پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          18 امرداد 1397 - 09 August 2018

کارگاه آموزش کوچینگ در مشهد
کوچینگ برای مربیان نوجوانان کارآفرین
شرکت تخصصی کوچینگ حامین کارگاهی را با عنوان "کمتر بگویید، بیشتر بپرسید" با نظارت کوچ ها و مدرسین حرفه ای خود در تاریخ های هفتم و هشتم مرداد ماه 97، در مشهد مقدس برگزار نمود؛ افراد حاضر در این ورکشاپ جمعی از کارآفرینان، معلمین مجرب، فرهیختگان، فارغ التحصیلان دانشگاه  صنعتی شریف و دانشگاه  تهران و افراد برگزیده  بودند. 
هدف از تشکیل این ورکشاپ (کارگاه):
آشنایی مربیان منتخب با مفاهیم پایه کوچینگ و آموزش کاربردی مهارت های کلیدی کوچینگ جهت حمایت از نوجوانان و دانـش آموزان برتر در راستای تربیت نوجوانان خلاق و کارآفرین.
این کارگاه با حضور و حمایت دکتر سرهنگی مدیر کل دفتر توسعه کارآفـرینی و بهره وری نیروی کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دو نفر از معاونین ایشان و همچنین یک تن از مدیران برتر مشهد و یکی از اساتید مجرب کارآفـرینی تهران برگزار گردید.
دکتر سرهنگی طی سخنانی در آغاز این کارگاه اشاره نمودند که: 
قطعاً مطالبی که در طول این کارگاه توسط تیم حرفه ای شرکت تخصصی کوچینگ حامین ارائه می شود متفاوت با تجربیات گذشته شما خواهد بود و در ادامه گفتند که شما منتورها و کوچ ها نقش بسیار مهمی را در حمایت و هدایت نوجوانان کارآفرین بر عهده دارید؛ این پروژه با هدف آشنایی نوجوانان با مهارت های کارآفـرینی و الهام گیری از کارآفرینان موفق، ایجاد انگیزه در نوجوانان برای تبدیل شدن آنان در آینده به یک فرد کارآفرین و مبتکر اجرا می شود. 
در این کارگاه مدرسین و اساتید شرکت تخصصی حامین  به معرفی کوچینگ و بیان تأثیرات آن بر افراد مختلف و نوجوانان طبق آمار و تحقیقات جهانی پرداختند. 



اساتید و کوچ های حرفه ای این ورکشاپ:
آقای مهندس علیرضا مس چی، خانم مهندس مریم کیانی و آقای مهندس ایمان بهنام.  
در این کارگاه، سه مهارت اصلی کوچینگ، شامل: گوش شنوا، سؤال قدرتمند و بازخورد به صورت کاملاً کاربردی و آموزش گروهی، از طریق بازی های از پیش طراحی شده، تمرینات عملی مختلف و مشاهده و بررسی فیلم های معتبر کوچینگی دنیا به شرکت کنندگان آموزش داده شد. 
درپایان این کارگاه 8 ساعته شرکت کنندگان رضایت کامل خود را از برگزاری این کارگاه ابراز کرده و با مفاهیم کوچینگ، ساختار یک گفتگوی کوچینگی، پرسشگری قدرتمند و بازخورد دادن آشنا شدند و نمونه های مختلفی از جلسات کوچینگ حرفه ای را مشاهده و تحلیل کردند. 
تأکید اعضای تیم کوچینگ حامین در طول این آموزش مهارت محور ، بر این بود که مهارت های کوچینگ بهتر است در وجود تک تک شما نهادینه شود و بصورت عادت روزمره درآید و نه اینکه فقط در مکالمات با نوجوانان بکار گرفته شود، بلکه عادت کمتر گفتن، بیشتر پرسیدن و بازخورد دادن باید در لحظه لحظه زندگی شخصی و حرفه ای  شما مشاهده شود. تنها در این صورت است که شما خواهید توانست با کوچینگ زندگی کرده و رشد کنید و تبدیل به فردی مؤثر برای نوجوانان و دیگران شوید. 
در این دو روز به بحث و گفتگو درباره مثال های واقعی و چالش هایی که شرکت کنندگان در ارتباط با نوجوانان تا آن روز داشتند، در بستر گفتگوها و جلسات کوچینگی به بررسی پرداخته شد.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی