پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 فرصت های کارآفرینی / کار آفرینی فناوری اطلاعات          03 مهر 1395 - 24 September 2016


فرصت کارآفرینی با ساخت اپلیکیشن موبایل

امروزه با روند دیجیتالی شدن فعالیت ها و تقاضا برای تسریع انجام کارها، هر روز به تعداد دارندگان تلفن های هوشمند افزوده می شود. این در حالی است که در کشوری چون ایران با جمعیت ٨٠ میلیونی، بیش از ٤٠ میلیون تلفن هوشمند وجود دارد و بیش از ٣٤ میلیون دستگاه اندرویدی وجود دارد.
هر روز اپلیکیشن های جدیدی را می بینیم که یا کاری نو انجام می دهند یا کار دیگر اپلیکیشن ها را به شیوه بهتری فراهم می کنند که خود باعث ایجاد بازار بزرگی شده است که عرضه و تقاضای بسیاری دارد و روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. یک اپلیکیشن ساده که اگر ١٠٠٠ تومان قیمت گذاری کنیم و فقط ١٠٠٠ نفر خریداری کنند، چیزی بیش از ٣٤,٠٠٠,٠٠٠ تومان درآمد به دنبال خواهد داشت.

- چگونه می توان از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کرد؟
- به چه نحوی می توان از این بازار درآمد ایجاد کرد؟
- آیا ساختن یک اپلیکیشن کار ساده ای است؟
و سئوال مهم تر اینکه در چه مدت زمان می توان برنامه نویسی اندروید را آموخت؟

جواب این سئوال ها را یک برنامه نویس اندروید به شما پاسخ می دهد که اپلیکیشن امنیتی نیزا سکیوریتی را منتشر کرده و مسیری را طی کرده است که قصد دارد حاصل تجربه اش را در اختیار شما قرار دهد.



برای شروع: به چه چیزهایی احتیاج دارید؟

شما به یک رایانه معمولی و یک دستگاه (موبایل یا تبلت) اندرویدی نیاز دارید. مهمتر از این موارد، شما به یک منبع آموزشی احتیاج دارید که نکات مهم را برای کسی که حتی هیچ چیز درباره برنامه نویسی نمی داند، آموزش دهد. ساعت ها فیلم و کتاب آموزشی از صفر تا صد برای شما محیاست که می توانید آن را در سایت شاپ دروید با کد best30 با ٣٠ % تخفیف دریافت کنید.

فروش: اپلیکیشن شما در یک ویترین
باید بستری فراهم باشد که شما بعد از اینکه اپلیکیشن خود را نوشتید، هم دیده شوید و هم کاربران نظرات خودشان را درباره نحوه کاربرد و ظاهر آن مطرح کنند تا باعث بهبود روند کار شما شود و حتی ببینید که آیا چنین اپلیکیشنی در این بازار خریداری دارد یا خیر!
خوشبختانه این بستر هم فراهم شده است و شما می توانید از سایت Appvs، بازخورد برنامه های مشابه را برسی کنید و از آخرین نقدها از برترین اپلیکیشن ها مطلع شوید.

یک اجتماع متحد: حل مشکلات برنامه نویسی اندروید
اگر شما برنامه نویس موبایل هستید، می توانید در بزرگترین تالار گفتگو توسعه دهندگان اندروید که p30droid نام دارد عضو شوید، سئوالات خود را مطرح کنید و پاسخ آن را در زمانی کوتاه دریافت کنید.

امید است بتوانیم با کمک هم، به جامعه برنامه نویسان موبایل ایران خدمتی کنیم.
امیر زمانیها


ارتباط مستقیم با ما:
amir@zamaniha.com
zamaniha@appvs.ir


تگ ها فرصت کارآفرینی با ساخت اپلیکیشن موبایل فرصت کارآفرینی ساخت اپلیکیشن موبایل اپلیکیشن موبایل اپلیکیشن اپلیکیشن امنیتی نیزا سکیوریتی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی