پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

چگونه مناسب‌ترین تور استانبول رو انتخاب کنیم؟

برنامه‌ریزی برای یک سفر، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تور برای آن مقصد، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش از سفر است. بنابراین این موضوع ممکن است باعث درگیری بیش از حد مسافران و سردرگمی ایشان شود.

آژانس مقتدر سیر تابان از برگزارکنندگان اصلی تور استانبول و چارترکننده‌ی پروازهای استانبول، قصد دارد تا شما همراهان را با مهم‌ترین عوامل در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تور استانبول آشنا کند. در این متن قصد داریم مهم‌ترین عوامل موثر برای این انتخاب را، به شما همراهان ارائه کنیم، تا در سفرهای خود به این شهر زیبا و جذاب، مناسب‌ترین انتخاب خود را داشته باشید.

به چه توری واژه مناسب را اطلاق می‌کنیم؟

یکی از دشوارترین سؤالاتی که می‌توان آن را روشن کرد واژه‌ی تور مناسب است، دلیل این امر تفاوت نوع سفر، نوع توقعات، هزینه اختصاص داده شده، زمان سفر و پارامترهای فصلی دیگر است. برای مثال، مناسب‌ترین نوع تور برای یک سفر تفریحی، از یک سفر تجاری بسیار متفاوت است. در کنار نوع سفر، شاید بودجه نیز در اطلاق واژه‌ی مناسب‌ترین تور، مؤثر باشد به عنوان مثال برای سفر با کمترین بودجه، تور لحظه آخری استانبول و بر خلاف آن برای کسانی که دغدغه‌ی آسایش و آرامش ایشان بیشتر از هزینه‌ی سفرشان است، مناسب‌ترین انتخاب، تور لاکچری استانبول است. با توجه به این تفاوت‌ها، مسافر باید تمامی خواسته‌های خود برای سفر در نظر بگیرد تا بتواند مناسب‌ترین تور را، برای خود انتخاب کند. همچنین همراهان می‌توانند با تماس با آژانس مسافرتی و گردشـگری مقتدر سیر تابان، از مشـاوره‌ی مسئولین فروش تور استانبول، استفاده کرده و با توضیح شرایط و درخواست‌های خود برای سفر مدنظر، بهترین تور را برای سفر خود برگزینند.



عوامل مؤثر در تور را بشناسیم

در انتخاب تور استانبول عوامل مختلفی با اثرهای متفاوتی وجود دارند، آژانس مقتدر سیر تابان با بر شمردن آن‌ها تلاش دارد تا همراهان خود را با این عوامل آشنا کند.
مدت زمان اقامت:
با توجه به این‌که مسافران برای چندمین بار قصد سفر به استانبول را دارند، چه میزان امکان اختصاص زمان برای سفر را دارند و همچنین چه میزان بودجه‌ای برای سفر مد نظر گرفتند، باید مدت زمان مناسب برای خود را برگزینند. حداقل زمان‌های تور استانبول ۳ شب و ۴ روز و حداکثر آن به ۷ شب می‌رسد. اگر چه گاهی مدت‌زمان‌های بیشتر هم ممکن است برگزار شود ولی به ندرت رخ می‌دهد.
برای کسانی که بار اول به استانبول سفر می‌کنند و امکان اختصاص وقت و بودجه را دارند طبیعتاً ۳ شب زمان کافی نیست و شاید ۵ یا ۶ شب زمان مناسبی باشد اما برای آن‌ها که سفرهای متعددی به این شهر ساحلی زیبا داشته‌اند و صرفا قصد عوض کردن آب و هوایی دارند، همان ۳ شب هم می‌تواند کافی باشد.
زمان سفر:
این که شما در چه فصلی یا ماهی از سال را برای سفر به استانبول برگزینید، می‌تواند هزینه‌ی یک تور را تا دو برابر و حتی بیشتر، متفاوت کند. برای استانبول، فصل‌های پر ترافیک، عید نوروز و تابستان (از اواسط خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد که شهریور بالاترین قیمت را دارد) است. سایر ماه‌ها ترافیک مسافرتی عادی دارد که البته همین وضعیت هم نسبت به سایر مسیرهای مسافرتی ایرانیان، بسیار زیاد است. در تمامی ماه‌ها و با توجه به قیمت عادی همان ماه، آخر هفته‌ها و همچنین تعطیلات -به‌خصوص تعطیلات با مدت‌زمان بالا- می‌توانند روی قیمت فوق‌العاده مؤثر باشند.
فارغ از قیمت، زمان سفر می‌تواند در کیفیت سفر مؤثر باشد. آب و هوای استانبول معتدل است و دمای هوای آن، شاید اندکی از تهران خنک‌تر باشد، بنابراین بهترین زمان سفر، ۶ ماهه اول سال است، هر چند جاذبه‌های فراوان و حراج‌های آخر فصلی استانبول، در فصول پاییز و زمستان، می‌تواند مسافران را به خود به اندازه تابستان جذب کند.
محل اقامت:
از مهم‌ترین عوامل در انتخاب تور مناسب، محلی‌ست که قصد اقامت در آن را دارید. در درجه‌ی اول محله‌ای که انتخاب می‌شود، برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. در سایت مقتدر سیر تابان، به شکل مفصل محله‌های استانبول بررسی شده که امکان انتخاب را دقیق‌تر خواهد کرد.
جدای از محل‌ها، هتل‌ها و درجه‌ی آن‌ها و رتبه‌های این هتل‌ها در سایت‌های مرجع، بسیار مهم است. استانبول از آن دست شهرهایی است که هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره با کیفیت و قیمت‌های متنوع دارد که از نظر کیفیت مناسب هستند. طبیعتاً هتل‌های ۵ ستاره که در مکان‌های اصلی شهر نظیر تکسیم و بسفر هستند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. برای اطمینان از کیفیت هتل‌ها، می‌توانید به سایت‌هایی نظیر تریپ ادوایزر و بوکینگ کمک گرفته و امتیاز و نظرات افراد مختلف را مطالعه کنید. همچنین کانترهای فروش آژانس مقتدر سیر تابان، آمادگی راهنمایی مسافرین عزیز را خواهند داشت.
خطوط هوایی:
تورهای استانبول که از تهران برگزار می‌شود به صورت هوایی برگزار می‌شود. پروازهای موجود به استانبول یکی از متنوع‌ترین و متعددترین پروازهای خروجی از ایران است. تقریباً اکثر قریب به اتفاق خطوط هوایی داخلی و بخش عمده‌ای از خطوط هوایی ترک، پرواز‌های روزانه‌ای از مقصد تهران به استانبول دارند.
قیمت پروازهای داخلی، پایین‌تر است و پروازهای ترک از قیمت بالاتری برخوردارند. در میان پروازهای داخلی خطوط هوایی زاگرس، تابان و آتا قیمتی پایین‌تر و ماهان، ایران ایر و قشم‌ایر قیمتی بالاتر از رقبای داخلی خود دارند. اما از خطوط هوایی ترک پروازهای ترکیش ایرلاین بالاترین قیمت و پروازهای اطلس جت، کرندون و سان‌اکسپرس قیمت‌های مناسب‌تری دارند. مجموعاً کیفیت پروازهای خطوط هوایی ترک، بالاتر از خطوط هوایی ایرانی است.
برای کسانی‌که قصد سفری با بالاترین کیفیت، بدون در نظر گرفتن هزینه‌ی آن را دارند، مناسب‌ترین انتخاب ترکیش ایرلاین و برای کسانی که همزمان به کیفیت خوب و همچنین قیمت مناسب می‌اندیشند، بهترین گزینه خط هوایی اطلس جت است. آژانس مقتدر سیر تابان، با در اختیار داشتن پرواز چارتری روزانه‌ی خط هوایی اطلس جت به مقصد استانبول، یکی از مجریان مستقیم این تور است.
یکی دیگر از عوامل مهم در زمینه‌ی پرواز به استانبول، ساعت‌های رفت و برگشت است. مدت زمان پرواز ۳ ساعت است و ساعت‌های پروازی رفت در بعد از ظهر و ساعت‌های پروازی برگشت در صبح، می‌تواند مدت زمان حضور مسافر در استانبول را کاهش دهد. طبیعتاً ساعت‌های پروازی مناسب، هزینه‌ی بیشتری خواهند داشت.



انواع تور استانبول کدام است؟

به علاوه‌ی تورهای روزانه‌ی استانبول، دو قالب اصلی تور لحظه آخری استانبول و تور لاکچری استانبول از انواع تورهای استانبول است که در اکثر مواقع سال برگزار می‌شود. همچنین مقاطع زمانی مختلف، می‌تواند تورهای خاصی را در بر داشته باشد. به عنوان مثال، تور کریسمس استانبول در این زمان در حال برگزاری است که شب‌های کریسمس، شب‌های ژانویه و سال نو را مسافران می‌توانند در این شهر زیبا، به سر بـرند.
به گزارش ویرلن؛ تورهای استانبول لحظه آخری اگر چه از نظر قیمت، بسیار مناسب هستند، اما در دسترس نبودن دائم، امکان برنامه‌ریزی به صورت بلند مدت را از این نوع تور سلب کرده و همچنین در صورت سفر به صورت گروهی احتمال این که در دسترس باشد کم است، چون معمولاً دارای ظرفیت محدودی هستند.

تور استانبول در مقتدر سیر

بی هیچ شکی تور استانبول پرمسافرترین مسیرهایی‌ست که در ایران برگزار می‌شود، در تمامی روزهای سال آژانس مقتدر سیر تابان، تورهای این مقصد را برگزار می‌کند و انواع مختلف پرواز و تور را ارايه می‌دهد. این آژانس چارتر کننده پروازهای دو خط هوایی با کیفیت اطلس جت و قشم ایر، است که این امکان را برای آژانس فراهم می‌کند تا با قیمت‌های مناسب و کیفیتی قابل اتکا، این خدمات را ارائه کند.
همچنین آژانس مقتدر سیر تابان، در سایت خود محتوا و راهنماهای پربار و مفصلی برای کمک به همراهان خود دارد. همراهان می‌توانند با بازدید از این شهر زیبا، پیش و هنگام سفر، امکان بهترین برنامه‌ریزی را برای خود داشته باشند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت یا عضویت در کانال تلگرام آژانس مقتدر سیر، از مطالب روزانه‌ی مفید در زمینه گردشـگری، بهره‌مند شوید.

تورهای استانبول نوروز ۹۷

با نزدیک شدن به پایان سال تب و تاب عید نوروز بالا خواهد گرفت و این امر در مورد برنامه‌ریزی برای تور نوروز ۹۷ رنگ پررنگ‌تری خواهد داشت. با توجه به راهنمای حاضر، به منظور دست‌یابی به مناسب‌ترین تور برای کسانی که بهترین خطوط هوایی، ساعت‌های پروازی، بهتری هتل‌های محله‌های مناسب و دیگر عوامل سطح بالاست، باید در نظر داشته باشند که حداکثر تا اواخر بهمن فرصت خرید تور استانبول نوروز 97 در سایت مقتدر سیر را خواهند داشت چون اکثر این موارد تا آن تاریخ به فروش رسیده‌اند، اما استانبول مقصدی‌است که تا میانه‌های تعطیلات نوروز نیز تورهای آن وجود دارد.



تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی