پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 نمونه قراردادها / نمونه قراردادهای املاک          13 آذر 1392 - 04 December 2013


نمونه قرارداد وكالت خريد ملك (کلی)

موکل : آقای / خانم ..................................... فرزند ............................... بشناسنامه شماره ................ متولد .................... صادره از ................. به شماره ملی ....................... ساکن ............................. .................................................. .................................... ...... .............. وکیل : آقای / خانم : ..................................... فرزند ............................... بشناسنامه شماره ................ متولد .................... صادره از ................. به شماره ملی ....................... ساکن .................................................... ........................................ ............ ............................... مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز و در صورت فقد هر گونه منع قانونی مراجعه به هر یک از دفاتر اسناد رسمی و دفاتر مشاورین املاک و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذیربط و ذیمدخل و اقدام در خصوص خریداری نمودن و قبول انتقال رسمی ششدانگ پلاک شماره  ............................ واقع در .................... با جمیع متعلقات و لواحق و توابع و نمائات متصله و منفصله و حقوق مربوطه و آب و برق و تلفن و گاز و فاضلاب تحت هر شماره و مشخصه تعیین شده توسط مراجع ذیصلاح با جمیع ودایع و حق الامتیاز آن ها از هر شخص حقیقی یا حقوقی ولو از خود وکیل به نام و برای موکل و به هر قیمت و شرط و نحو و ترتیب و اسقاط کافه ی خیارات ولو خیار غبن به هر درجه و مقدار و قبض و تصرف موردمعامله و تحویل آن به موکل و تادیه بها و اخذ کلیه اسناد و مدارک اعم از بنچاق و سند مالکیت دفترچه ای و غیره اعم از اصل ، المثنی ، رونوشت ، تصویر و تصویر مصدق دادن رسید و پس از تثبیت مالکیت موکل در رقبه فوق الذکر و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی اقدام به رهن و اجاره دادن ششدانگ پلاک خریداری شده موصوف به نام موکف به هر فرد حقیقی یا حقوقی و به هر مبلغ و مدت و شرایط که وکیل صلاح و مقتضی بداند و تسلیم و عین مرهونه و مورد اجاره به شخص مرتهن و مستأجر و اخذ مال الرهانه و مال الاجاره و ایصال به موکل و تنظیم و امضاء سند اجاره و رهنی و امضاء ذیل اسناد و اوراق مربوطه و اقامه هر گونه دعوی علیه مستاجر / مستاجرین ، مرتهن / مرتهنین ملک موصوف موکل و پاسخگوئی در مقابل هر دعوی و تنظیم قرارداد با وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی به هر نحو و حضور در جلسات دادگاه و دفاع از حقوق موکل و اقدام به خلع ید نمودن مستاجر / مستأجرین ، مرتهن / مرتهنین از ملک یاد شده موکل و قیام و اقدام به تمامی تشریفات و ایصال سند و مدارک مأخوذه به موکل و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه و انجام کلیه امور اداری و قانونی مورد نیاز راجع به مورد وکالت به نحوی که نیازی به حضور و امضاء مجدد و ثانوی موکل مرقوم نباشد .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن می باشد و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ .... / .... / ............ هجری شمسی .



تگ ها نمونه قرارداد وكالت خريد ملك (کلی) قرارداد وكالت خريد ملك (کلی) نمونه قرارداد وكالت خريد ملك نمونه وكالت خريد ملك (کلی)

خبرنامه - شبکه های اجتماعی