پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          16 اردیبهشت 1396 - 06 May 2017

امروزه روشهای تبلیغ متفاوتی در اینترنت وجود دارد و با توجه به متفاوت بودنشان از تبلیـغات سنتی آشنایی و به روز نگه داشتن اطلاعات اهمیت ویژه ای دارد. انواع این تبلیـغات عبارتند از کلیکی، پاپ آپ و تبلیـغات بک لینک. البته در این میان هم سایتهای ارائه دهنده متفاوتی وجود دارند که با خدمات خود، کاربر را میتوانند به اینگونه تبلیـغات امیدوار یا حتی نا امید کنند. یکی از برترین روشها برای کسب درآمد اینترنتی به صورت پایدار و مطمئن تبلیـغات پاپ آپ است. این امر با توجه به رشد افزون خود در میان انواع تبلیـغات اینترنتی بسیار قابل توجه است.

پنجره های باز شو یا همان تبلیـغات پاپ آپ به تبلیـغاتی گفته میشود که به صورت یک پنچره جدید، چه در رو و چه در زیر پنجره فعلی کاربر باز میشود. البته گاهی اوقات تبلیـغات پاپ آپ در تب جدید نیز باز خواهد شد. به طور کلی تفاوتی ندارد که این پنجره ها به چه صورت باز میشوند. نکته مهم اصل باز شدن تبلیغ است که برای سایت نمایش دهنده ثبت میگردد. از این رو کسب درآمد سایت بعد از مقایسه روشهای مختلف در تبلیـغات پاپ آپ بسیار بیشتر از روشهای مشابه می باشد. زیرا در تبلیـغات پاپ آپ وب مستر بر اساس تعداد آی پی درآمد ثابتی دارد. همچنین صاحب سایت می تواند همزمان از روشهای دیگر نیز کسب درآمد نماید و وجود تبلیـغات پاپ آپ دلیلی بر آن نیست که صاحب سایت از سایر روشهای تبلیـغاتی دیگر گریزان شود. با توجه به اینکه کسب درآمد سایت از تبلیـغات پاپ آپ تفاوت قابل توجهی با روشهای دیگر دارد، ممکن است پس از مدتی صاحب سایت به مرور استفاده از روشهای دیگر را کاهش دهد.

برای تبلیغ دهندگان یا همان صاحبان تبلیغ نیز پاپ آپها بسیار به صرفه هستند، زیرا تبلیـغات پاپ آپ برای باز شدن منتظر اجازه کاربر نمی مانند و حتی در صورتی که کاربر به دنبال آن تبلیغ خاص نباشد تبلیغ برایش باز میشود. میتوان به این مورد اشاره نمود در صورتی که تبلیغ به تعداد دفعات زیاد باز شود امکان ناراحتی و نارضایتی کاربر را خواهد داشت. سایتهای با کیفیت واسطه پاپ آپ هر آیپی را در هر 24 ساعت فقط به یک تبلیغ میبرند. یعنی برای هر کاربر در یک صفحه فقط یکبار تبلیغ پاپ آپ باز میشود و در صورتی که به هر علت تبلیغ را ببندد، تا روز بعد تبلیغی مشاهده نمیکند. یکی از سایتهایی که با این روش تبلیـغات را نمایش میدهد سایت پاپ آپ می به آدرس اینترنتی popupme.net می باشد. سایت پاپ آپ می با توجه به کدهایی که در اسکریپت خود جای داده است، در هر شبانه روز یک تبلیغ را تنها یک مرتبه به هر کاربر نشان خواهد داد.

از نظر سرعت باز شدن سایت استفاده از تبلیـغات پاپ آپ بسیار به نفع سایت نمایش دهنده می باشد. زیرا به جای بارگذاری تعدادی عکس تنها یک فایل اسکریپت بارگذاری خواهد شد و به همین خاطر سرعت سایت بسیار بهبود می یابد.

از نظر تاثیر گذاری هم میتوان به این مورد اشاره نمود که از آنجا که تبلیـغات پاپ آپ در یک صفحه به طور کامل بارگذاری میشود محدودیت میزان فضا برای توضیح موضوع تبلیغ وجود نخواهد داشت و صاحب تبلیغ میتواند به راحتی در کل صفحه اش توضیحات، متون و عکسها و فیـلمها را قرار دهد و به طور خلاصه یک صفحه فرود عالی ایجاد نماید. در نتیجه میتواند مطمئن باشد هر کاربری که از سایت نمایش دهنده به تبلیغ او هدایت می شود، کل تبلیغ را می بیند.

مزیت دیگری که در اینجا وجود دارد امکان تست صفحات یک و دو می باشد. تست این صفحات به این منظور طرح میشود که ببینیم در کدام صفحه سایت کاربر بیشتر می ماند تا با این کار افزایش رتبه الکسا و بهبود آن صورت گیرد. برای درک بهتر، تست صفحات یک و دو را به این شکل توضیح میدهیم. فرض کنید یک صاحب سایت برای سایتش هزار تبلیغ خریداری میکند. بعد از مشاهده نتایج در آمارگیرش متوجه میشود 50 درصد کاربران بدون اینکه به صفحات دیگر مراجعه کنند از سایت خارج شده اند. در این هنگام این شخص با مسئل آیتی سایت مورد را مطرح میکند و مسئول آیتی برای ارزیابی سیستم سایت تست یک و دو را برای تبلیـغات پاپ آپ پیشنهاد میدهد. در این تست ابتدا دو صفحه که هر کدام ویژگیهای خاص خود و هدر و فوتر خود را دارد طراحی شده و سپس برای هر کدام مقدار ثابتی تبلیغ پاپ آپ از یک نوع خریداری میشود. بعد از انجام این تست نتایج که بررسی شود میتوان تشخیص داد که کدام طراحی صفحه کاربر در سایت نگه میدارد و کدام طراحی کاربر بیشتری را فراری میدهد.

 

 


جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی