پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          13 شهریور 1396 - 04 September 2017

برای ارزش گذاری سایت معیارهای متفاوتی وجود دارد. در بین این معیارها مقدار ترافیک وب سایت بسیار با اهمیت می باشد به صورتی که امروزه معیار موفقیت یک سایت مقدار بازدید آن سایت می باشد و برای بالا بردن ارزش سایت صاحبان سایت همواره به دنبال افزایش بازدید سایت با روش های مختلف می باشند. با ظهور تکنولوژی های جدید روشهای افزایش بازدید سایت نیز بیشتر و بهتر می شود. در این میان همچنان روشهای قدیمی جایگاه خود را حفظ کرده اند ولی بسیاری روشهای جدید و موثرنیز به تازگی به وجود آمده اند.
مزایای افزایش بازدید یک وب سایت  فقط به بالا بردن ارقام آمارگیر سایت خلاصه نمی شود بلکه با افزایش ترافیک ورودی به یک سایت بر روی رتبه ی الکسای وب سایت نیز تاثیر قابل توجه گذاشته می شود. بدین خاطر است که افزایش بازدید به طور مستقیم بر روی بهبود وضعیت سایت و کاهش رتبه الکسا تاثیر می گذارد. در نتیجه صاحبان سایت برای معرفی کردن سایت شان از وب سایت های بهبود دهنده ی بازدید سایت و الکسا کمک می گیرند.
وب سایت الکسا یار  با استفاده است تکنولوژی روز دنیا به کاربران این امکان را می دهد که بدون نگرانی از کوچکترین مشکلی به افزایش بازدید سایت خود دست یابند در ادامه شرح خلاصه ای از خدمات سایت الکسا یا به آدرس alexayar.com   را مورد بررسی قرار میدهیم   :
بهبود رتبه الکسا با جدید ترین متد در سایت الکسایار انجام میشود. برای بهتر کردن رتبه الکسا سایت الکسا یار از آی پی های غیر تکراری و با زمان دلخواه کاربر استفاده می کند بدین صورت که کاربر می تواند بعد از وارد کردن نام سایت خود که یک متن به اختیار کاربر می باشد و برای یافتن تبلیغ فعلی در آینده به این لیست تبلیغات به کار می آید سایت مقصد خود را با الگوی آدرس مشخص شده در زیر کادر متن وارد نمایید در بخش آدرس سایت مقصد اصلاً نیازی به وارد کردن کاراکتر اسلش در انتهای آدرس نمی باشد و این موضوع به وضوح در توضیحات زیر کادر متن مشخص شده.
در ادامه در نسخه جدید  سایت الکسا یا کاربر میتواند فولدر محل ذخیره سازی فایل های html را مشخص نماید این فولدر که در نسخه های قبلی صرفاً میتوانسته عدد صفر باشد در حال حاضر میتوانند هر نام دلخواهی که کاربرد بخواهد را به خود بگیرد. در نتیجه کاربر میتواند تعدادی تبلیغات مختلف ایجاد کند و برای هر تبلیغ فولدر دلخواه ایجاد نمایید.
همچنین برای افزایش رنگ که الکسا  کاربر می بایست نوع بازدید خود را نیز مشخص نمایید. مقدار پیش فرض برای زمان نوع بازدید ۳۰ ثانیه می باشد که کاربر می تواند یکی از مقادیر ۳۰ ثانیه و یا ۶۰ و به همین ترتیب با افزایش ۳۰ ثانیه تا ۳۰۰ ثانیه را انتخاب نماید. پس از مشخص کردن نوع بازدید که قیمت پایه را مشخص می کند کاربر می تواند فاکتورهای دیگری را نیز برای تبلیغ خود تغییر دهد. به کاربران عزیز در این مرحله دقت بیشتری توصیه می گردد زیرا افزایش رتبه الکسا برای سایت مشتری به طور مستقیم با مقدار هایی که در زمان ثبت سفارش تبلیغ مشخص میشوند در ارتباط است. برای کاهش رتبه الکسا به صورت بهینه ترین شکل و بالاترین ظرفیت ممکن توسعه می شوند مقدار پارامتر بعدی که همان سقف بازدید روزانه میباشد را به صورت بدون سقف رها کنید زیرا در صورتی که برای ثبت بازدید روزانه هر یک از مقادیر ، ده هزار یا هشت هزار شش، چهار یا دو را انتخاب کنید به ترتیب مقادیر کمتری در روز از ترافیک  موجود به سمت سایت شما ارسال میگردد.
افزایش بازدید سایت در سایت الکسایار به سادگی صورت میپذیرد ، برای افزایش بازدید سایت پارامتر تعداد بازدید هر آی پی در هر روز را می توانید محدود کنید زیرا به طور پیش فرض هر ای پی می تواند هر تعداد که به سایت مراجعه کنند به سمت سایت شما نیز ارسال شود چون مقدار پیش فرض این پارامتر بدون سقف است و برای مثال اگر کمی بخواهیم این سقف را کمتر کنیم و تعداد بازدید هر آی پی در روز را ۵ بار قرار دهیم. هر آی پی  میتواند تا پنج بار به سایت شما مراجعه کنند و اگر آیدی برای بار ششم در سایت الکسا یار مشاهده شود دیگر به سمت سایت شما ارسال نمیشود مقادیر کمتر برای بهبود تعداد جلسه کاری می باشد یعنی شما می توانید مشخص کنید که تعداد session شما بیشتر شود یا تعداد صفحاتی که به ازای هر نفر از سایت شما بازدید می کنند همانگونه که میدانید تعداد  session  یا همان جلسه کاری مستقیماً به تعداد آی پی ها مربوط میشود در حالی که اگر یک آی پی به تعداد دفعات به سایت شما مراجعه کنند تعداد بازدیدهای ایپی است که افزایش می یابد در سایت الکسا یار تعداد بازدید هر آی پی در روز میتواند یکی از مقادیر بدون سقف یا اعداد یک بار تا پنج بار را انتخاب شود.
 مقدار دیگری که قابل تنظیم و مستقیماً با افزایش بازدید سایت شما مرتبط است تعداد صفحات در هر بازدید می باشد این پارامتر مقادیر صفحه بازدیدی در هر مراجعه آی پی را مشخص می کند یعنی حتی اگر شما در تعداد بازدید هر آی پی در روز مقدار یک را قرار داده باشید و نوع بازدید خود را برای مثال ۶۰ ثانیه ای قرار داده باشید در صورتی که تعداد صفحات هر بازدید مثلاً سه صفحه قرار داده شده باشد در طول آن ۶۰ ثانیه کاربر آیپی واحدی دارد که سه صفحه از سایت شما را مشاهده می کند و در طول زمان تعداد صفحه بازدیدی که در رتبه الکسای سایت شما ثبت میشود نزدیک به سه صفحه می باشد. در اینجا لازم به ذکر است که بقیه پارامترها نیز بر همین اساس تاثیر گذار می باشند. برای مثال نوع بازدید شما چه مقدار زمان باقی ماندن هر آی پی در سایت خودتان را مشخص میکنید. این زمان حدود همان زمانی را مشخص میکند که در رتبه الکسای سایت شما قرار است ثبت  شود چون در این صورت کاربر که مثلاً ۹۰ ثانیه در سایت شما مانده باشد و حتی اگر کلا دو بازدید داشته باشد که اول و آخر زمان بازدید است ، پس حداقل یک صفحه در ابتدا و یکی در انتهای زمان یعنی جمعا دو صفحه دیده باشد مقدار بازدیدی که صفحه الکسا ثبت میکند و در طول زمان الکسا برای سایت شما نمایش میدهد نیز همین مقدار بازدیدی است که شما زمانش را مشخص کرده باشید.
تنظیم دیگری که برای افزایش بازدید وب سایت شما موثر است تعداد کل بازدید می باشد چون مسلم است اگر شما همه این فاکتورهای گفته شده را به بهترین شکل تنظیم کنید ولی تعداد بازده کل و تعداد نهایی تبلیغ خود را کم انتخاب کنید بازده شما به دلیل اتمام بسته ای خریداری شده ممکن است کاهش داشته باشد. از این جهت که الکسا رتبه بندی سایت شما را بر اساس میانگین سه ماهه انجام می دهد و برای داشتن نتیجه خوب و مشاهده کردن نتیجه نهایی و بهینه شما باید به مدت سه ماه تبلیغ خود را دائما به طور فعال نگه دارید مسلم است که در این سیستم میانگین روزها هفته ها و ماهه ابتدایی بسیار موثرتر و قابل مشاهده تر از ماههای پایانی می باشد که با توجه به توضیحات مورد نیاز برای محاسبات ریاضی از این مبحث میگذریم و به همین بسنده میکنیم که اگر شما با تنظیمات ثابت تبلیغی را خریداری کنید در ماه اول افزایش بازدید جهشی و بسیار زیادی را نسبت به ماه دوم تجربه می کنید و به همین ترتیب در ماه دوم نیز جهش شدیدتری نسبت به ماه سوم دارید و بعد از ماه سوم در صورتی که به همین شکل شما تبلیغ را خریداری کنید دیگر نوسان آن چنانی نخواهید داشت و به صورت ثابت در یک بازه تقریبی رتبه شما به آرامی بالا و پایین میشود مثال دیگر را میتوان به این شکل عنوان کرد که اگر شما بعد از مثلاً ۶ ماه که رتبه شما به طور ثابت در حال حرکت های جزئی به بالا و پایین است یک دفعه خرید خود را متوقف کنید رتبه الکسای شما یک روزه کم نمی شود و به آرامی کاهش پیدا میکنند زیرا همانطور که گفته شد این رتبه بر اساس میانگین سه ماه می باشد.
از موارد دیگری که در پنل وجود دارد امکان افزودن کد آمارگیر در فایل های سایت الکسا یار می باشد تا شما بتوانید مقدار بازدید افزایش داده شده را در آمارگیر خود نیز مشاهده نمایید. بدین منظور شما میتوانید شناسه آمارگیر گوگل آنالیتیکس خود را در کادر مربوطه وارد کنید و بعد از ثبت اطلاعات خود و آماده شدن تبلیغ در کوتاه ترین زمان ممکن فایل های html ای را که دانلود میکنید و در پوشه ای که مشخص کرده اید یا همان پوشه ای با اسم صفر پیش فرض قبول کرده اید بر روی هاست خود آپلود می نماید مرحله بعد به این صورت است که دکمه تایید را برای بررسی فایلها میزنید و در صورتی که فایل ها به درستی در سایت شما در سرورتان و در پوشه ای مذکور وجود داشته باشند تبلیغ شما تایید میشود و بلافاصله بازدید از سایت شما شروع خواهد شد و همزمان از آنجا که شما بلافاصله می توانید در آنالیتیکز آمار سایت خود را ببینید آماری که از سایت الکسا یار برای شما ارسال شده را نیز در لحظه می توانید همزمان با آمارگیر پنل کاربری سایت الکسا یار در آمارگیری گوگل یا همان گوگل آنالیتیکس مشاهده نمایید.
سوالی که معمولاً پرسیده می شود این است که  اگر سایت امکان جدیدی نیاز داشت و نتوانستیم آن را در سایت الکسا یا که یکی از برترین و کامل ترین سایت ها در زمینه کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید سایت می باشد پیدا کنیم چه کنیم ؟
پاسخ ساده است: شما می توانید با ثبت تیکت و درخواست امکان جدید امکان خود را به ما پیشنهاد دهید و همانگونه که مشاهده نمودید امکانات بسیار پیشرفته فعلی سایت به خاطر درخواست های کاربران محترم می باشد.این پیشنهاد هم که برای بهتر کردن سایت الکسا یار از شما کاربر گرامی به دست ما برسد در صورتیکه بتواند به بهتر کردن خدمات ما کمک نماید مورد توجه ما قرار گرفته و برای واحد برنامه نویسی سایت ارسال میگردد و با تکنولوژی روز و بهترین ساختار ممکن برای شما عزیزان در وب سایت اضافه می گردد.
نهایتا از شما دوست گرامی که این مقاله را مشاهده نموده اید  و چند دقیقه ای برای مطالعه آن وقت گذاشته اید دعوت میکنیم به سایت الکسا یار مراجعه نمایید و همین امروز برای بهبود وضعیت سایت خود و در نتیجه بهبود کسب و کار خود در فضای مجازی اقدام نمایید.


جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی