پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          21 فروردین 1396 - 10 April 2017


آموزش طراحی سایت و طراحی اپلیـکیشن

مقدمه ای بر آموزش طراحی سایت
صفحات وب امروزه یکی از کارامد ترین ابزار تبلیـغات و فروش کالاها و خدمات به شمار می رود و شرکت های کوچک و بزرگ و افراد و کارتل های قدرتمند در تلاش هستند تا با طراحی سایت در زمینه کاری خود بتوانند سهم بیشتری را از بازار کسب کنند. زمان تبلیـغات کاغذی و سمعی به پایان رسیده است و در عصر حاضر اینترنت و فضای مجازی بیشترین را نقش را در تبلیـغات و معرفی کالاها و خدمات بر عهده گرفته است. امکانات بسیار زیادی که می تواند در طراحی وب سایت استفاده کرد باعث شده است تا هر روز بر اقبال از این پدیده نو ظهور افزوده شود و افراد و کسب و کارهای بیشتری به دنبال طراحی سایت باشند. با این مقدمه و پیش زمینه ای که شما عزیزان دارید، اهمیت آموزش طراحی سایت و طراحی اپلیکیـشن برای گوشی های هوشمند مشخص نمود بیشتری می یابد. اما با وجود این باید دقت کرد که هر طراحی سایتی نمی تواند موفق باشد و شما را به اهداف خود برساند. برای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن باید مؤلفه های زیادی را در نظر گرفت که مهمترین آن سپردن کار فنی و طراحی به افراد و شرکت های خبره و با سابقه می باشد. شرکت هایی نظیر نونگار پردازش که با سالیان مدید تلاش و فعالیت در عرصه طراحی وب سایت بزرگترین و قدیمی ترین شرکت در زمینه طراحی وب در ایران به شمار می آید.

شرکت های معتبر در زمینه آموزش طراحی سایت و طراحی اپلیکیـشن

همانگونه که اشاره کردیم در زمینه آموزش طراحی سایت باید از کارشـناسان با تجربه استفاده کرد و نیز برای اینکه بتوان در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشت بهتر است سایر مؤلفه های طراحی سایت را نیز رعایت نمود. مؤلفه هایی از قبیل سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوای با کیفیت و کاربر پسند از دیگر مواردی است که با رعایت آنها می توان به اهداف از پیش تعیین شده و حتی فرا تر از آن دست یازید. شرکت نونگار پردازش با استفاده از با سابقه ترین کادر و فارغ التحصیلان برتر دانشگاههای معتبر کشور همواره در جهت آموزش و پیشرفت علم طراحی سایت در ایران پیشتاز بوده است و اکنون این آمادگی را دارد که با برگزاری کلاس های آموزش طراحی سایت در زمینه های تخصصی سئو سایت، طراحی اپلیکیـشن، برنامه نویسی به زبان های PHP و سایر زبان ها، تکنیک هایی مثل Ajax و JavaScript و طراحی گرافیک و غیره به جوانان این مرز و بوم در جهت فراگیری دانش طراحی سایت کمک کرده و از آنها حمایت به عمل آورد.

تهیه شده در واحد تحقیقات و توسعه نونگار
www.npco.net



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی