پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


آشنایی با نحوه تولید اتومبیل بی ام و




کمپانی BMW را می توان یکی از بزرگترین و ثروتمندترین کمپانی های دنیا نامید.
این شرکت قدیمی که تولید کننده خودروهای با همین نام تجاری یعنی BMW است در طول مدت فعالیت خود همواره روندی رو به رشد داشته است و توانسته خودروهای خود را به تمام دنیا صادر کند و در تمامی کشورهای جهان به عنوان یکی از برندهای گران قیمت ، شیک و معتبر در زمینه خودرو لقب گیرد و طبیعی است که به همین نسبت مشتری های بسیاری نیز در سرتاسر جهان دارد که محصولات جدید این شرکت را دنبال می کنند.

اما شاید دیدن اینکه محصولات کمپانی بزرگی چون BMW در کجا و به چه صورت تولید می شوند برای هرکسی جالب توجه و جذاب باشد. از این رو در سایت مرکز فیلم مستندی در همین رابطه آماده کرده ایم. در این فیلم آموزشی می توانید با کمپانی BMW از نزدیک آشنا شوید و درون آن را از نزدیک ببینید و اینکه چگونه اتوموبیل های مورد علاقه شما تولید می شوند و چه مراحلی را طی می کنند تا به دست علاقه مندان برسند.
همچنین می توانید مراحل تولید یکی از زیبا ترین خودروهای این شرکت یعنی BMW Z4 را از نزدیک دنبال کنید.
این مجموعه جالب و آموزنده در قالب یک حلقه DVD با کیفیت بالا برای شما گرد آوری شده است.
زبان این مجموعه انگلیسی ساده و روان بین المللی است و کاملا قابل فهم بوده و برای تقویت زباتن انگلیسی نیز بسیار مفید می باشد.


شماره مجوز: 155/20375
ارسال سریع به سراسر کشور

فروشنده: شکلات

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید خریدآشنایی با نحوه تولید اتومبیل بی ام و (زبان اصلی) BMWاورجینال پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی




تگ ها آشنایی با نحوه تولید اتومبیل بی ام و آشنایی با نحوه تولید خودرو اتومبیل بی ام و

پر بازدیدترین آموزش فنی مهندسی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی