پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba



همانطور که می دانیم ازجمله عوامل موفقیت اجرای هر طرحی از جمله طرح کرامت در مدارس ابتدایی وجود هماهنگی لازم بین معلمان و دانـش
آمـوزان می باشد. وقتی اجرای واحد کار طرح کرامت در دستور کار مدرسه ای قرار می گیرد، دانـش آمـوزان انتظار دارند الگوی مناسب خود را در محیط آمـوزشی در وجود معلمان و سایر مسئولان مدرسه مشاهده نمایند و هرگز شاهد صحنه های بر خلاف آموزش های طرح کرامت  در روابط بین آنان با دانـش آمـوزان و اولیا نباشند.
همچنین لازمه اجرای موفق طرح کرامت آمادگی ذهنی دانـش آمـوزان برای پذیرش موضوع و مشارکت فعال آنان در فرایند یادگیری می باشد.و اگرچنانچه آمادگی روحی و روانی مناسب و رغبت و انگیزه ی کافی در معلمان وجود نداشته باشد تلاش آنان راه به جایی نخواهد برد.بناراین لازم است در به کارگیری شیوه ها و طرح مباحث واحد کار طرح کرامت ابتدایی آمادگی روانی و روحیه پذیری آنان از نظر ذهنی و عاطفی و شرایط مناسب زمانی و مکانی مورد توجه قرارگیرد. 
همچنین امروزه به کارگیری شیوه های "فعالیت محور"دانـش آمـوزان و مشارکت دانـش آمـوزان درفرایند یاددهی یادگیری از بدیهیات امر تعلیم و تربیت به شمار می رود و همانطورهم که در محتوای واحد کارها مشاهده می شود، طرح کرامت نیز به صورت گروهی انجام می پذیرد.لذا معلمان می بایست به هنگام اجرای طرح کرامت به این نکته توجه نموده و از پرداختن به هرکار و فعالیتی که انجام آن به صورت فردی و گروهی از عهده دانـش آمـوزان خارج است ، خودداری فرمایند. 
باید این نکته را در نظر داشت که با توجه به این که همکاری اولیای دانـش آمـوزان و هماهنگی آنان دراجرای طرح کرامت نقش تعیین کننده ای دارد لازم است در جلسه ای انتظارات مربوط به اجرای نمونه طرح کرامت دبستان را با آنان در میان گذاشته و نسبت به مسایل توجیه شوند.

اهداف کلی طرح کرامت و هدف از اجرای واحد کار طرح کرامت
-نوع و شکل همکاری مادی و معنوی اولیا در رابطه با طرح کرامت 
اجرای طرح کرامت نباید به اجرای برنامه درسی آسیبی وارد کند
زمان های یک سال تحصیلی بایستی به نحوی برنامه ریزی گردد تا بتوان همه ی واحد کارها را به  مرحله اجرا در آورد.
معلمان می بایست محتوای  طرح کرامت و واحد کارها را در حد تسلط  مطالعه نمایند.
در پایان اجرای طرح کرامت هدف مورد نظر مشاهده تغییرات مطلوب در عملکرد واقعی دانـش آمـوزان است                                                                                          درارزیابی از عملکرد دانـش آمـوزان امتحان و آزمونی برگزار نمیگردد و نمره ای به آنها تعلق نمی گیرد اما میتوان از سنجش و ارزیابی از فعالیت ها موفقیت های آنان را در نمرات مستمر منظور نمود. معلمان و دانـش آمـوزان عزیز برای آشنایی بیشتر با طرح کرامت و دانلود طرح کرامت می توانند به پایگاه اینترنتی بانک فایل پژوهشی معلمان به آدرس moallemblog.com مراجعه نموده و از میان نزدیک به صد نمونه طرح کرامت ،طرح و واحد مورد نیاز خود را مشاهده نمایند.   
منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان








جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید.
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید .
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.



تگ ها رپرتاژ خبری رپورتاژ خبری رپورتاژ آگهی رپورتاژ
موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
مقاله نویسی ISI

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت