پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش فنی مهندسی          14 فروردین 1393 - 03 April 2014


مجموعه کامل فیزیک آسان است + فیلم راز + تکنیک دروس عمومی + تخفیف نقدی

مجموعه کامل فیزیک آسان است + فیلم راز + تکنیک دروس عمومی + تخفیف نقدی

 

فیزیک آسان یک مجموعه بی نظیر از مهندس امیر مسعودی است که شامل 29 لوح فشرده (سی دی) می باشد و بصورت فشرده در 3عدد دی وی دی قرار می گیرد. این مجوعه در زمان خود با قیمت گزافی در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور جهت استفاده از کلاس های حضوری مهندس مسعودی قرار می گرفت. "قیمت واقعی این مجموعه 540 هزارتومان می باشد". اما هم اکنون شما عزیزان با تخفیفی فوق العاده، حدود 95٪ تخفیف و فقط و فقط با پرداخت هزینه چاپ و رایت و پست، مجموعه فیزیک آسان است را می توانید دریافت کنید.
اما “فیزیک را آسان آغاز کنیم” یا “چگونه امیر مسعودی فیزیک را صد در صد زد” شامل چه مباحثی است؟
در این مجموعه مهندس مسعودی به بررسی "تمام مباحث سنگین فیزیک از پایه تا کنکور یعنی از سال اول تا چهارم دبیرستان بصورت مفهومی" با بیانی حرفه ای می پردازد. و قسمت هایی از تکنیک ها مخصوصا در سال اول را نیز بیان میکند در واقع دوستان کنکوری با در اختیار داشتن این مجموعه:
تکنیک ها را فرا می گیرند
در تست زنی درس فیزیک از راندمان بالایی برخوردار شوند
به صد در صد مطالب فیزیک مسلط شوند
و…
اکثر داوطلبان ضعیف و متوسط کنکور در رابطه با درس فیزیک مشکل پایه ای دارند یعنی مطلب را خوانده ولی در تست زدن دچار مشکل می شوند چرا که مطلب را از پایه یاد نگرفته اند. توصیه ما به شما این است که برای رفع این مشکل از مجموعه فیزیک آسان استفاده کنید.
فیزیک آسان برای پیش خوانی هم بسیار مفید است.در دوران مدرسه و قبل از کلاس ها برای درک بهتر مطالب فیزیک میتوان از این مجموعه استفاده کرد.
هزینه این مجموعه که شامل 29 لوح فشرده (سی دی/3 دی وی دی فشرده) تدریس مهندس مسعودی ، فیلم راز و یک لوح فشرده نمونه تکنیک دروس اختصاصی و عمومی (به این صورت که اساتید موسسه قسمت هایی از تکنیک ها را تدریس میکنند)
فقط 30 هزارتومان
می باشد.البته مجموعه فیزیک آسان است را میتوانید در دو قسمت هم تهیه کنید
لوح های 1 تا 14: 15 هزار تومان
لوح های 15 تا 29: 15 هزار تومان

مجموعه کامل فیزیک آسان است + فیلم راز + تکنیک دروس عمومی + تخفیف نقدی
مجموعه کامل فیزیک آسان است + فیلم راز + تکنیک دروس عمومی + تخفیف نقدی

 

قیمت 30.000 تومان


خرید پستی





تگ ها خرید اینترنتی محصولات آموزشی محصولات آموزشی محصول آموزشی فیزیک مجموعه کامل فیزیک آسان است خرید مجموعه کامل فیزیک آسان است آموزش کامل فیزیک

پر بازدیدترین آموزش فنی مهندسی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی