پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1400 نتایج ارشد 1400 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1400 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


سمینار استراتژی نامگذاری برند با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند


سمینار استراتژی و تکنیک های نامگذاری

توضیحات :

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع نام یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . یک نام صحیح می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند . اسم شرکت باید انتقال دهنده تجربه ، ارزش ، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد .

انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب نام شرکت جزء اولین  مقرارت ثبت  شرکت  و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی  صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل  هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر نام شرکت می گیرند.

 
آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:
هویت برند
عناصر برند
خوشه نشانه شناختی برند
استراتژی نامگذاری برند
رویه های ثبت حقوقی نام تجاری

دبیرعلمی سمینار : دکتر شهریار شفیعی

*  PhD  در بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن  (RENNES)‌ فرانسه
*  عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
*  عضو هيئت علمي   سازمان مدیریت صنعتی
*  عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
*  مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech )
*  پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در لالوند فرانسه
*  عضو آکادمي‌های پژوهشي CREM  و ECOGEST
*  مشاور امور بازاریابی و برندینگ سازمان­ها و شرکت­های خصوصی در بخش­های متفاوت صنعت و خدمات
*  نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر 2013 ( 4th OIC WROLD BIZ Conf Sep,2013


تاریخ شروع : 31 مرداد 1393

روز و ساعت : 31 مرداد 1393 - از ساعت 14 الی 20

مدت : 6 ساعت

مکان برگزاری:



هزینه سرمایه گذاری:
55% تخفیف و پرداخت تنها 85,950 تومان به جای 191,000 تومان
تعداد کوپن های تخفیف محدود و برای دانشجویان در نطر گرفته شده است

جهت ثبت نام با تخفیف ویژه کلیک نمایید



تگ ها سمینار استراتژی نامگذاری برند مفاهیم قانونی ثبت برند ثبت برند نامگذاری برند هویت برند عناصر برند خوشه نشانه شناختی برند استراتژی نامگذاری برند ثبت حقوقی نام تجاری برند سازی

پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی