پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          22 آذر 1396 - 13 December 2017

چگونه از تدریس خصوصی دروس دانشـگاهی درآمد بالایی کسب کنیم؟
اگر دانشجو هستید و در زمینه آموزش و تدریس دروس تخصصی رشته خودتان و یا در زمینه آموزش ریاضیات و فیزیک دانشـگاهی، زبان عمومی و تخصصی دانشگاه و .... سابقه کار دارید و یا می خواهید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا فارغ التحصیل شده اید و به تدریس خصوصی و گروهی دروس دانشـگاهی علاقه مند هستید، در هر صورت در ادامه نکاتی ذکر می شود که با توجه کردن به آنها می توانید از تدریس دروس دانشگاه درآمد خوبی بدست آورید. 

 

برای فعالیت در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از دروس دانشـگاهی در مرحله اول باید شاگرد جذب کنید. راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد. اولین راهکاری که معمولا به ذهن همه می رسد و تقریبا همه ی افراد این روش را امتحان کرده اند تماس گرفتن با آموزشگاهها و اعلام آمادگی برای تدریس دروس دانشـگاهی است. خوب به هر حال این روش هم روش خوبی است و می تواند موثر باشد هر چند که بهترین روش نیست. در این روش قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین نخواهید کرد و در ضمن درصدی از مبلغ حق التدریس را هر جلسه باید به آموزشگاه پرداخت کنید. برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشـگاهی روش های بهتری هم وجود دارد. اگر دانشجو هستید ساده ترین روش این است که تراکت هایی چاپ کنید و در دانشکده خودتان و یا در کل دانشگاه و حتی در دانشگاههای دیگر توزیع کنید. به این ترتیب می توانید شاگرد جذب کنید. البته روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که از آن جمله می توان به تبلیغات در روزنامـه و بخش نیازمندیهای روزنامـه، تبلیغات در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس (برای مشاهده سایت تدریس خصوصی ایران مدرس بر روی http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک کنید)، ثبت آگهی رایگان در سایتهای تبلیغات عمومی مانند سایت www.soodiran.com ، ارتباط با سایر مدرسین و .... اشاره کرد. به هر حال، روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد و با امتحان کردن این روش ها می توانید بهترین روش را برای خودتان پیدا کنید. 
 


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی دروس دانشـگاهی در مرحله اول باید دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که پرمتقاضی باشند. به عنوان مثال تدریس خصوصی ریاضی دانشـگاهی، فیزیک دانشگاه و خصوصا فیزیک عمومی 2 ، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسـی مانند استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک، مدار الکتریکی، تحقیق در عملیات، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، کنترل، دروس تخصصی رشته های کامپیوتر، عمران، برق، مکانیک، صنایع و .... زمینه هایی هستند که متقاضی بالایی دارند. بنابراین با فعالیت در این زمینه ها می توانید شاگردهای زیادی جذب کنید.

حتما بخوانید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

در مرحله بعد، همانطور که می دانید چون دانشجویان برای هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی خودشان معمولا خودشان اقدام می کنند و کمتر اتفاق می افتد که والدین آنها این کار را انجام دهند، باید بهترین روش تبلیغات برای جذب شاگرد که اکثر دانشجویان و قشر تحصیل کرده از آن استفاده می کنند را انتخاب نمائید. در حال حاضر تقریبا تمامی دانشجویان به اینترنت دسترسی دارند و به احتمال زیاد برای پیدا کردن مدرس و معلم خصوصی و یا استاد مورد نظر خودشان در اینترنت جستجو خواهند کرد. در نتیجه، اگر می خواهید در این زمینه خوب شاگرد جذب کنید بهترین راهکار این است که در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی و در صدر آنها در سایت ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) آگهی خودتان را ثبت نمائید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی تبلیغ خودتان را ویژه کنید. این وب سایت تا سال 97 نزدیک به 18000 مدرس ثبت نامی دارد. ایران مدرس برای تدریس خصوصی دروس دانشـگاهی (مثل تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، استاد خصوصی زبان انگلیـسی و ....) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد و به بهترین شکل متقاضیان تدریس دروس دانشـگاهی را به سمت آگهی شما هدایت خواهد کرد. با ثبت آگهی در ایران مدرس نه تنها از شهر محل سکونت خودتان بلکه از کل کشور برای ارائه خدمات تدریس خصوصی آنلاین می توانید شاگرد جذب نمائید.


تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی