پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          04 مهر 1396 - 26 September 2017


سه هتل بسیار معروف و لوکس دنیا

از مهمترین بخش ها در هنگام سفر اقامت در هتل هایی است که شما را به عنوان ارباب در نظر می گیرند و بهترین خدمات و لوکس ترین امکانت را در اختیار شما قرار می دهند. این هتل ها در نوع خود بی نظیر هستند و بسیاری از چیزهایی برا که رویایی می باشد در این هتل ها وجود دارد و شما با اقامت در این هتل ها می توانید برای یک عمر خاطره داشته باشید.
برای بسیاری از مردم بخش مهمی از سفر اقامت در یک هتل استاندارد با امکانات رفاهی و تفریحی بالا است. از طرف دیگر صنعت هتل سازی هر روز پیشرفت های چشم گیر تری نسبت به گذشته خود می کند. مسابقات و فستوال هایی که هر ساله در زمینه هتل سازی برگزار می شود باعث می شود طراحان هتل هایی را طراحی کنند که پر از ویژگی های خارق العاده و جدید است و از آنجایی تعداد زیادی از این هتل ها توسط سرمایه داران مطرح دنیا ساخته می شود این نشان دهنده این است که صنعت هتل داری صنعتی پر رونق است و سود خوبی دارد. در این مقاله به معرفی چند هتل لوکس و گران قیمت دنیا پرداخته ایم. اگر با گران ترین و لوکس ترین هتل های دنیا آشنا شوید با اخبار گردشـگری  مجله سفر گستر همراه باشید.
 


هتل رویال پنت هوس ، هتل پرزیدنت ویلسون ، ژنو

هتل رویال پنت هوس یک هتل سلطنتی است که تنها شامل یک طبقه از هتل ویلسون می باشد و جالب است که بدانید این طبقه یک اسانسور خصوصی دارد. هزینه یک شب اقامت در اتاق های این هتل سلطنتی 53 هزار دلار است.
به گزارش ویرلن؛ امکانات این طبقه از هتل ویلسون بسیار فوق العاده و خیره کننده است. 4 اتاق خواب، 6 حمام که کف تمامی حمام ها از سنگ مرمر ساخته شده است، یک تراس با پنجره های ضد گلوله اندکی از توصیفات این هتل است.
چشم انداز این طبقه رو به دریای ژنو و مون بلان است. از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق نشیمن ، میز بیلیارد ، کتابخانه ، سالن با آب نمای زیبا اشاره کرد. جالب است بدانید این هتل از امکانات امنیتی بسیار بالایی نیز برخوردار است. رزرو هتل رویال پنت هوس و اقامت در آن می تواند شما را با دنیایی جدید آشنا کند.



پنت هاوس تی وای - وارنر ، هتل چهار فصل، نیویورک
یک هتل در نیویورک که هزینه یک شب اقامت در آن 34 هزار دلار است. حتما برایتان جالب است بدانید که این هتل 9 اتاق دارد که دیوار های آن منبت کاری شده است و با پارچه های طلاکوب، مروارید و پلاتین تزئین شده اند. این یک بخش از یک هتل 52 طبقه ای است. پنجره های این هتل از زمین تا سقف امتداد دارد و چشم اندازی 360 درجه ای را به شهر به مهمامان خود پیشکش می کند.پیانو ، کتابخانه ، استخر رو به پارک مرکزی شهر ، حوضچه های آب گرم درمانی و مربیان شخصی شنا از جمله دیگر امکانات رفاهی این هتل است.


سوئیت ریاست جمهوری ، توکیو
در ارتفاع 53 یاردی از توکیو یک هتل باشکوه ساخته شده است که هزینه یک شب اقامت در ان 25 هزار دلار است. چشم انداز این هتل به باغ کاخ سلطنتی و تپه های Roppongi است. مساحت این مجموعه چیزی حدود 3300 فوت است. سوئیت ریاست جمهوری بسیار شیک، مدرن و با معماری بسیار فوق العاده و همچنین امکانات بی نظیر است. از امکانات این هتل می توان به اتاق ناهار خوری ، حمام سنگ مرمر با تلویزیون براویا 20 اینج سونی ، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی اشاره کرد.
منبع :
http://www.safargostar.com




جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی