آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش بازاریابی و فروش 08 دی 1397 - 29 December 2018
محتوا پادشاه است
بله . کدام محتوا پادشاه است؟
امروزه با افزایش حجم تبلیغات ، شرکت ها برای جلب توجه مشتریان از روش های مختلف تولید محتوا استفاده می کنند
استراتژی تولید محتوا یک فرایند درازمدت بر اساس بازاریابی درون گرا می باشد.
به همان اندازه که در دسترس همگان قرار دارد به همان اندازه می تواند چالش برانگیز باشد. یعنی هویت یک کسب و کار را بهبود ببخشد یا خراب کند.
در این کارگاه روش های تولید محتوا با رویکرد داستان سرایی برای برند مورد بررسی قرار می گیرد
پشت هر برند داستان یکتایی وجود دارد
در بخش دوم در مورد روش های داستان سرایی برند صحبت می کنیم
مشتریان امروز بیشتر داستان برند شما را می خرند تا خود محصولات شما را!!
در بخش پایانی روش های تولید محتوای ویروسی برای انتشار محتوای برندها با کمترین هزینه و زمان
بررسی نمونه های موفق محتوای ویروسی و دلایل موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین ویروسی
ارزش این کارگاه از نظر محتوای آموزشی بیش از ۱۲۰ هزار تومان می باشد که کانون کارآفرینی دانشگاه تهران با هدف حمایتی با مبالغ فوق برگزار می شوند
به همه افراد گواهینامه معتبر جهت حضور در این کارگاه از طرف کانون کارآفرینی دانشگاه تهران اهدا خواهد گردید.
سخنران: مهدی نوروزی (مدیر پرتال دانشگاهی)
برگزار کنندگان: کانون کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشگاه تهران