پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          17 امرداد 1397 - 08 August 2018

رشته های بـدون کنـکور دانشگاه های کشور
امروزه با کاهش تعداد دانشجویان و وجود صندلی های خالی در دانشگاه های کشور ، بسیاری از داوطلبان دیگر زحمت تلاش برای قبولی در کنـکور را به خود نداده و براحتی از طریق ثبت نام رشته های بدون کنـکور دانشگاه های کشور وارد دانشگاه می شوند.
رشته های بدون کنـکور در تمامی دانشگاه ها بغیر از دانشگاه دولتی یا همان سراسری صورت می پذیرد. 
بسیاری از داوطلبان اطلاعاتی درباره رشته های بدون کنـکوری که اعلام می گردد ندارند و در واقع نمی دانند چه رشته ای در کدام دانشگاه بدون کنـکور است که آن را انتخاب کنند.
با توجه به این نیاز بسیار مهم که حس می گردد سامانه ندای مشاور یکی از با سابقه ترین مراکز مشاوره تحصیلی کشور بر آن شد تا نرم افزار رشته های بدون کنـکور دانشگاه های کشور را ایجاد نماید. 



ویژگی های نرم افزار رشته های بدون کنـکور دانشگاه های کشور
در این نرم افزار دوستان می توانند تمای رشته های دانشگاه آزاد ، پیام نور ، علمی کاربردی ، غیرانتفاعی را به تفکیک مقطع و استان و واحد مشاهده نمایند.
1- براساس استان و واحد دانشـگاهی ( ابتدا استان را انتخاب کرده و سپس واحد دانشـگاهی در آن استان و سپس مقطع تحصیلی و با کلیک روی دکمه جستجو رشته های آن واحد نمایش داده می شود )
2- جستجو بر اساس رشته ( در این حالت شما ابتدا نوع دانشگاه مثلا آزاد ، پیام نور و غیره را انتخاب می کنید سپس رشته و مقطع مورد نظر خود مثلا مدیریت بازرگانی را انتخاب می کنید و با کلیک روی دکمه جستجو تمامی واحد هایی که این رشته را در کشور بصورت بدون کنـکور پذیرش می کنند نمایش داده می شود.)
با این نرم افزار بسیاری از نیازهای دوستان رفع می گردد و نیازی دیگر به جستجو در اینترنت و یافتن پاسخ های ضد و نقیض ندارند.
نرم افزار رشته های بدون کنـکور سامانه ندای مشاور بصورت کاملا رایگان در اختیار همه داوطلبان قرار گرفته است که می توانید از لینک های بالا به صفحه مورد نظر وارد گردید.
سامانه ندای مشاور همچنین برای تمامی مقاطع تحصیلی بصورت تلفنی مشـاوره تحصیلی ارائه می نماید که می توانید به راحتی با یک تماس تلفنی تمامی پاسخ تمامی سوالات تحصیلی خود را برای تمامی مقاطع بدست آورید.
دیگر خدمات سامانه ندای مشاور
از دیگر خدمات مشـاوره تحصیلی سامانه ندای مشاور می توان به:
1- مشـاوره تحصیلی انتخاب رشته برای تمامی مقاطع
2- مشـاوره تحصیلی تمامی مدارس کشور مانند تیزهوشان و نمونه دولتی و شاهد و غیره
3- مشـاوره رشته های بدون کنـکور دانشگاه های کشور برای تمامی مقاطع
4- مشـاوره نظام وظیفه برای دانشجویان ورود به دانشگاه
5- مشـاوره تحصیلی آزمون های وزارت بهداشت یا همان رشته های پزشـکی و پیراپزشـکی
و هر سوال تحصیلی دیگر
ما در سامانه ندای مشاور منتظر شما هستیم شماره تماس با این مرکز
ار طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره 9099071375
ار طریق همراه اول 99221106
نرم افزار رشته های بدون کنـکور سامانه ندای مشاور را از دست ندهید.

تگ ها مشـاوره تحصیلی سامانه ندای مشاور رشته های بدون کنـکور دانشگاه آزاد رشته های بدون کنـکور رشته های بدون کنـکور علمی کاربردی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی