پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          10 امرداد 1397 - 01 August 2018

عرضه مستقیم بلیط هواپیما مشهد، بلیط هواپیما خارجی و فروش بلیط قطار در قاصدک 24

فراهم کردن مقدمات سفر به مقاصد داخلی برای اغلب مسافران معمولاً سریع و ساده صورت می‌پذیرد که البته بی توجهی به گران تمام شدن هزینه ها نیز در این موضوع چندان بی تاثیر نیست. با این وجود راه‌هایی وجود دارد که می‌توان از طریق انها یک بلیط هواپیما ارزان و مطمئن را خریداری نمود و تجربه ای متفاوت از سفر را رقم زد. از این رو بهتر است قبل از رزرو نهایی بلیط هواپیما سفر خود حتماً سری به مجموعه قاصدک 24 بزنید. به طور مثال برای خرید بلیط پروازهای داخلی نظیر بلیط هواپیما مشهد، بلیط هواپیما کیش، بلیط هواپیما شیراز و... می‌توانید پس از مراجعه به صفحه نخست این سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و تکمیل فیلدهای مربوط به مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به مجموعه کاملی از بلیط های هواپیما دست یابید.



متقاضیان خرید بلیط هواپیما مشهد در قاصدک 24 می‌توانند پس از جستجو، فهرست نتایج بلیط هواپیما مشهد خود را از نظر قیمت، امکانات، زمان و... با هم مقایسه نموده و در نهایت یک بلیط هواپیما مشهد ارزان را رزرو و خریداری نمایند. شایان ذکر است بهره گیری از فیلترهای هوشمند سامانه در لیست مذکور، قابلیت محدودسازی و دستیابی هرچه سریعتر به بلیط هواپیما مشهد را نیز برای کاربران گرامی فراهم می‌سازد.

خرید آسان و سریع بلیط هواپیما خارجی

روند خرید بلیط هواپیما خارجی در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24، نیز کاملاً منطبق بر پروسه خرید بلیط پروازهای داخلی در این سایت است. با این تفاوت که کاربر برای رزرو بلیط هواپیما خارجی خود می بایست در صفحه نخست از بین دو گزینه "پرواز داخلی" و "پرواز خارجی"، دومین گزینه را انتخاب نموده و باقی مراحل را مطابق با اطلاعات مورد نیاز در پروازهای خارجی طی و تکمیل نماید. خرید بلیط هواپیما خارجی در قاصدک 24 به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یه کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن، آدرس پست الکترونیک خریدار و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت امکانپذیر است.

فروش بلیط قطار

مفتخریم اعلام داریم که به عنوان یک مجموعه کامل ارائه دهنده خدمات مسافرتی، علاوه بر همکاری با بسیاری از معتبرترین شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی نظیر ایران ایر، ماهان، آتا، قشم ایر و... چندی پیش بر آن شدیم تا با فروش بلیط قطار گام مثبتی در راستای کسب رضایتمندی همراهان همیشگی خود برداریم. از این رو ضمن تضمین اعتبار کلیه بلیط ها و همکاری با کارگزاران ریلی به نام کشور، بخش فروش بلیط قطار این سامانه را نیز راه اندازی نمودیم. بدین ترتیب کاربران محترم این مجموعه از این پس می‌توانند ضمن خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، در بخش فروش بلیط قطار نیز از امکانات قاصدک 24 استفاده نمایند. 
گفتنی است فروش بلیط قطار در سامانه اینترنتی قاصدک 24 بدون نیاز به مراجعه حضوری کاربر و به صورت آنلاین صورت می پذیرد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند به وسیله یک رایانه و یا حتی تلفن همراه هوشمند خود و با اتصال به اینترنت به سایت یا اپلیـکیشن فروش بلیط قطار این مجموعه مراجعه و با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی خود و همراهانش، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن، به سادگی و در اسرع وقت نسبت به رزرو بلیط قطار مورد نظر خود اقدام نماید. 
در پایان یادآور می‌شویم اپلیـکیشن بلیط قطار قاصدک 24، نرم افزار دیگری از مجموعه فرش تا عرش کارمانیا است که مسافران را برای خرید سریع، آسان و کامل یک بلیط قطار یاری می‌نماید. این نرم افزار جهت ارائه خدمات، نیازمند دسترسی به اینترنت است و در حال حاضر تنها بر روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید، قابلیت نصب و اجرا دارد.

تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی