کامپیوتر، می توانید، کتاب الکترونیکی را مطالعه نمایید و یا آنرا بر روی کاغذ چاپ کنید.

چگونه اطمینان حاصل کنم که این دوره در عمل موثر خواهد بود؟
روشهای اشاره شده در این دوره، در کسب و کارهای مختلف آزموده شده اند و تاثیر این روشها بر افزایش فروش ثابت شده است.
ما اطمینان داریم که این دوره کاملا کاربری بوده و می تواند به رشد شرکتها کمک کنید. و برای کسب اطمینان شما ، این محصول با گارانتی تضمین رضایت مشتری فروخته می شود.


قیمت:14800 تومان

 



تگ ها افزايش سريع فروش شركت ها مشاغل كوچك

پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی