پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




 

کشور سوئد از نظر جمعیت جامعه مهاجران، جزء مهاجر پذیرترین کشورهای اروپایی محسوب میشود که جزء محبوب ترین مقاصد مهاجران به خصوص از مبدا خاورمیانه میباشد.
تحصیل در سوئد در دانشگاه های معتبر و مدرن برای مقاصد تحصیلی، شرکت های بزرگ و بین المللی برای مقاصد کاری، و حتی زیبایی های طبیعی و شهری برای مقاصد توریستی باعث شده که شما هر دغدغه ای که داشته باشید، بتوانید کشور سوئد را مقصدی مطمئن و امن برای مهاجرت در نظر بگیرید.

آسان ترین روش برای مهاجرت به سوئد 

همان طور که می دانید دریافت ویزای تحصیلی یکی از آسان ترین روش ها برای مهاجرت و ورود به کشور مقصد است. برخی از متقاضیان قصد دارند که از طریق ویزای تحصیلی به سوئد مهاجرت کنند و تحصیل در سوئد را تجربه کنند ولی قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را ندارند و تحصیل چند ساله را برای خود مقدور و مناسب نمیدانند. اما راه حل این موضوع چیست؟ چگونه میتوان به آسانی و بدون اخذ پذیـرش ازمقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشـد در سوئد پذیـرش دانشجویی گرفت ؟ 
دوره های زبان سوئدی در سوئد راه حلی مسلم برای دریافت ویزا و کسب تجربه تحصیل در سوئد  

راه حل ورود به کشور سوئد از طریق دریافت ویزای تحصیلی، اخذ پذیـرش در دوره های زبان سوئدی در سوئد است. دانشگاه های کشور سوئد ارائه دهنده دوره های زبان انگلیسی و همچنین زبان سوئدی هستند..
این امکان برای تحصیل در دوره های زبان انگلیسی در سوئد نیز امکان پذیر است. از آنجایی که کشور سوئد از جمله کشورهایی است که امکان تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در سوئد را فراهم میکند، ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی و سوئدی در سوئد و اخذ پذیـرش جهت تحصیل در سوئد میتواند راهی آسان و کم هزینه برای مهاجرت به این کشور زیبای اروپایی باشد. شما می توانید با ثبت نام دوره زبان سوئدی در سوئد ویزای تحصیلی دریافت کنید و پس از سفر به کشور سوئد و در حین طی کردن دوره زبان سوئدی در سوئد به دنبال کار مناسب بگردید و پس از پیدا کردن شغل مناسب و امضا قرارداد با کارفرما نسبت به تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری اقدام نمایید.

در ادامه شرایط دریافت ویزای تحصیلی در سوئد در مقاطع مختلف را با شرایط ثبت نام زبان سوئدی در سوئد، مقایسه می کنیم. امید است با مطالعه این نوشتار بتوانید درست ترین تصمیم را برای آینده تحصیلی و کاری خود در سوئد، اتخاذ نمایید. 
 


مزایای تحصیل درسوئد در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشـد 

چرا باید تحصیل در سوئد را انتخاب کنید ؟ سطح آموزشی بالا و اعتبار علمی دانشگاه های سوئد در کنار موقعیت های شغلی مهیا شده  باعث گردیده که کشور سوئد مقصد مناسبی برای تحصیل در کشورسوئد و اشتغال پس از تحصیل باشد.
اعتبار بالای مدارک صادر شده از دانشگاه های سوئد در سراسر جهان 

مدارک تحصیلی صادر شده از دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی سوئد، در جای جای جهان معتبر هستند و پیشنهادات شغلی ایده آلی در انتظار فارغ التحصیلان این دانشگاه ها میباشد. 

شرایط سنی تحصیل در سوئد

 اغلب متقاضیان مهاجرت و تحصیل در سوئد، نگران محدودیت سنی برای پذیـرش در دانشگاه های این کشور هستند. اما نکته ای که اکثر متقاضیان تحصیل در سوئد از آن بی اطلاع هستند، عدم وجود شرط سنی برای این منظور است. 

امکان تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی با پذیـرش از دانشگاه های سوئد 

متقاضیان پس از اتمام هر مقطع تحصیلی در ایران میتوانند برای مقطع تحصیلی بالاتر در سوئد پذیـرش بگیرند. پذیـرش در مقطع کارشناسی ارشـد همواره تقاضای بیشتری نسبت به باقی مقاطع دارد. 
طبق آمار اعلامی از سوی سازمان سنجش جمهوری اسلامی ایران، متقاضیان ایرانی مهاجرت و تحصیل در سوئد بیشتر متقاضی اخذ پذیـرش در مقطع کارشناسی ارشـد در سوئد هستند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیـرش از دانشگاه های سوئد  

برای تحصیل در سوئد مدارک خاصی لازم است که شامل مدارک هویتی (شامل شناسنامه و پاسپورت) و مدارک تحصیلی (شامل دانشنامه و ریز نمرات آخرین مقطع تحصیلی) میباشد. 
هزینه  تحصیل در سوئد در مقاطع مختلف 
هزینه های اخذ پذیـرش و مهاجرت تحصیلی به کشور سوئد معمولا متغیر و مبتنی بر فاکتورهای خاصی است. بطور مثال دانشگاهی که برای تحصیل انتخاب میکنید میتواند دولتی و یا خصوصی باشد که هزینه های هر کدام متفاوت است. 
 


مزایای تحصیل درسوئد از طریق ثبت نام دوره زبان سوئدی 


هزینه پایین دوره زبان سوئدی در سوئد در مقایسه با مقاطع تحصیلی دیگر در سوئد 

هزینه دوره زبان سوئدی در سوئد نسبت به تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشـد پایین تر بوده و همچنین پیش نیازها و مدارک کمتری نسبت به آنها نیاز دارد. 

پذیـرش آسان و پایین بودن ریسک ریجکتی ویزای تحصیلی سوئد

اخد پذیـرش از دوره های زبان در سوئد موسسه سفیران ایرانیان آسان است و امکان ریجکتی کمتری نسبت به مقاطع تحصیلی دیگر دارد. همچنین پیش نیازها و مدارک کمتری نسبت به تحصیل در مقاطع مختلف نیاز دارد. 
امکان تمدید دوره زبان سوئدی در سوئد 
در صورت نیاز امکان تمدید دوره نیزبه راحتی وجود دارد و متقاضی در صورت نیاز به زمان برای حضور بیشتر در سوئد میتواند دوره زبان در سوئد را تمدید نماید.

امکان کار دانشجویی در سوئد

شما چه متقاضی تحصیل در سوئد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشـد باشید و چه از طریق دوره زبان سوئدی ویزای تحصیلی خود را دریافت نمایید در هر صورت امکان کار دانشجویی در سوئد برای شما فراهم است و میتوانید به میزان 20 ساعت در هفته کار پاره وقت داشته باشید و برای اقامت خود در این کشور، درآمدی ارزی همپای قیمت ها در سوئد داشته باشید. 

جمع بندی 

در این مقاله تمامی شرایط اخذ ویزا از طریق تحصیل در سوئد در مقاطع تحصیلی مختلف را با ثبت نام دوره زبان سوئدی در سوئد مقایسه کردیم. در حال حاضر موسسه حقوقی سفیران ایرانیان، خدمات مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت به سوئد از تمامی روش های پیش رو را ارائه می دهد، شما عزیزان می توانید به وب سایت safiranstudy.com مراجعه نمایید و یا با شماره 021- 47620101 تماس حاصل فرمایید.




خبرنامه - شبکه های اجتماعی