پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          03 اسفند 1395 - 21 February 2017


تالار



 به گزارش سایت تالار، در برگزاری مراسم های عروسی، ظواهر مراسم بیشتر از هر چیزی جلب توجه می کند. ظواهر یک مفهوم کلی از هر نوع آرایش و پوششی است. اما نکته ی مهم و قابل توجه در این نوع ، آراستگی مکانی است که عروسی در آن برگزار خواهد شد. توجه به ظرفیت تالار عروسی، پاکیزگی و سرویس های گوناگون آن می تواند در داشتن یک شب بینظیر به شما کمک کند.

موقعیت مکانی و دسترسی
محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پرترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.

وسعت سالن
وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد.اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد.
در عوض اگر تعداد مهمان های احتمالی زیاد است، سالن کوچک بسیار مشکل ساز خواهد بود.پس باید ابتدا لیستی از تمام مهمان های احتمالی خود تهیه کنید.
نظافت سالن
در هنگام انتخاب تالار به تمیزی روکش ها و رومیزی ها، کف سالن و در و دیوار آن توجه کنید. حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پا فشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند.

سرکشی و بررسی نهایی
حتما روز قبل از مراسم، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها، تعداد صندلی ها، نور پردازی، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این سرکشی و حساسیت شما، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید؛ در نتیجه در جهت جلب رضایت شما بیشتر تلاش خواهد کرد.

حساسیت درعقد قرارداد
 در همان اول کار و موقع بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی، حتما مسائلی را که مد نظرتان است و روی آن حساس هستید را مطرح کنید. از مدیر تالار تقاضا کنید که ظروفی را که قرار است غذاها در آنها سرو شود را به شما نشان بدهد. این مسئله هم برای میهمانان وسواسی مراسمتان، می تواند امری مهم باشد. اگر قرار است غذای مراسم شما سلف سرویس باشد؛ حتما دقت داشته باشید مکانی را که قرار است میهمانان برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند؛ وسیع باشد، زیرا در موقع سرو غذا دچار مشکلاتی خواهند شد. حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا، غذا، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند.

اتاق فکر تشیکل دهید
 برای هماهنگی کارهایتان در روز عروسی می توانید از بین اطرافیانتان تیمی را انتخاب کنید که به شما برای هماهنگی کارهایتان کمک کنند؛ تا استرس و فشار عصبی به شما تحمیل نگردد.

منبع:  سایت تالار (http://www.talar.org)



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی